Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Toiset on vaan avarakatseisempia ja tutustuvat mielellään toisiin kulttuureihin turistin näkökulmasta katsottuna. Turistia ei poliittinen rasismi rasita. Sitä paitsi nuo kohteet ovat lähinnä turistikohteita.
Siis se olen minä, joka poden tuota poliittista rasismia noita maita kohtaan. No, keskittykää vaan tappamaan niitä kurdeja, muslimeja, juutalaisia, kristittyjä, ja vaikka mitä hippaheikki-klaanilaisia. Minä äänestän rahoillani.:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Wow, lähtipä spämmäri (MaseRati) nopeesti forumilta :eek!:

Moteraattori valvoo :ahem: :ahem: :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Töhöilin (taas) tänään jotenkin. Jätin käsilaukun töihin. Pasilassa sitten tajusin, että voiv... Tuli hiukka orpo olo, kun olin ilman rahaa ja matkalippua ja avaimia. Onneksi duunikaveri asuu samalla kylällä. Pikainen soitto, ja onneksi kaveri oli vielä töissä. Sain veskan sitten onnellisesti itselleni vain vartin odottelulla :thumbup:

Jotenkin oon tykänny ajatella, että en ole unohtelijatyyppiä. Pitänee alkaa tarkistamaan minäkuvaa :jaska:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Siis se olen minä, joka poden tuota poliittista rasismia noita maita kohtaan. No, keskittykää vaan tappamaan niitä kurdeja, muslimeja, juutalaisia, kristittyjä, ja vaikka mitä hippaheikki-klaanilaisia. Minä äänestän rahoillani.:eek:
Ai, sä luet kuitenniin tätä forumia. Savolaene ku oot.:D

Rahasta puheenollen, sillä nyt ei juuri erityistä arvomaailmaa rakenneta, ei oo rakennettu, eikä tulla rakentamaan; kuha nyt omiks tarpeiks riittävästi ies o.

Mangelo

Well-known member
Youtubessa on näkynyt yllättävän paljon nimimerkin Obama BinLaden provokommentteja (suomeksi), ja nyt näkyy tunnus suljetun. Joku on vähän ahkeroinut kun jokapaikkaan ehtinyt.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Kyllä tuo merisää kiinnostaa erityisesti, jos/kun on nukkunut tuntia pitempään kuin oli tarkoitus. :cool:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Kyllä tuo merisää kiinnostaa erityisesti, jos/kun on nukkunut tuntia pitempään kuin oli tarkoitus. :cool:
= Sammunut Ruotsin laivalle, ei kerkeä nousta maihin, laiva lähtee takaisin Suomeen, kiinnostuu merisäästä Tukholman saaristossa.:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tulipa kiire. Auton ikkunat olivat jäässä. Sisätilanlämmitin oli päällä ja sulatti lumen ikkunaan ja siihen se oli sitten jäätynyt. Oli vähän ajoitus pielessä. :doubtful: *kirsk*