Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
25. päivä viime kuuta tuli erääseen kesätyöhön liittyen mailia, jossa kerrottiin noin viikon kuluessa ilmoitettavan, ketkä palkataan.
Mitään ei ole kuulunut, joten täytynee siirtää hiljalleen toivo johonkin muuhun paikkaan...

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Moe Szyslak sanoi:
Onnea! Tiukkoja oli erät.:ahem:

Nyt Sampoa sitten kiusaamaan.:eek:
Arvaappa vaan oliko hyvät fiilikset eilen, joukkue on parantanut huimasti suorituksiaan sitten syksyn. Mieli oli aika maassa kun ennen joulutaukoa oli 2 pistettä kasassa, uskomaton nousu jokatapauksessa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tosta R&K'n kertomasta turmasta tuli mieleen tolkuton tsäkä pauttiarallaa 10 vuotta sitten. Olin kaverin kyydissä moottorikelkassa ja kun mentiin hitaalla vauhdilla penkalta järvenjäälle tipahdin kyydistä. Ihmettelin kun selkään sattui aika saatanasti, enkä meinannut päästä ylös. Pienen puun terävä kanto oli mennyt housujen ja vyön välistä ja tehnyt 20 cm pitkän viillon selkärankaa pitkin nahkaan. Onneks en tippunut kyydistä paria senttiä aikaisemmin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Tsemppiä ja pikaista paranemista!

Estate

Well-known member
"Kerro lyhyesti omista työnhakusuunnitelmistasi ja mitä apua haluat niihin työvoimatoimistolta? Millaisena näet mahdollisuutesi saada hakemaasi työtä? Arvioi niitä asteikolla 1 (vähäiset) -10 (erittäin hyvät)."

Tällaset ärsyttää mua... Mitähän tommoseenkin taas rustaisi... Eikö kaikkea voi toetuttaa rasti ruutuun periaatteella? :rolleyes:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Liukastuin tänään jäisessä rinteessä. Ilmeisesti ainakin kaksi kylkiluuta murtunut. Noh, tuttuja nämä kylkiluun katkeamiset mulle.
Eipä niihin muuta hoitoa ole kuin teippaus ja lepo. Sisäänhengittäessä iskee aika paskamainen vihlova kipu. Onnena onnettomuudessa nimenomaan se, että sain käännettyä itseni niin että menin kylki ja toinen käsi edellä enkä pää edellä. Vieressä ollut kaveri sanoi, että kaatuessa kuuluis niin saakelin kova jysähdys ja sellainen ääni kuin kuiva oksa olisi katkennut, että kaveri oli varma että nyt kävi tosi pahasti ja ainakin käsi poikki jos ei muuta. Noh, kyynerpäät on kyllä kipeänä, mutta ei luita sieltä poikki.
*puhaltelee*
Jaksamisia, tua on aina rasittavaa, kun joku menee oikeasti rikkipoikki. Kestaa niin kauan se tokeneminen. Muuten kaatuilu on ihan kivaa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
yussi sanoi:
Tällänen kysymys että tietääkö kukaan mitä on Elefantti olut? Olettaisin että olut-experttimme (nykyinen Heikki) tietää vastauksen
Tulipa aikamoinen muistelo mieleen, en oo elefantti oluesta kuullu sitten yla-asteen kun kaytiin tanskassa luokkaretkella. Mina pitkana tyttona hain laivalla oluet ja kaks pulloa finlandia vodkaa...nyt kun mietin niin en ymmarra, miten mulle on niin paljon myyty kysymatta papereita. Kasittamatonta. Silloin ma olin kuitenkin 16.:D Noh aika orvellysta se sit olikin. :rolleyes:

burb

.
Jaahas, Runarkin kanttuvei. Paranemisia sinnekin suuntaan. Onneksi ajokauden alkuun on vielä aikaa, kerkiää kylki parantua.

Estate

Well-known member
S.A sanoi:
Väsyttää, eikä oikein huvittaisi mikään. Ainut, joka kunnolla kiinnostaisi olisi takaisin peittojen alle kaivautuminen. Koululla pitää kuitenkin kohta käväistä tekemässä korotustentti. Odotukset ovat suuret. :eek:
Onneksi sen jälkeen voi käppäillä takaisin tänne murjottamaan.
Tyrmistys oli melkoinen, kun kävin eilen hakemassa tuota koetta.

Koetilanteessa olin ollut rättiväsynyt, ärsyyntynyt ja tehtävät tuntuivat vaikeilta. Neljä tuntia olisi 8 tehtävää (pisteytys siten, että 7 oikein sai 10) saanut rustailla, mutta järjettömän kusihädän ja vitutuksen iskiessä päälle lähdin joskus vajaan kolmen tunnin jälkeen. Mitään en tainnut juuri viitsiä tarkastaa, kun kaikki tuntui jo ennakolta olevan "vähän sinne päin" ja numeron korotukseen ysistä kymppiin olisi vaadittu melko täydellinen suoritus.

Ja kuinkas sitten kävikään? 43/42 pojoa :eek: .

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Tyrmistys oli melkoinen, kun kävin eilen hakemassa tuota koetta.

Koetilanteessa olin ollut rättiväsynyt, ärsyyntynyt ja tehtävät tuntuivat vaikeilta. Neljä tuntia olisi 8 tehtävää (pisteytys siten, että 7 oikein sai 10) saanut rustailla, mutta järjettömän kusihädän ja vitutuksen iskiessä päälle lähdin joskus vajaan kolmen tunnin jälkeen. Mitään en tainnut juuri viitsiä tarkastaa, kun kaikki tuntui jo ennakolta olevan "vähän sinne päin" ja numeron korotukseen ysistä kymppiin olisi vaadittu melko täydellinen suoritus.

Ja kuinkas sitten kävikään? 43/42 pojoa :eek: .
No sehän meni sitten ihan poskelleen. Mahtaa keljuttaa. :eek: ;)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nyt S.A'ta taitaa vituttaa entistä enämpi, ois voinu lähteä kuselle aikasemmin.

Estate

Well-known member
jps sanoi:
Nyt S.A'ta taitaa vituttaa entistä enämpi, ois voinu lähteä kuselle aikasemmin.
YO-kokeessa sitten viitsii onneksi rampata vessassa välilläkin. Kun saisi siitäkin tollaset pisteet, olisin ihan tyytyväinen. :eek:

burb sanoi:
Sehän.. sehän on enämpi kuin täydet pisteet. :eek!:
Tavallaan. :p

S.A sanoi:
Neljä tuntia olisi 8 tehtävää (pisteytys siten, että 7 oikein sai 10) saanut rustailla

burb

.
No voi nyt yhden kerran...
Olen näköjään jossain vaiheessa tänään kuuklettanut Youtuben.
Ihan niinkuin en tietäisi Youtuben osoitetta tai en jaksaisi sitä kirjoittaa osoitekenttään.

:eek:

burb

.
Tuli muuten mieleen että mä en voisi kuvitella kotonani olevan nahkalla päällystettyjä huonekaluja tai että autossa olis nahkasisustus.
Aivan mahdottomana pitäisin ajatusta maksaa autosta enämpi että joutuisin ottamaan nahkasisustuksen siihen.
Mulle ei varmaan ole kerrottu jotain olennaista faktaa asiaan liittyen, koska mä en ajattele nahkapäällystyksiä mitenkään ylellisinä tai miellyttävinä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tsemppiä vaan kaatuneille ja muuten loukkaantuneille.

Mä joudun yllättäen lähteen töiden jälkeen yhdelle. Voivoi :eek: