Jotkut hullut kuulemma pelaavat Loimaalla koripalloakin.Jr- sanoi:Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin.
Itse en aikonut mennä katsomaan tuohon 5 km päähän lentopalloa.Jr- sanoi:Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin.
Jos olisit nainen, tuohon voisi sanoa jotain... :eek!: Ehkä odotat kuitenkin jotain muuta. Oletko jonossa?Il Tempo Gigante sanoi:Odotan...
Sinne päin. En sentään pidossa.Olga sanoi:Jos olisit nainen, tuohon voisi sanoa jotain... :eek!: Ehkä odotat kuitenkin jotain muuta. Oletko jonossa?
Ilmeisesti. :ahem:Jason DeVillain sanoi:ITG on ilmesesti soittamassa Elisan tai Soneran asiakaspalveluun...
Älä välitä, kyllä moni muukin sortuu välillä tuohon virhepäätökseen, mutta pääsee siitä yli. :alppu:Jussi sanoi:Päätin etten juo alkoholia enää ikinä.:doubtful:
Pitäis. Noi keksimurupohjat on huonoja. Tai sit mä en vaan oo koskaan vielä saanu sellasta onnistumaan Juustokakussa menee ihan tavallinen sokerikakkutaikunasta tehty ohut lätty pohjana, jos ei muuta keksi. Ja kaikki missä on mascarponea ja likööriä on pakko olla hyvää :thumbup:S.A sanoi:Ajateltiin leipoa tänään jumalaisen hyvä juustokakku. Minä vain vähän mietin, pitäisikö tehdä toisenlainen pohja kuin tuon ohjeen neuvoma.
Pitääpä sumpit keitellä ja mennä sit partsille (Ei Partsille).Juskanen sanoi:Ihmeellinen kahviin ja tupakkaan kohdistuva himo heti aamusta. Hain äsken tuplakahvin extravahvana.