Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Itte en kerkee, mutta kesällä, kun tuun Suomeen, lupaan käydä ostoksilla, ohitte kun joutuu kuitenkin ajamaan :)
Voithan sä edes muutamaks päiväks jäädä töihin, kun kerran sielläpäin käväiset.

Estate

Well-known member
Jussi sanoi:
Kannattaisi lupautua ettei mene paikka sivu suun. Voithan sanoa reilusti että alustavasti ok, mutta eräs toinenkin paikka on haussa "ja sen suhteen neuvottelut auki".
Suurinpiirtein noin sanoinkin puhelimessa, ja että ilmoittelen tosiaan lopullisemmin heti kuin siltä osin on selvä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
S.A sanoi:
Suurinpiirtein noin sanoinkin puhelimessa, ja että ilmoittelen tosiaan lopullisemmin heti kuin siltä osin on selvä.
Tuossa yhteydessä vois samalla mainita, jotta palkallakin on toki merkitystä siihen kumpaan päädyt.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
kouvotsvoni sanoi:
Minneköhän kannattaisi urputtaa, kun DiVisionin boksi ei tahdo näyttää ohjelmatietoja MTV3 Sarjalta? Muilla kanavilla kyllä näkyy ja itse kanava näkyy, mutta hankaloittaa aikalailla noita ajastuksia tuo tommonen.
Ei näy itselläkään, boksina ihan toinen laite, kaapelitelevisioverkko Welho Helsingissä. Ei siis pelkästään DiVisionissa ei vikaa, todennäköisesti ongelma jossain muualla ja DiVision syytön.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sama homma meilläkin. Mä luulen, jotta maikkarilla on pula kirjoitustaitoisista työntekijöistä.

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
Mukku ei mulla taida olla edes verokorttia :(
Uskoisin Suomen valtio kuitenkin olevan niin halukas sinua verottamaan, että saattaisivat sinulle sellaisen paperilappusen järjestää.
No niin, nyt on kaikki esteet selvitetty!:thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Wilpuri sanoi:
Ei näy itselläkään, boksina ihan toinen laite, kaapelitelevisioverkko Welho Helsingissä. Ei siis pelkästään DiVisionissa ei vikaa, todennäköisesti ongelma jossain muualla ja DiVision syytön.
Joo. Olen kiroillut samaa. (Scifi)

Tänään sain tosin näkyviin PlasmaEPG:llä.