Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
72 sanoi:
Taloyhtiössä on tänään näköjään 2 bileet ilmoitustaulun mukaan. Toiset on tuparit, toiset on "juhlat ystäville". Tuparit samassa kerroksessa ku asun pikkulikan kanssa, ystäväbileet kerrosta ylempänä. Jeejee.

Mitään ääntä ei kuulunut vaikkka kuinka yritin. Höh.
Oon mäkin kans ku ensin valitan, että kerrostalossa kuuluu häiritseviä biletysääniä ja sit kun niitä yrittää pongata, ei kuulu mitään. Eikö mulle mikään kelpaa! :thumbfh:

Vebe

Well-known member
Sijainti
Space, the final frontier
72 sanoi:
Oon mäkin kans ku ensin valitan, että kerrostalossa kuuluu häiritseviä biletysääniä ja sit kun niitä yrittää pongata, ei kuulu mitään. Eikö mulle mikään kelpaa! :thumbfh:
Ethän vaan ole kerrostalokyttääjien perustajajäseniä:doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Ens kerralla sitten klasia seinää vasten ja siihen korvaa päälle, niin eiköhän jo ala kuulumaan! :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vähän on levoton olo..
Eilen oli treffit ja tänään olis kanssa treffit.. eri naisen kanssa kuin eilen.. :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Emmagaalan alkamisesta kuuluttava juontaja hehkutti, että mukana on myös Jenni Tarviainen!!! :D Tarkoittikohan Vartiaista?
Meillä oli eilen synttäribileissä mies, joka oli tuolla 2 vuotta sitten. Ompi tehnyt aika monta soittolistan kärkibiisiä iskelmäpuolelle.

Ja Tarviaisenkin taustajoukot olivat häntä lähestyneet.:ahem:

Estate

Well-known member
Jacques sanoi:
Vähän on levoton olo..
Eilen oli treffit ja tänään olis kanssa treffit.. eri naisen kanssa kuin eilen.. :eek!:
Kai kirjoitat treffeistä kattavan raportin? ;)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Se olis nyt sellaisen kysymyksen paikka, että mites noi F1 saa näkymään netin välityksellä vai saako ollenkaan?

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Expolteri mäni jummiin justi äsken (tuas). Nyt on niinkun uuvestisyntynyt olo, kun tulin tänne tuas puhtaalta pöövältä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!!

Olga sanoi:
Tällaisesta on tänään ollut puhetta.

Lieneekö kukaan muu forumisti nähnyt/kokenut moista monitoimitaloa? Maitolaituri oli suojaisa paikka odottaa kauempaa Kainuusta tulevaa linja-autoa. :ahem:
Maitolaitureille on kehitelty näköjään uuskäyttöä! :rolleyes:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
yussi sanoi:
Iski "mukavalla" paineella eilen yöllä oksennusta. :thumbfh: :nope:
Vieläkö Yussi on toipilas? Itselleni iski yöllä kunnon mahatauti, vessaan sai painella vähän väliä ja joka päin :frown: Nyt ei tarvitse enää oksennella, mutta ripuskalitsaa tulee ja kuumetta on. Onkos tämmöistä kulkutautia ollut vai liekkö ruokamyrkytys?