Olga
.
Äsken sanottiin radiossa, että jossain on tällä viikolla koulutusta teemalla "Tieto lisää tuskaa ja kuitu pa*kaa". Liittyneekö juplan ongelmaan?
Tuliskohan Mankin seisakkeelta Espoossa enemmän väkeä jos olisi hienompi asema?Olga sanoi:Maitolaitureille on kehitelty näköjään uuskäyttöä!
4 päivää sairaslomaa. Ei stressistä vaan kaukoputkentulehduksesta.:thumbfh:Olga sanoi:Alla olevan stressitestin kuvassa on kaksi delfiiniä, jotka hyppäävät ns. tandemhypyn. Tehtävänäsi on katsoa kuvaa, ja rekisteröidä mahdolliset eroavaisuudet delfiineissä.
Tutkimukset ovat osoittaneet, että mitä enemmän löydät eroavaisuuksia delfiineiden välillä, sitä stressaantuneempi olet.
Kuvan delfiinit ovat lähes identtiset, mutta jos kuitenkin löydät niistä eroavaisuuksia, sinun kannattaa ehdottomasti lopettaa työt heti, pakata tavarasi ja lähteä lomalle. Kenties kannattaisi laittaa lääkityskin kohilleen.
Olipa hyvä! :thumbup:72 sanoi:Aika rientää, kello tikittää.
Tee parhaasi tänään!
Ymmärtääksesi YHDEN VUODEN merkityksen, kysy
siitä opiskelijalta, joka reputti vuosikurssinsa.
Ymmärtääksesi YHDEN KUUKAUDEN merkityksen, kysy siitä
äidiltä,jonka lapsi syntyi kuukautta liian aikaisin.
Ymmärtääksesi YHDEN VIIKON merkityksen, kysy siitä
viikkolehdentoimittajalta.
Ymmärtääksesi YHDEN TUNNIN merkityksen,
kysy siitä rakastavaisilta, jotka odottavat toistensa
tapaamista.
Ymmärtääksesi YHDEN MINUUTIN merkityksen,
kysy siitä junasta myöhästyneeltä.
Ymmärtääksesi YHDEN SEKUNNIN merkityksen, kysy siitä
ihmiseltä,joka täpärästi vältti onnettomuuden.
Ymmärtääksesi YHDEN MILLISEKUNNIN merkityksen,
kysy siitä Olympia-hopean voittaneelta.
Arvosta jokaista hetkeä, joka sinulla on.
Ja arvosta sitä vielä enemmän, kun saat
jakaa sen jonkun läheisen kanssa,
sellaisen ,joka on valmis viettämään aikaansa
kanssasi.
Ja muista, että aika ei odota ketään.
Eilinen on mennyttä.
Huominen on arvoitus.
Tämä päivä on lahja.
Olga sanoi:Olipa hyvä! :thumbup:
Osta yks kappale 12.6mm, pääset vähemmällä.Jussi sanoi:Lähden ostamaan 2 kpl 6.3mm->RCA kaapeleita.
Ei maistu duunit enempiä tälle päivälle...
Iski kerralla kaiken ulos. Rintaan sattu niitä päästellessä. :thumbdownjupla sanoi:Vieläkö Yussi on toipilas? Itselleni iski yöllä kunnon mahatauti, vessaan sai painella vähän väliä ja joka päin :frown: Nyt ei tarvitse enää oksennella, mutta ripuskalitsaa tulee ja kuumetta on. Onkos tämmöistä kulkutautia ollut vai liekkö ruokamyrkytys?
Itse asiassa nää piuhat oli 3m ja samaa pötköä. Hintaa tuli 6e.jps sanoi:Osta yks kappale 12.6mm, pääset vähemmällä.
Olen kiipparisti, joka tapaa kohta rumpalin ja muita musikantteja. Emme soita tänään Autiota taloa.K.Yrjola sanoi:Olen mies joka tapasi Dingon rumpalin just äsken.
Tapahtuiko tämä baarissa, jossa uransa kohokohdan ohittaneet muusikot tapailevat toisiaan?K.Yrjola sanoi:Olen mies joka tapasi Dingon rumpalin just äsken.