Captain Howdy
Well-known member
Voi luoja... Mulla on maailman paras vaimo!!!
Käy nyt hyvä mies peseytymässä rauhassa ensin,Captain Howdy sanoi:Voi luoja... Mulla on maailman paras vaimo!!!
Mä jouduin siis huijatuksi.burb sanoi:Puhelin äänettömälle, telkkari hiljaiselle ja valot pois keittiöstä että näyttäisi siltä etten ole kotona.
Ei, en pelkää tv-lupatarkastajaa vaan virpojia, mulla ei taaskaan ole oikein mitään heille jaettavaksi.
Telkkarissa äänet, luurissa kanssa ja sen verta valoisaa ettei keittiöön valoja tartte. Ei aukaista ovea, ei.burb sanoi:Puhelin äänettömälle, telkkari hiljaiselle ja valot pois keittiöstä että näyttäisi siltä etten ole kotona.
Ei, en pelkää tv-lupatarkastajaa vaan virpojia, mulla ei taaskaan ole oikein mitään heille jaettavaksi.
Siinä 20 lehmää, lisäksi hiehoja ja vasikoita.S.A sanoi:Kuinkas monta ammua teillä oikein on?
Lällällää, meillä onkin enemmän! *näyttää pitkää nenää*yussi sanoi:Siinä 20 lehmää, lisäksi hiehoja ja vasikoita.
Missä on Moe, kun häntä tarvitaan? Heitin tämän "ihan oikea lehmä, oli halvautunut"-kommentin siltä varalta että Moe pystyy tekemään hauskoja (ja pervoja) kommenteja.yussi sanoi:Ihan oikea lehmä, oli halvautunut.
Hittiläinen, että on upeita simpukoita. :thumbup: Tällainen sisämaassa asuva maakrapu ei ole noita ikinä luonnossa nähnyt.Il Tempo Gigante sanoi:Haahuilin merenrannalla hetki sitten.
Osui silmään:
Varmasti. :ahem: Ei toki lomakohteista. :thumbfh:lara sanoi:Aloin katella mulle ja äitille lomamatkaa..Viikoksi etelään.:thumbup: Ehdotuksia?