Jotkut hullut kuulemma pelaavat Loimaalla koripalloakin.Jr- sanoi:Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin.![]()
Itse en aikonut mennä katsomaan tuohon 5 km päähän lentopalloa.Jr- sanoi:Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin.![]()
Jos olisit nainen, tuohon voisi sanoa jotain... :eek!: Ehkä odotat kuitenkin jotain muuta. Oletko jonossa?Il Tempo Gigante sanoi:Odotan...
Sinne päin. En sentään pidossa.Olga sanoi:Jos olisit nainen, tuohon voisi sanoa jotain... :eek!: Ehkä odotat kuitenkin jotain muuta. Oletko jonossa?
Ilmeisesti. :ahem:Jason DeVillain sanoi:ITG on ilmesesti soittamassa Elisan tai Soneran asiakaspalveluun...
Älä välitä, kyllä moni muukin sortuu välillä tuohon virhepäätökseen, mutta pääsee siitä yli. :alppu:Jussi sanoi:Päätin etten juo alkoholia enää ikinä.:doubtful:
Pitäis. Noi keksimurupohjat on huonoja. Tai sit mä en vaan oo koskaan vielä saanu sellasta onnistumaanS.A sanoi:Ajateltiin leipoa tänään jumalaisen hyvä juustokakku. Minä vain vähän mietin, pitäisikö tehdä toisenlainen pohja kuin tuon ohjeen neuvoma.
Pitääpä sumpit keitellä ja mennä sit partsille (Ei Partsille).Juskanen sanoi:Ihmeellinen kahviin ja tupakkaan kohdistuva himo heti aamusta. Hain äsken tuplakahvin extravahvana.