Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin. :p

Estate

Well-known member
Jr- sanoi:
Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin. :p
Jotkut hullut kuulemma pelaavat Loimaalla koripalloakin.
Tansseissa olen vain (vähän turhan) useasti törmännyt johonkuhun, joka tuntuu olevan kova fani.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jr- sanoi:
Itse en aikonut mennä katsomaan tuohon 5 km päähän lentopalloa.

Makkonen

Guest
ITG on ilmesesti soittamassa Elisan tai Soneran asiakaspalveluun...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Nainen ollu kuumeessa perjantaista lähtien, poika tuli kuumeeseen eilen. Itellä Burana -hiki päällä. pitäs ruveta töihin, mutta silmiin sattuu.

Oikeesti ei mitään järkeä olla vajaakuntosena töissä. Pitää nyt kuitenkin tietyt jutut saada kuntoon, kun kohta koklme viikkoa pois täältä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ihmeellinen kahviin ja tupakkaan kohdistuva himo heti aamusta. Hain äsken tuplakahvin extravahvana.

Estate

Well-known member
Jussi sanoi:
Päätin etten juo alkoholia enää ikinä.:doubtful:
Älä välitä, kyllä moni muukin sortuu välillä tuohon virhepäätökseen, mutta pääsee siitä yli. :alppu: :rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
S.A sanoi:
Ajateltiin leipoa tänään jumalaisen hyvä juustokakku. Minä vain vähän mietin, pitäisikö tehdä toisenlainen pohja kuin tuon ohjeen neuvoma.
Pitäis. Noi keksimurupohjat on huonoja. Tai sit mä en vaan oo koskaan vielä saanu sellasta onnistumaan :rolleyes: Juustokakussa menee ihan tavallinen sokerikakkutaikunasta tehty ohut lätty pohjana, jos ei muuta keksi. Ja kaikki missä on mascarponea ja likööriä on pakko olla hyvää :thumbup: