Voithan sä edes muutamaks päiväks jäädä töihin, kun kerran sielläpäin käväiset.OoPee sanoi:Itte en kerkee, mutta kesällä, kun tuun Suomeen, lupaan käydä ostoksilla, ohitte kun joutuu kuitenkin ajamaan
Voithan sä edes muutamaks päiväks jäädä töihin, kun kerran sielläpäin käväiset.OoPee sanoi:Itte en kerkee, mutta kesällä, kun tuun Suomeen, lupaan käydä ostoksilla, ohitte kun joutuu kuitenkin ajamaan
Suurinpiirtein noin sanoinkin puhelimessa, ja että ilmoittelen tosiaan lopullisemmin heti kuin siltä osin on selvä.Jussi sanoi:Kannattaisi lupautua ettei mene paikka sivu suun. Voithan sanoa reilusti että alustavasti ok, mutta eräs toinenkin paikka on haussa "ja sen suhteen neuvottelut auki".
Mukku ei mulla taida olla edes verokorttiajps sanoi:Voithan sä edes muutamaks päiväks jäädä töihin, kun kerran sielläpäin käväiset.
Tuossa yhteydessä vois samalla mainita, jotta palkallakin on toki merkitystä siihen kumpaan päädyt.S.A sanoi:Suurinpiirtein noin sanoinkin puhelimessa, ja että ilmoittelen tosiaan lopullisemmin heti kuin siltä osin on selvä.
Ei näy itselläkään, boksina ihan toinen laite, kaapelitelevisioverkko Welho Helsingissä. Ei siis pelkästään DiVisionissa ei vikaa, todennäköisesti ongelma jossain muualla ja DiVision syytön.kouvotsvoni sanoi:Minneköhän kannattaisi urputtaa, kun DiVisionin boksi ei tahdo näyttää ohjelmatietoja MTV3 Sarjalta? Muilla kanavilla kyllä näkyy ja itse kanava näkyy, mutta hankaloittaa aikalailla noita ajastuksia tuo tommonen.
Uskoisin Suomen valtio kuitenkin olevan niin halukas sinua verottamaan, että saattaisivat sinulle sellaisen paperilappusen järjestää.OoPee sanoi:Mukku ei mulla taida olla edes verokorttia
Löisin heti aamusta lapun luukulle ja menisin pellolle juomaan pussikaljaaS.A sanoi:No niin, nyt on kaikki esteet selvitetty!:thumbup:
Tai Hiidenpirtin laivalaiturille?OoPee sanoi:Löisin heti aamusta lapun luukulle ja menisin pellolle juomaan pussikaljaa
Joo. Olen kiroillut samaa. (Scifi)Wilpuri sanoi:Ei näy itselläkään, boksina ihan toinen laite, kaapelitelevisioverkko Welho Helsingissä. Ei siis pelkästään DiVisionissa ei vikaa, todennäköisesti ongelma jossain muualla ja DiVision syytön.
Kundi tuntee nköjään seudun pussikaljamaastot kuin omat taskunsaJussi sanoi:Tai Hiidenpirtin laivalaiturille?
Lumitöissä?Olga sanoi:Tänään olen ollut todella luova. :ahem:
Vanha öriöri-mies tuntee alan mestat :thumbup:OoPee sanoi:Kundi tuntee nköjään seudun pussikaljamaastot kuin omat taskunsa
Etkö itse saa 'toikkia' aikaiseksi.kouvotsvoni sanoi:Koskakohan joku tekisi toikin minulle?
*pakenee itkien olut-toikkiin*Moe Szyslak sanoi:Etkö itse saa 'toikkia' aikaiseksi.
Hyvä Poeka! Huutaa Moeka!:thumbup:Sammypiru sanoi:Selasin foorumia äskön ja poika huus takaa "Peruuta, mä näin Pimpponin". Eli näki taas Moen avatarin.