kouvotsvoni
Banjottu
Jos söisi lammasta ja joisi punaviiniä pääsiäisen kunniaksi..tai ainakin joisi punaviiniä.
Mämmit ja suklaat sekä jäätelöt lähikaupasta, mansikat Suonenjoelta.Knoukkari sanoi:Micaelilla talon mämmit ja suklaat?
Mä jo luin että tarttet pitkävartiset saappaat lainaksi. Petyin.kouvotsvoni sanoi:Jos söisi lammasta ja joisi punaviiniä pääsiäisen kunniaksi..tai ainakin joisi punaviiniä.
Kaikki vaan kerralla tehosekoittimeen ja sitten 'iäntä kohen':thumbup:Micael sanoi:Tais jäädä Mozartit ostamatta pääsiäiseksi. Jotain muuta ehkä tulee ostettua, kuten suklaata erilaisissa muodoissa, sekä jäätelöä, johon voi sotkea sekaan mansikoita, banaania ja suklaata. Niin, ja mämmiä tietenkin.
Knoukkari sanoi:Mä jo luin että tarttet pitkävartiset saappaat lainaksi. Petyin.
Tuostapa tuli mieleen, että WC paperiakin pitää ostaa. Ostaiskohan sellasen "säästöpakkauksen".Moe Szyslak sanoi:Kaikki vaan kerralla tehosekoittimeen ja sitten 'iäntä kohen':thumbup:
Ainoot aktit ollu pyjamassa ja yksin. Perkele. Soitan kohta lohtupuhelun Esalle.Moe Szyslak sanoi:
Onks ollut mitään akteja sulla? Kumppareilla tai ilman?
Onko nimea ja numeroo?!!!! :eek!:Knoukkari sanoi:Ainoot aktit ollu pyjamassa ja yksin. Perkele. Soitan kohta lohtupuhelun Esalle.
Ainiin... mitä nyt yks miäs työnteli sormee mun perseeseen tossa vuodenvaihteessa. Siis kun ei alkanu toi alavatsa tervehtymään. Sano että eturauhanen on kuin teinipojalla. Ainakin se leikki lääkäri vakuuttavasti. Ja laprasta huippuarvot tuli kans.
Jälkikäteen vasta ultrassa löyty sit revähdys ja tulehdusta vattakalvoista... mutta ei se niin paha keikka se lääkärikeikka ollu. Komee miäs.
Ei nyt oo sinnepäin työkeikkoja.S.A sanoi:Varmaan joku foorumin komeista miehistä voi käväistä Hollannissa tuseeraamassa, jos kova hätä iskee.
Onpas, Huomenta :ahem:Olga sanoi:Huomenta! Sillä tuskin on mitään merkitystä - huomenella.
Olen yrittänyt välillä markkinoida "tänää", mutta ei se ole oikein purrut.jupla sanoi:Onpas, Huomenta :ahem:
Mutta miksi 'huomenta', miksei 'tänäntä'?
Tänää!Sam sanoi:Tänää!
Mullahan rupeaa tulemaan Moemaisesti ajoja, paitsi että joudun maksamaan kaikki kustannukset itse :jaska:
Tuseeraus ei ole niitä huikeimpia fiiliksiä, kun kohteeksi joutuu.S.A sanoi:Varmaan joku foorumin komeista miehistä voi käväistä Hollannissa tuseeraamassa, jos kova hätä iskee.
Niin mäkin. Siis tulee semmosia ylimääräisiä kuluja paljon. Kuten tuulilasi.Sam sanoi:Tänää!
Mullahan rupeaa tulemaan Moemaisesti ajoja, paitsi että joudun maksamaan kaikki kustannukset itse :jaska:
En saa edes vähennyksiin, kun hyvää hyvyyttäni jeesin muutossa. Tästä koituu minulle noin 900 kilsaa ajoa yhden päivän aikana 600 kilsan pätkiä on ollut jo turhankin tiuhaan. Kesällä sitten pysyttelen pitkään vain kotosalla. Kele.Olga sanoi:Tänää!
Älä huoli. Joku kuitenkin kadehtii matkakuluista verotuksessa saamiasi vähennyksiä. Ainakin ennen jotkut kadehtivat toisten sairauskuluja.