Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Jos söisi lammasta ja joisi punaviiniä pääsiäisen kunniaksi..tai ainakin joisi punaviiniä.
Mä jo luin että tarttet pitkävartiset saappaat lainaksi. Petyin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Tais jäädä Mozartit ostamatta pääsiäiseksi. Jotain muuta ehkä tulee ostettua, kuten suklaata erilaisissa muodoissa, sekä jäätelöä, johon voi sotkea sekaan mansikoita, banaania ja suklaata. Niin, ja mämmiä tietenkin.
Kaikki vaan kerralla tehosekoittimeen ja sitten 'iäntä kohen':thumbup:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
:D :D :D

Onks ollut mitään akteja sulla? Kumppareilla tai ilman?
Ainoot aktit ollu pyjamassa ja yksin. Perkele. Soitan kohta lohtupuhelun Esalle.

Ainiin... mitä nyt yks miäs työnteli sormee mun perseeseen tossa vuodenvaihteessa. Siis kun ei alkanu toi alavatsa tervehtymään. Sano että eturauhanen on kuin teinipojalla. Ainakin se leikki lääkäri vakuuttavasti. Ja laprasta huippuarvot tuli kans.

Jälkikäteen vasta ultrassa löyty sit revähdys ja tulehdusta vattakalvoista... mutta ei se niin paha keikka se lääkärikeikka ollu. Komee miäs.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Ainoot aktit ollu pyjamassa ja yksin. Perkele. Soitan kohta lohtupuhelun Esalle.

Ainiin... mitä nyt yks miäs työnteli sormee mun perseeseen tossa vuodenvaihteessa. Siis kun ei alkanu toi alavatsa tervehtymään. Sano että eturauhanen on kuin teinipojalla. Ainakin se leikki lääkäri vakuuttavasti. Ja laprasta huippuarvot tuli kans.

Jälkikäteen vasta ultrassa löyty sit revähdys ja tulehdusta vattakalvoista... mutta ei se niin paha keikka se lääkärikeikka ollu. Komee miäs.
Onko nimea ja numeroo?!!!! :eek!:

Estate

Well-known member
Varmaan joku foorumin komeista miehistä voi käväistä Hollannissa tuseeraamassa, jos kova hätä iskee.:rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänää!

Mullahan rupeaa tulemaan Moemaisesti ajoja, paitsi että joudun maksamaan kaikki kustannukset itse :jaska:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Tänää!

Mullahan rupeaa tulemaan Moemaisesti ajoja, paitsi että joudun maksamaan kaikki kustannukset itse :jaska:
Tänää!

Älä huoli. Joku kuitenkin kadehtii matkakuluista verotuksessa saamiasi vähennyksiä. Ainakin ennen jotkut kadehtivat toisten sairauskuluja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Varmaan joku foorumin komeista miehistä voi käväistä Hollannissa tuseeraamassa, jos kova hätä iskee.:rolleyes:
Tuseeraus ei ole niitä huikeimpia fiiliksiä, kun kohteeksi joutuu.:(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Tänää!

Niin mäkin. Siis tulee semmosia ylimääräisiä kuluja paljon. Kuten tuulilasi.:(

Peilinrikkojakaan ei ole ottanut yhteyttä sen jälkeen kun annoin kustannusarvion.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Tänää!

Älä huoli. Joku kuitenkin kadehtii matkakuluista verotuksessa saamiasi vähennyksiä. Ainakin ennen jotkut kadehtivat toisten sairauskuluja.
En saa edes vähennyksiin, kun hyvää hyvyyttäni jeesin muutossa. Tästä koituu minulle noin 900 kilsaa ajoa yhden päivän aikana :eek: 600 kilsan pätkiä on ollut jo turhankin tiuhaan. Kesällä sitten pysyttelen pitkään vain kotosalla. Kele.