Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
burb sanoi:
Muista että sun loppuelämäs riippuu just tästä tulevasta päätöksestä, sä et voi vaihtaa opiskelupaikkaa tai mielenkiintosi kohdetta enää ikinä tämän jälkeen. Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.
:D
Juu. Nuo paperit, joita nyt olen tulostellut, ainakin veisivät minut sellaisiin paikkoihin, jotka ovat vain välietappeja... johonkin... Enhän mä nyt tosissani halua vaikkapa lukemaan matematiikkaa tai fysiikkaa Jyväskylän yliopistoon, mutta voishan sitä katsella ja hakea (paremman matemaattis-luonnontieleellisen osaamisern kera) ensi vuonna johonkin muualle, jos olis asiat valjenneet.

Estate

Well-known member
Rakas tätinikin opiskeli joskus muinaisessa nuoruudessaan kemiaa, jota ei kyllä ikinä hänestä uskoisi. Sittemmin alkoi opiskella jotain yhteiskuntatieteitä ja, pidettyään varmaan kymmenen vuoden tauon opiskeluissa, hommasi viimein ne maisterin paperit tuossa vuosituhannen vaihteessa.

Estate

Well-known member
Mietin, pitäisikö kumminkin koettaa kehitellä jotain huhti-toukokuuksi, sillä päähän mulla hajoaa, jos istun täällä kotona äidin kanssa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
Mietin, pitäisikö kumminkin koettaa kehitellä jotain huhti-toukokuuksi, sillä päähän mulla hajoaa, jos istun täällä kotona äidin kanssa...
Osta nyt sille äidilles ainakin teltta, ettei tartte kahta kuukautta sateessa istuskella :nope:

Vai mitä sä tarkotit? :eek:

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
Osta nyt sille äidilles ainakin teltta, ettei tartte kahta kuukautta sateessa istuskella :nope:

Vai mitä sä tarkotit? :eek:
Sillä on jo yksi, ylioppilaslahjaksi saatu. Eiköhän se riitä. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
Sillä on jo yksi, ylioppilaslahjaksi saatu. Eiköhän se riitä. :eek:
No sitte :ahem: :ahem: :ahem:

Annat vielä pari kattilaa mukaan siltä varalta, ettei oo enää ihan tiivis :)

Siis se teltta! :rolleyes:

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
No sitte :ahem: :ahem: :ahem:

Annat vielä pari kattilaa mukaan siltä varalta, ettei oo enää ihan tiivis :)

Siis se teltta! :rolleyes:
Olis tossa tietty pihalla jo valmiiksi mun leikkimökkini, josta taitaisi muutama kattilan tapainenkin löytyä. :rolleyes:

Estate

Well-known member
Mulla alkaa mennä hermot ihan kaikkeen. :jaska:

Olen tässä taas tapellut tuon uudemman tietokoneen kanssa.
Kun sitä yrittää herätellä lepotilasta, näyttöön asti ei tunnu menevän tieto. Ts. kone kyllä alkaa sen helvetin möykkänsä, mutta näyttö ei korvaansa lopsauta. MITÄ MÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN? :jaska:

Knoukka

Well-known member
S.A sanoi:
Mulla alkaa mennä hermot ihan kaikkeen. :jaska:

Olen tässä taas tapellut tuon uudemman tietokoneen kanssa.
Kun sitä yrittää herätellä lepotilasta, näyttöön asti ei tunnu menevän tieto. Ts. kone kyllä alkaa sen helvetin möykkänsä, mutta näyttö ei korvaansa lopsauta. MITÄ MÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN? :jaska:
Ootko tsekannu piuhan?

Estate

Well-known member
Knoukkari sanoi:
Ootko tsekannu piuhan?
Jep.
Äsken revin taas irti ja laitoin varmasti kunnolla paikalleen niin näyttö totesi vaan kylmästo "No signal detedted".

Estate

Well-known member
S.A sanoi:
Jep.
Äsken revin taas irti ja laitoin varmasti kunnolla paikalleen niin näyttö totesi vaan kylmästo "No signal detedted".
Niin ja ihan normaalisti käynnistettäessä tulee kyllä näyttö mukaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
Niin ja ihan normaalisti käynnistettäessä tulee kyllä näyttö mukaan.
Äkkiseltään tulis mieleen semmonen vaihtoehto, että ole käyttämättä sitä lepotila ja odottele, kunnes pikapuoliin saat Vistaan (onhan se vista?) SP1:n, joka saattais fiksata noita lepotilaongelmia.

Saattais tietysti olla joku BIOS-asetuskin poskellaan, mutta just nyt en millään kerkee perehtyä ongelmaan sen tarkemmin.

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
Äkkiseltään tulis mieleen semmonen vaihtoehto, että ole käyttämättä sitä lepotila ja odottele, kunnes pikapuoliin saat Vistaan (onhan se vista?) SP1:n, joka saattais fiksata noita lepotilaongelmia.
Juu, Vista on. Eipä laiteta sitä nyt sitten lepotilaan...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Naapuriin on näemmä muuttanut eräs nuori tyttönen. Oltiin samaan aikaan menossa ulko-ovesta sisään ja mie jäin tapani mukaan tietty pitämään naiselle ovea auki.. sillä meni palikat ihan sekaisin. Ei tuntunut oikein tietävän mihin suuntaan oli menossa.
Hassua.

Mutta näinhän se tietty taitaa olla.. nykyjänsä käytöstapojen ABC on harvain hallussa ja kun joku niitä toteuttaa käytännössä, on se vähintäänkin outoa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
S.A sanoi:
Ts. kone kyllä alkaa sen helvetin möykkänsä,
Asensitko jo tuon SpeedFanin? Vähenikö meteli? Omassa koneessani sillä on todella dramaattinen vaikutus. Käytännössä täysin äänetön sitä käytettäessä, mitä nyt kovemmassa rasituksessa (tietenkin) flektin tarttee puhallella kovemmin.