Arvaappa vaan oliko hyvät fiilikset eilen, joukkue on parantanut huimasti suorituksiaan sitten syksyn. Mieli oli aika maassa kun ennen joulutaukoa oli 2 pistettä kasassa, uskomaton nousu jokatapauksessa.Moe Szyslak sanoi:Onnea! Tiukkoja oli erät.:ahem:
Nyt Sampoa sitten kiusaamaan.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
*puhaltelee*Runar ja Kyllikki sanoi:Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
Tulipa aikamoinen muistelo mieleen, en oo elefantti oluesta kuullu sitten yla-asteen kun kaytiin tanskassa luokkaretkella. Mina pitkana tyttona hain laivalla oluet ja kaks pulloa finlandia vodkaa...nyt kun mietin niin en ymmarra, miten mulle on niin paljon myyty kysymatta papereita. Kasittamatonta. Silloin ma olin kuitenkin 16. Noh aika orvellysta se sit olikin.yussi sanoi:Tällänen kysymys että tietääkö kukaan mitä on Elefantti olut? Olettaisin että olut-experttimme (nykyinen Heikki) tietää vastauksen
Tyrmistys oli melkoinen, kun kävin eilen hakemassa tuota koetta.S.A sanoi:Väsyttää, eikä oikein huvittaisi mikään. Ainut, joka kunnolla kiinnostaisi olisi takaisin peittojen alle kaivautuminen. Koululla pitää kuitenkin kohta käväistä tekemässä korotustentti. Odotukset ovat suuret.
Onneksi sen jälkeen voi käppäillä takaisin tänne murjottamaan.
No sehän meni sitten ihan poskelleen. Mahtaa keljuttaa.S.A sanoi:Tyrmistys oli melkoinen, kun kävin eilen hakemassa tuota koetta.
Koetilanteessa olin ollut rättiväsynyt, ärsyyntynyt ja tehtävät tuntuivat vaikeilta. Neljä tuntia olisi 8 tehtävää (pisteytys siten, että 7 oikein sai 10) saanut rustailla, mutta järjettömän kusihädän ja vitutuksen iskiessä päälle lähdin joskus vajaan kolmen tunnin jälkeen. Mitään en tainnut juuri viitsiä tarkastaa, kun kaikki tuntui jo ennakolta olevan "vähän sinne päin" ja numeron korotukseen ysistä kymppiin olisi vaadittu melko täydellinen suoritus.
Ja kuinkas sitten kävikään? 43/42 pojoa .
YO-kokeessa sitten viitsii onneksi rampata vessassa välilläkin. Kun saisi siitäkin tollaset pisteet, olisin ihan tyytyväinen.jps sanoi:Nyt S.A'ta taitaa vituttaa entistä enämpi, ois voinu lähteä kuselle aikasemmin.
Tavallaan.burb sanoi:Sehän.. sehän on enämpi kuin täydet pisteet. :eek!:
S.A sanoi:Neljä tuntia olisi 8 tehtävää (pisteytys siten, että 7 oikein sai 10) saanut rustailla
Luulisin että Runskinkin tapauksessa *puhaltelee munille* nopeuttaisi paranemista oleellisestilara sanoi:*puhaltelee*
Jaksamisia,
Niin sähän olit tietoinen siitä, että saksan verbillä "blasen" (puhaltaa) tarkoitetaan myös suihinottoa? :frank:lara sanoi:*puhaltelee*
En, mutta se ei johdu niinkään nahkasta vaan siitä että mä en yleensäkään ajattele.jps sanoi:Burb, oletko ajatellut luopua omasta nahkastasi?