Että mua kiinnostaa, kun formulat ei näy.Mediaprofeetta sanoi:Vasen kyynärpää paskana...ihan jumissa
Että mua kiinnostaa, kun formulat ei näy.Mediaprofeetta sanoi:Vasen kyynärpää paskana...ihan jumissa
Minulla teki noin muutama päivä sitten. Piti haetuttaa digiboxilla kanavat uudelleen, sitten siellä oli Maxikin.jusban sanoi:Kertokaa mikä ihme riivaa, kun maikkarin kanavista näkyy vain fakta, juniori ja leffa. Kortti siis on, mutta jos vaihtaa maxin puolelle, niin TV vaihtaa analogiseksi, eli alkaa näkymään tiedote analogijakelun loppumisesta.
Että riepoo tämä digidigi. Kun vielä maksaa palvelusta.
Minkäslainen lehmä sulla on hoideltavanasi?yussi sanoi:Hoida lehmä. TEHTY
Kun tätä allekirjoittaneen varoittavaa esimerkkiä katsoo, voi sanoa kaiken toivon olevan menetetty jo siinä vaiheessa, jos tuossa iässä eksyy tänne...jupla sanoi:Millainenkohan aikuinen Yussista kehittyy, kun F1-Forum on yksi hänen kasvattajistaan? Veikkaisin ainakin hauskaa :thumbup:
Juskanen sanoi:Jacquesille
Hanskaan hakkaamista netissä, ja miljuunat pöydälle?:doubtful: :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Keksin tossa miljoonabisneksen mutta en saatana viitti alkaa toteuttaa sitä kun yks Sämpy sanoi ettei hän ainakaan viittis.
Ihan oikea lehmä, oli halvautunut.S.A sanoi:Minkäslainen lehmä sulla on hoideltavanasi?
Poikima-?yussi sanoi:Ihan oikea lehmä, oli halvautunut.
Kyllä. Selviää se hengissä kuiteskin.S.A sanoi:Poikima-?
Palasin.Lancer sanoi:Lähen veke.
Ai sä tunnet Sämpyn kans. Tiesitko että Sämpy on Suomen Mestari, nuorten. Siis ei aikuisten oikeesti. Vai oliko se vaan mitalisti... no, oli miten oli niin pääasia että oli niin tai näin.Runar ja Kyllikki sanoi:Keksin tossa miljoonabisneksen mutta en saatana viitti alkaa toteuttaa sitä kun yks Sämpy sanoi ettei hän ainakaan viittis.
Sorry, kun pilasin sun yltiöpäisen riskisijoituksenRunar ja Kyllikki sanoi:Keksin tossa miljoonabisneksen mutta en saatana viitti alkaa toteuttaa sitä kun yks Sämpy sanoi ettei hän ainakaan viittis.
Kuinkas monta ammua teillä oikein on?yussi sanoi:Kyllä. Selviää se hengissä kuiteskin.