Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moon taas sitä mieltä, että Nissanin tulis vaihtaa nikkinsä takaisin ykkösnilkkiinsä, Datsuniin!

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Moon taas sitä mieltä, että kakkosnilkki burb, tulisi ottaa käyttöönsä ykkösnilkkinsä.:ahem:
Mun ykkösnikki laiminlyö foorumia uutukaisen prinsessansa takia. Surullista. :(

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Moon taas sitä mieltä, että Nissanin tulis vaihtaa nikkinsä takaisin ykkösnilkkiinsä, Datsuniin!
Olet aivan oikeassa. Datsun on jotenkin sympaattisempi ja taistelutahtoa nostattavampi ja puolipallonmuotoisempi.

burb

.
Vellu sanoi:
Storry. Stemppiä kuitenkin.
Ehkä mä kestän tämän kuin mies: kehitän pienen itkuraivarin ja kirjoitan katkeria sanoja mun vaaleanpunaiseen My Little Pony -päiväkirjaan. Sitten syön jäätelöä ja katson jonkun romanttisen komedian.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Ehkä mä kestän tämän kuin mies: kehitän pienen itkuraivarin ja kirjoitan katkeria sanoja mun vaaleanpunaiseen My Little Pony -päiväkirjaan. Sitten syön jäätelöä ja katson jonkun romanttisen komedian.
Älä unohda soittaa jossain välissä kaikille miespuolisille ystävätterillesi raportoidaksesi tapahtuneesta.

burb

.
OoPee sanoi:
Älä unohda soittaa jossain välissä kaikille miespuolisille ystävätterillesi raportoidaksesi tapahtuneesta.
Emmä viitti, pitäisivät aivan neitinä. :(

Estate

Well-known member
S.A sanoi:
Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni taitaakin olla Nordjobbin kautta Ruotsiin (nyt joku taas sanoo, ettei Tukholmassa työskentelyä edes lasketa ulkomailla oloksi :eek: ) lähteminen. Sieltä tässä juuri odottelenkin uutisia, huolivatko minut vanhuksia hoitamaan.
Tuli sitten mailia, että Stockholms borgerskapet huolisi.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Emmä viitti, pitäisivät aivan neitinä. :(
Kuttu ne kahville ja tarjoot niille itteleipomiasi keksejä (muista korostaa, että löysit tuon iiiiiiihanan reseptin Kotiliedestä), jotta saat korjattua tommoset ikävät väärinkäsitykset ennenkuin lähtevät huhuina liikkeelle. Jälkeenpäin niihin on aina hankalampi puuttua.

burb

.
S.A sanoi:
Tuli sitten mailia, että Borgerskapet huolisi.
Sekaan vaan.
Kunhan päätät lähtiessä että et puhu sanaakaan ruåtsia, suomella on koko reissu pärjättävä.
Ihan mukavan näköinen miljöö kuvien perusteella.

Tolerantti

Well-known member
burb sanoi:
Älä unohda sokolaatikonflikti sixpäkkiä.

burb

.
OoPee sanoi:
Kuttu ne kahville ja tarjoot niille itteleipomiasi keksejä (muista korostaa, että löysit tuon iiiiiiihanan reseptin Kotiliedestä), jotta saat korjattua tommoset ikävät väärinkäsitykset ennenkuin lähtevät huhuina liikkeelle. Jälkeenpäin niihin on aina hankalampi puuttua.
Emmä lue Kotiliesi:tä, mä luotan Pirkkaan, onhan mun niksikin julkaistu siinä. :eek:

burb

.
Tolerantti sanoi:
Älä unohda sokolaatikonflikti sixpäkkiä.
Ai niin juu, toi meinas unohtua, ja unohtuikin. Mutta oikeestaan mä en juurikaan syö suklaata koska siitä tulee finnejä.

Kukakohan ensimmäisenä kerkiää oikaisemaan mun väärän väittämän...

burb

.
OoPee sanoi:
Mä en enää muista mikä se oli, mutta kun kaverin niksi oli hylätty niin mä päätin testata meneekö mun niksi läpi. Meni ja sain rahaa mutta ennen kaikkea nöyryytin kaverin. :ahem:
Voi noita nuoruuden hurjia tempauksia, enää ei jaksais.

SamiJ

Well-known member
burb sanoi:
Mä en enää muista mikä se oli, mutta kun kaverin niksi oli hylätty niin mä päätin testata meneekö mun niksi läpi. Meni ja sain rahaa mutta ennen kaikkea nöyryytin kaverin. :ahem:
Voi noita nuoruuden hurjia tempauksia, enää ei jaksais.
Liittyi varmaankin jotenkin vanhoihin sukkahousuihin?