Vebe
Well-known member
Kävitkö helsinkiläisessä soitinkaupassa?K.Yrjola sanoi:Olen mies joka tapasi Dingon rumpalin just äsken.
Kävitkö helsinkiläisessä soitinkaupassa?K.Yrjola sanoi:Olen mies joka tapasi Dingon rumpalin just äsken.
Niimmuaki. Meen takas nukkuun.Olga sanoi:Voi kauhistus, että nukuttaa. :doubtful:
Itsehän ajattelin, että josko vähän aikaa lepäilis. Unen saamisesta en kyllä ole ollenkaan vakuuttunut.kouvotsvoni sanoi:Tasan tunti ennen herätyskelloa jalkeille. Eipä nyt niin väsytä...väsyttää kyllä, mutta ei nukuta. Jos iskisi kofeiinit suoraan suoneen, kun aika myrkyltä maistuu tän aamunen pannu.
Enää ei malta nukkua kun kohta lähdettävä liikenteeseen.Runar ja Kyllikki sanoi:Itsehän ajattelin, että josko vähän aikaa lepäilis. Unen saamisesta en kyllä ole ollenkaan vakuuttunut.
Hei Virpi,
Olen jo pitkään miettinyt, että miten osaisin pyytää sinua treffeille, lähtisitkö? . T: Fiksu 37v mies.
Ajattelin ettei kukaan tunnista jos tekaisen salanimen..kouvotsvoni sanoi:Kysymyksiä Virpi Kuituselle
Näköjään Jacqueskin salanimellä osallistunut:
Älä ittees kiusaa.Il Tempo Gigante sanoi:Laitoin kahvia tippumaan. Piti olla aamu kahvitta, mutta ei pysty.
Ajattele positiivisesti: Onneks oli l:llä tossa kalkissa.:thumbup:Olga sanoi:Joisin kahvia, mutta taidankin nauttia 'karvasta kalkkia'. :dunno:
Menipä kauan, että tajusin. Oletin kommentin liittyvän tuohon sanonnan ensimmäiseen sanaan ja siihen, että siinä ei ole onneksi ii:tä.Moe Szyslak sanoi:Ajattele positiivisesti: Onneks oli l:llä tossa kalkissa.:thumbup:
Jokohan ne kohta jaksaisi tehdä..kouvotsvoni sanoi:Vielä kun 3 parin minuutin hommaa jaksais pykäistä, niin pääsisin kotia ja ei tartteis tällä jaksolla tötteröidä atk-tunneilla.