Vampyyri VR?VR sanoi:Kävin luovuttamassa verta. Samalla tuli syötyä iltapala. :ahem:
onko sulla ikää udella moisia? :doubtful: carlsberg oluttahan se...yussi sanoi:Tällänen kysymys että tietääkö kukaan mitä on Elefantti olut? Olettaisin että olut-experttimme (nykyinen Heikki) tietää vastauksen
Kuule ei oo ikää, mutta katos ku *juoksee täysiä karkuun* kiittiGearloose sanoi:onko sulla ikää udella moisia? :doubtful: carlsberg oluttahan se...
Ihan vaan mehua tuli otettua. :frank:Captain Howdy sanoi:Vampyyri VR?
Voimia Sinulle!Runar ja Kyllikki sanoi:Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
Jaksamisia :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
:ahem: :ahem:Micael sanoi:J
Onneksi sulla on kokemusta.
Olga sanoi:Voimia Sinulle!
nimim. eräänkin kerran langennut :frown:
Niinpä. Pää on hellä, mutta kun ei nojaa eikä kosketa ja nukkuu oikealla kyljellä, niin hyvin menee. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Mitäs me kompuroijat.
Mun täytyy taasen maata vasemmalla kyljellä ja oikea käsi tuettuna tyynyn päälle koholle.Olga sanoi:Niinpä. Pää on hellä, mutta kun ei nojaa eikä kosketa ja nukkuu oikealla kyljellä, niin hyvin menee. :ahem:
Joskus on käynyt itselläkin noin. Keitä uutta, keljutus menee sillä ohi.jupla sanoi:Hyvin lähti päivä käyntiin: suodatinpussi litussa, kahvia siellä sun täällä, pannussa 'porokahvia'. En keitä uutta, pureskelen nämä.
Kannatti lähteä. :thumbup:Jr- sanoi:Ajattelin lähteä huomenna Joensuuhun (490km/suunta) katsomaan lentopallopeliä. Tuli tossa vaan mieleen, että kaikkee sitä tekeekin.
Kylkiluuvammat ovat "mukavia" :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Mun täytyy taasen maata vasemmalla kyljellä ja oikea käsi tuettuna tyynyn päälle koholle.
Carlsbergin (kuten edellä sanottiin) Elephant beeriä, 7.2%. Löytyy Alkoista.yussi sanoi:Tällänen kysymys että tietääkö kukaan mitä on Elefantti olut? Olettaisin että olut-experttimme (nykyinen Heikki) tietää vastauksen
Onnea! Tiukkoja oli erät.:ahem:Jr- sanoi:Kannatti lähteä. :thumbup:
Jos sulla on noita kylkiluita irrallisena, niin tee akka niistä ittelles!:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.