Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Olen koukussa juotaviin jogurtteihin. Sen huomaa siitä, että niitä on oltava aina jääkaapissa, muuten hermoilen, jos huomaan, ettei ole. :alppu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Olen koukussa juotaviin jogurtteihin. Sen huomaa siitä, että niitä on oltava aina jääkaapissa, muuten hermoilen, jos huomaan, ettei ole. :alppu:
Mua nyppii aamusta, jos ei ole. Otan vitumiinit ja lääkkeet sen kanssa.:ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Itsehän juon tavallisia jogurtteja. Ja litran purkin loputtua huljuttelen purkin vedellä ja saan tuota 'juotavaa' jogurttia lopuksi.

72

Well-known member
*menee välittömästi jääkaapille kulauttamaan juotavaa jogurttia*

Paappa

Komia on aina komia
Sijainti
Mustalampi
Tuli käytyä tuossa naapurissa, Paviljongissa rakennusmessuilla, eipä löytyny oikeen mitään uutta ja mullistavaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Paappa sanoi:
Tuli käytyä tuossa naapurissa, Paviljongissa rakennusmessuilla, eipä löytyny oikeen mitään uutta ja mullistavaa.
Näikkö Inarian osaltolla Perttia, Pirjoa tai Kristiania?:doubtful:

Olisit sanonut Kuopiosta terskat.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Lasagne uunissa,kohta nautitaan kera Valpolicellan :thumbup:

Mulla on joku juttu siihen juustokastikkeeseen. Piti taas kauha nuolla, se on vaan niiiiiin hyvää (vaikka itse sanonkin).

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
S.A sanoi:
Kun tätä allekirjoittaneen varoittavaa esimerkkiä katsoo, voi sanoa kaiken toivon olevan menetetty jo siinä vaiheessa, jos tuossa iässä eksyy tänne... :D
Niin tosiaan, olethan forumin kuningatar. Tänne minun laillani vähän myöhempään eksyneet ei näitä aina älyä.

Ihan järkiperäisiltä kirjoituksesi vaikuttavat, viesteissä normaalia kasvuprosessia. Ehkä hor(mo)nytasoon forum on hiukan vaikuttanut :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla on Räkä sijalla 4. 72-veikkauksessa. Voi olla aika lähellä, tai sitten ei.:eek:

Makkonen

Guest
Hitto sentään, kaikkea sitä tuleekin kännipäissään tehtyä.
Eilen illalla olin varannut laivamatkan ja hotellin Virosta, pitäisi lähteä toukokuun 9. pvä katselemaan Tallinnarallia.
En ois muistanut koko juttua, mutta tänään kun tsekkasin sähköpostin, niin sinne oli tullut varausvahvistuksia hotellista & matkoista. :thumbfh:

Olin mesessä kuulemma luvannut kaverin kanssa lähteä ja sitten kai samantien varannutkin nuo liput yms. Viime vuonna kävin myöskin tallinnarallissa ja ihan mukava reissuhan se oli.

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
En tiedä kumpaa katsois. Fifth Gearia Jimiltä, vai Vitosvaihdetta Discoveryltä. :dunno: