Siis se olen minä, joka poden tuota poliittista rasismia noita maita kohtaan. No, keskittykää vaan tappamaan niitä kurdeja, muslimeja, juutalaisia, kristittyjä, ja vaikka mitä hippaheikki-klaanilaisia. Minä äänestän rahoillani.Micael sanoi:Toiset on vaan avarakatseisempia ja tutustuvat mielellään toisiin kulttuureihin turistin näkökulmasta katsottuna. Turistia ei poliittinen rasismi rasita. Sitä paitsi nuo kohteet ovat lähinnä turistikohteita.
Niin no ei toi vielä mitään, mutta ootas kun alat pikkuhiljaa vielä rupsahtelemaankin :frank:Juskanen sanoi:Jotenkin oon tykänny ajatella, että en ole unohtelijatyyppiä.
Voe olla aika Moe-olo.OoPee sanoi:Niin no ei toi vielä mitään, mutta ootas kun alat pikkuhiljaa vielä rupsahtelemaankin :frank:
Ai, sä luet kuitenniin tätä forumia. Savolaene ku oot.Moe Szyslak sanoi:Siis se olen minä, joka poden tuota poliittista rasismia noita maita kohtaan. No, keskittykää vaan tappamaan niitä kurdeja, muslimeja, juutalaisia, kristittyjä, ja vaikka mitä hippaheikki-klaanilaisia. Minä äänestän rahoillani.
Ei tarvii enää ootella, kyllä tää peli on menetetty joOoPee sanoi:Niin no ei toi vielä mitään, mutta ootas kun alat pikkuhiljaa vielä rupsahtelemaankin :frank:
Onnittelut:thumbup:Micael sanoi:Tarkistin loton. 1100 rahaa voittoa tällä kertaa.
Kiitos, kiiitos. Rahayksikkö siis cent, eli euroissa 11,10 euroa, mutta verotonta kuitenkin.kouvotsvoni sanoi:Onnittelut:thumbup:
ITG:kin lottokymppinääri näemmä postauksesta päätellen.Micael sanoi:Kiitos, kiiitos. Rahayksikkö siis cent, eli euroissa 11,10 euroa, mutta verotonta kuitenkin.
Muusta voitosta oli kyse kyllä.kouvotsvoni sanoi:ITG:kin lottokymppinääri näemmä postauksesta päätellen.
Aah.Il Tempo Gigante sanoi:Muusta voitosta oli kyse kyllä.
= Sammunut Ruotsin laivalle, ei kerkeä nousta maihin, laiva lähtee takaisin Suomeen, kiinnostuu merisäästä Tukholman saaristossa.Olga sanoi:Kyllä tuo merisää kiinnostaa erityisesti, jos/kun on nukkunut tuntia pitempään kuin oli tarkoitus.