Joo ole hyvä vaan. Itte tuota tuskin käytän, kun näkyy tv:stäkin livenä peräti kahdelta lisämaksuttomalta kanavaltaOlga sanoi:Kiitos! :doubtful: En ole katkera, mutta kuitenkin.
Kell onni on, hän onnen kätkeköön. No, en kadehdi oikeasti. Tokihan kannatan mielellään kotimaisia maksullisia kanavia - tv-maksun ohella. :ahem:OoPee sanoi:Joo ole hyvä vaan. Itte tuota tuskin käytän, kun näkyy tv:stäkin livenä peräti kahdelta lisämaksuttomalta kanavalta
Mahtaakohan Howdy olla ihan samaa mieltä tuosta? :nope:Olga sanoi:Kell onni on, hän onnen kätkeköön.
Minun onni olikin siksi pienellä oo:lla. Onnia ei pidä kätkeä! :thumbup:OoPee sanoi:Mahtaakohan Howdy olla ihan samaa mieltä tuosta? :nope:
Howdeillahan piilotellaan lähinnä kumikäärmeitä ja hämähämähäkkejäOlga sanoi:Minun onni olikin siksi pienellä oo:lla. Onnia ei pidä kätkeä! :thumbup:
Sekä housukäärmettä ja hämyheikkiä vääritepäite.OoPee sanoi:Howdeillahan piilotellaan lähinnä kumikäärmeitä ja hämähämähäkkejä
Lisäsin.burb sanoi:Oliko täällä jo jossain luettelo hauskimmista suomen kielen sanoista? Jos vastasit kyllä, voisitko lisätä siihen listaan sanan pöllämystynyt.
Kiitos.
Lisätty on. Löytyy herrojen Pölhö-Kustaa ja Pölähtävä Hölkänen välistä.burb sanoi:Oliko täällä jo jossain luettelo hauskimmista suomen kielen sanoista? Jos vastasit kyllä, voisitko lisätä siihen listaan sanan pöllämystynyt.
Kiitos.
Taikka vaikka Pimpponiksi! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Moon sitä mieltä että Albert Parkin radan eka kurvi, Jones, tulisi vaihtaa nimeltään Moe Szyslakiksi.:ahem:
Mä oon Pimpponi vain Sammypirun pojalle.burb sanoi:Taikka vaikka Pimpponiksi! :thumbup:
Moon taas sitä mieltä, että kakkosnilkki burb, tulisi ottaa käyttöönsä ykkösnilkkinsä.:ahem:burb sanoi:Moon sitä mieltä että Albert Parkin ykkösnikki, Albert Oil, tulisi vaihtaa nimeltään Moe Szyslakiksi.