Rantaa ja aurinkoa. Ei periaatteessa muuta väliä. 1 viikko.Mehe Rienarsuo sanoi:Varmasti. :ahem: Ei toki lomakohteista. :thumbfh:
Ei vaan, minkätyyppistä kohdetta olis haussa?
Sukellus mahdollisuus olia mun iso plussa.
Rantaa ja aurinkoa. Ei periaatteessa muuta väliä. 1 viikko.Mehe Rienarsuo sanoi:Varmasti. :ahem: Ei toki lomakohteista. :thumbfh:
Ei vaan, minkätyyppistä kohdetta olis haussa?
Mihin aikaan ja mites biletys?lara sanoi:Rantaa ja aurinkoa. Ei periaatteessa muuta väliä. 1 viikko.
Sukellus mahdollisuus olia mun iso plussa.
Toukokuussa, mahdollisimman kauas biletyksestä..Mehe Rienarsuo sanoi:Mihin aikaan ja mites biletys?
Toinen, todennäköisempi, vaihtoehto on, että mua vaan kiinnostaa lara bikineissä. Kuten tervettä miestä pitääkin.yussi sanoi:Mehellä on selvästi matkailufirma.
Kefalonia. LUKITAAN!lara sanoi:Toukokuussa, mahdollisimman kauas biletyksestä..
Johon perhe Howdy pakenee juhannuspäivästä lukien viikoksi.Mehe Rienarsuo sanoi:Kefalonia. LUKITAAN!
laranzau tai sen äiti vois jättää teille sinne jotain kivoja ylläreitä!Captain Howdy sanoi:Johon perhe Howdy pakenee juhannuspäivästä lukien viikoksi.
*lähti jo ostamaan muovisia skorpioneja ja hämähäkkejä haudatakseen niitä ympäri rantoja.*Mehe Rienarsuo sanoi:laranzau tai sen äiti vois jättää teille sinne jotain kivoja ylläreitä!
AI JAHA!!!lara sanoi:*lähti jo ostamaan muovisia skorpioneja ja hämähäkkejä haudatakseen niitä ympäri rantoja.*
Captain Howdy sanoi:AI JAHA!!!
Tais olla joku "fossiili" joukossa kans.Olga sanoi:Hittiläinen, että on upeita simpukoita. :thumbup: Tällainen sisämaassa asuva maakrapu ei ole noita ikinä luonnossa nähnyt.
:ahem: Mä katsoin sen ekaa kertaa Irlannin länsirannikolla sijaitsevan kaupungin eräässä elokuvateatterissa. Elokuvalipun hinta oli 1£ - aika halpaa verrattuna Finnkinoon.lara sanoi:Katsoin leffan Seven monen vuoden jälkeen...on se kova.
Eihän sardiineissa voi käydä!! Ne on semmosta syötävää pienessä purkissa! Ihan hyviä kyllä.lara sanoi:Onko kukaan käynyt koskaan sardiniassa? Näyttäis aika unelma lomakohteelta.
Sveitsissä piti ilmaisten formula-lähetysten päättyä viime kauteen, mutta BMW ja Crédit Suisse tulivat rahoineen hätiin. Kisat näkyvät taas pääkanavilla. TSR taitaa olla vanhin kisoja säännöllisesti lähettänyt kanava, jotta hyvä.OoPee sanoi:Huomasin eilen, että RTL näyttää kaikki kauden 2008 aika-ajot ja skabat suorana videostreamina ja vieläpä ilmaiseksi.