Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
burb sanoi:
Mä en enää muista mikä se oli, mutta kun kaverin niksi oli hylätty niin mä päätin testata meneekö mun niksi läpi. Meni ja sain rahaa mutta ennen kaikkea nöyryytin kaverin. :ahem:
Voi noita nuoruuden hurjia tempauksia, enää ei jaksais.
Munkin vitsi on kerran julkaistu Pirkassa. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Lienenkö kerrostalokyttääjä, mutta hieman huolestuin aamulla, kun huomasin alakerran liikehuoneiston takaoven olevan ns. 'selällään'. Sisällä ei ollut valoja eikä näkynyt muitakaan merkkejä siitä, että (uusi, minulle vielä tuntematon) yrittäjä olisi itse tullut pistäytymään paikalla. Ovi näytti ehjältä. En mennyt liikkeeseen sisälle. :rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Sairastaminen on tylsää. Ei oo siinä kunnossa, että jaksais siivoilla tai lähteä jonnekin, mutta ei niin kipeä, että makais vaan tajuttomana koko ajan. Kurja olo vaan, eikä mikään oo kivaa :thumbdown

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Aamuviiden jälkeen tutusti vetäisin aamupalaa forumia lukien. Maastossa sitten ihmettelin kun nälkä alkoi hiipiä jo ennen yhdeksää. Ajattelin, että kuvittelen vaan tai vatsatauti yrittää ottaa takaisin. Nyt kun tulin kotia niin huomasin, että tuossahan nuo aamun leivät syömättä rötköttivät... :thumbfh:

Uivelo :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Aamuviiden jälkeen tutusti vetäisin aamupalaa forumia lukien. Maastossa sitten ihmettelin kun nälkä alkoi hiipiä jo ennen yhdeksää. Ajattelin, että kuvittelen vaan tai vatsatauti yrittää ottaa takaisin. Nyt kun tulin kotia niin huomasin, että tuossahan nuo aamun leivät syömättä rötköttivät... :thumbfh:

Uivelo :ahem:
Minulla jäi tässä eräänä kertana kahvista vesi pois. Onneksi huomasin sen ennen juomista. :wink:

Uivelot eivät ole tällä suunnalla kovin taviksia! Eilen kuulin tuostakin ensimmäisen kerran.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Minulla jäi tässä eräänä kertana kahvista vesi pois. Onneksi huomasin sen ennen juomista. :wink:
Minulla taasen vesi unohtui valmiiksi pannuun odottamaan. Harmi kun ei vaan poroista mitään liuennut sekaan ilman vettä.

burb

.
Kilparatojen T Tabermann sanoi:
Muistutan, että TT-Trophyn veikkausaika päättyy Australian GP:n perjantain ensimmäisten harjoitusten alkaessa.
Lisättäköön vielä että menestysmahdollisuutenne lisääntyvät tuntuvasti jos veikkaatte eri tavalla kuin yks burb. Varma tieto. :thumbfh:

burb

.
OoPee sanoi:
Nyt muistan!
Se oli sellainen että kun lankapuhelimen luurista kuuluva valintaääni tjsp. on aika lähellä säveltä A joten sitä voi hyödyntää esim. kitaran virityksessä.
Eihän mulla muuten ollut silloin eikä vieläkään tarkkaa tietoa että kuuluuko kaikista lankapuhelimista aina sama sävel, mutta ainakin niksi julkaistiin. :ahem: