Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Loppuuko takuut muka siihen, että kopeloi koneen sisältöä, olen tehnyt pari kertaa ja kone on hajonnut kerran muista syistä, silti takuu annetaan?:confused:
No se tietysti riippuu ihan siitä, mitä takuuehdoissa lukee.

burb

.
Tänään on niin moni asia mennyt niin päin helvettiä että taidan vetäistä kalsarikännit. Niinhän ne asiat aina paranee.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Jopas on mukava, että huomenna saa nukkua ainakin kuuteen. :cool:

Tästä tulee mieleen yksi tuttu pari. Tuskin olen ainoa, jolle tässä on jotain tuttua.

Hyvää kiirastorstaita!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Hytäpä (Hyväätätäpäivää) l. tänäntä l. tä-dää l. kiireistä kiirustorstaita vaan kaikille :ahem:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Thunder sanoi:
Loppuuko takuut muka siihen, että kopeloi koneen sisältöä, olen tehnyt pari kertaa ja kone on hajonnut kerran muista syistä, silti takuu annetaan?:confused:
..kannattaa muistaa myös, että takuut ovat vain liikkeen tarjoama vapaaehtoinen lisäpalvelu. Jos takuuehdot kieltävät koneen avaamisen, niin sinun tapauksessa takuut menisivät, mutta liike olisi yhtälailla korvausvelvollinen kuin takuiden ollessa voimassa. Elleivät kykene todistamaan, että tuo kopelointisi olisi varmasti aiheuttanut ongelman.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänää!

Kiireinen päivä tulossa. Onneksi töirintamalla on oletettavasti vähän rauhallisempaa.

Örfil

Guest
burb sanoi:
Tänään on niin moni asia mennyt niin päin helvettiä että taidan vetäistä kalsarikännit. Niinhän ne asiat aina paranee.
Veditkö pitkillä vai lyhyillä kalsareilla?

Estate

Well-known member
Tulostelen ties mitä hakupapereita ja ihmettelen, mitä haluan tehdä...

burb

.
S.A sanoi:
Tulostelen ties mitä hakupapereita ja ihmettelen, mitä haluan tehdä...
Muista että sun loppuelämäs riippuu just tästä tulevasta päätöksestä, sä et voi vaihtaa opiskelupaikkaa tai mielenkiintosi kohdetta enää ikinä tämän jälkeen. Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.