Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
No voi nyt yhden kerran...
Olen näköjään jossain vaiheessa tänään kuuklettanut Youtuben.
Ihan niinkuin en tietäisi Youtuben osoitetta tai en jaksaisi sitä kirjoittaa osoitekenttään.

:eek:
Ai voiks silleenki tehä..? :doubtful:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
9 h metsässä raahautumista. Eväinä vain kaksi palaa reissumiestä ja aamuista kiinteää kahvia. Alkoi pikkasen jo jalka vipattaa loppureissusta. Ensi kerraksi pitää muistaa ottaa edes suklaatia mukaan. Mutta nyt on mukavan rehellinen väsymys :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Niin sähän olit tietoinen siitä, että saksan verbillä "blasen" (puhaltaa) tarkoitetaan myös suihinottoa? :frank:
Joo siis mähän oon opiskellut -Suihinottoa kaikilla kielillä, kirjasen ulkoa. :rolleyes:
Tuo on aina välillä huvittavaa kun töissä tukkaa föönatessa alkaa selittämään jotain vinkkejä asiakkaille...alku lähtee aina vahvasti, mutta joskus on hetkiä, kun loppuun meinaa tulla väärä sana sen oon kuitenki aina ehtiny korjata..blowjjdry...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
mä täällä puhaltelen keuhkoja ulos. Lekuri maanantaina. Ja samantien viikon turneelle Oulun ja Espoon välille. Rip Moe. :(

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minneköhän kannattaisi urputtaa, kun DiVisionin boksi ei tahdo näyttää ohjelmatietoja MTV3 Sarjalta? Muilla kanavilla kyllä näkyy ja itse kanava näkyy, mutta hankaloittaa aikalailla noita ajastuksia tuo tommonen.

Estate

Well-known member
Katselin mol.fistä, että Hiidenpirttiin (lähimpiä kauppojamme, ykköstien varressa) haettiin kesätyöntekijöitä Go onin kautta.
Rustailin sitten tuon puoljun sivuilla avoimen hakemuksen ja noin puolen tunnin päästä mulle soitettiin ja kyseltiin halukkuuttani sinne töihin. Ei ilmeisesti ollut oikein halukkuutta sinne töihin ollut, koska todella varmasti kuulemma saisin töitä ja kyseltiin vielä, olisiko mulla kavereita, jotka voisivat ajatella myös tulevansa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
olisiko mulla kavereita, jotka voisivat ajatella myös tulevansa.
Pollillahan toi äkkiä selviäis :ahem:

Moekin myyntimiehenä olis varmaan hetikohta tulossa. Veikkaan myös, että Runarilla ja Jaskalla saattais olla kiinnostusta!

Itte en kerkee, mutta kesällä, kun tuun Suomeen, lupaan käydä ostoksilla, ohitte kun joutuu kuitenkin ajamaan :)

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
Pollillahan toi äkkiä selviäis :ahem:

Moekin myyntimiehenä olis varmaan hetikohta tulossa. Veikkaan myös, että Runarilla ja Jaskalla saattais olla kiinnostusta!

Itte en kerkee, mutta kesällä, kun tuun Suomeen, lupaan käydä ostoksilla, ohitte kun joutuu kuitenkin ajamaan :)
Niinhän se kyllä on, ettei mulla ole muita kavereita kuin foorumilaiset. :cool: :D

En kyllä vielä lupautunut tuonne menemään, kun odottelen ensin kuulevani yhdestä toisesta paikasta, mutta voithan OoPee silti käydä tukemassa paikallista kauppaa ostoksinesi, niin kauan kuin se on vielä toiminnassa. :ahem:

Örfil

Guest
Kannattaisi lupautua ettei mene paikka sivu suun. Voithan sanoa reilusti että alustavasti ok, mutta eräs toinenkin paikka on haussa "ja sen suhteen neuvottelut auki".

Vai Hiidenpirttiin...tuttu mesta. Ajelin Nummela-aikoinani sinne silloin tällöin iltajätskille mopon kera.