Mun ykkösnikki laiminlyö foorumia uutukaisen prinsessansa takia. Surullista.Moe Szyslak sanoi:Moon taas sitä mieltä, että kakkosnilkki burb, tulisi ottaa käyttöönsä ykkösnilkkinsä.:ahem:
Olet aivan oikeassa. Datsun on jotenkin sympaattisempi ja taistelutahtoa nostattavampi ja puolipallonmuotoisempi.Moe Szyslak sanoi:Moon taas sitä mieltä, että Nissanin tulis vaihtaa nikkinsä takaisin ykkösnilkkiinsä, Datsuniin!
Voe Buu Boström.burb sanoi:Mun ykkösnikki laiminlyö foorumia uutukaisen prinsessansa takia. Surullista.
Storry. Stemppiä kuitenkin.burb sanoi:Mun ykkösnikki laiminlyö foorumia uutukaisen prinsessansa takia. Surullista.
Ehkä mä kestän tämän kuin mies: kehitän pienen itkuraivarin ja kirjoitan katkeria sanoja mun vaaleanpunaiseen My Little Pony -päiväkirjaan. Sitten syön jäätelöä ja katson jonkun romanttisen komedian.Vellu sanoi:Storry. Stemppiä kuitenkin.
Älä unohda soittaa jossain välissä kaikille miespuolisille ystävätterillesi raportoidaksesi tapahtuneesta.burb sanoi:Ehkä mä kestän tämän kuin mies: kehitän pienen itkuraivarin ja kirjoitan katkeria sanoja mun vaaleanpunaiseen My Little Pony -päiväkirjaan. Sitten syön jäätelöä ja katson jonkun romanttisen komedian.
Emmä viitti, pitäisivät aivan neitinä.OoPee sanoi:Älä unohda soittaa jossain välissä kaikille miespuolisille ystävätterillesi raportoidaksesi tapahtuneesta.
Tuli sitten mailia, että Stockholms borgerskapet huolisi.S.A sanoi:Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni taitaakin olla Nordjobbin kautta Ruotsiin (nyt joku taas sanoo, ettei Tukholmassa työskentelyä edes lasketa ulkomailla oloksi ) lähteminen. Sieltä tässä juuri odottelenkin uutisia, huolivatko minut vanhuksia hoitamaan.
Kuttu ne kahville ja tarjoot niille itteleipomiasi keksejä (muista korostaa, että löysit tuon iiiiiiihanan reseptin Kotiliedestä), jotta saat korjattua tommoset ikävät väärinkäsitykset ennenkuin lähtevät huhuina liikkeelle. Jälkeenpäin niihin on aina hankalampi puuttua.burb sanoi:Emmä viitti, pitäisivät aivan neitinä.
Sekaan vaan.S.A sanoi:Tuli sitten mailia, että Borgerskapet huolisi.
Älä unohda sokolaatikonflikti sixpäkkiä.burb sanoi:Ehkä mä kestän tämän kuin mies: kehitän pienen itkuraivarin ja kirjoitan katkeria sanoja mun vaaleanpunaiseen My Little Pony -päiväkirjaan. Sitten syön jäätelöä ja katson jonkun romanttisen komedian.
Emmä lue Kotiliesi:tä, mä luotan Pirkkaan, onhan mun niksikin julkaistu siinä.OoPee sanoi:Kuttu ne kahville ja tarjoot niille itteleipomiasi keksejä (muista korostaa, että löysit tuon iiiiiiihanan reseptin Kotiliedestä), jotta saat korjattua tommoset ikävät väärinkäsitykset ennenkuin lähtevät huhuina liikkeelle. Jälkeenpäin niihin on aina hankalampi puuttua.
Ai niin juu, toi meinas unohtua, ja unohtuikin. Mutta oikeestaan mä en juurikaan syö suklaata koska siitä tulee finnejä.Tolerantti sanoi:Älä unohda sokolaatikonflikti sixpäkkiä.
Onhan toi silti vähän pidemmällä kuin Hiidenveden K-kauppa :thumbup:S.A sanoi:Tuli sitten mailia, että Borgerskapet huolisi.
Kerroburb sanoi:onhan mun niksikin julkaistu siinä.
Mä en enää muista mikä se oli, mutta kun kaverin niksi oli hylätty niin mä päätin testata meneekö mun niksi läpi. Meni ja sain rahaa mutta ennen kaikkea nöyryytin kaverin. :ahem:OoPee sanoi:
Liittyi varmaankin jotenkin vanhoihin sukkahousuihin?burb sanoi:Mä en enää muista mikä se oli, mutta kun kaverin niksi oli hylätty niin mä päätin testata meneekö mun niksi läpi. Meni ja sain rahaa mutta ennen kaikkea nöyryytin kaverin. :ahem:
Voi noita nuoruuden hurjia tempauksia, enää ei jaksais.
Sama. Ja näin pahoja unia :frown:Olga sanoi:Vetäisin pienet tirsat.