Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

burb

.
Puhelin äänettömälle, telkkari hiljaiselle ja valot pois keittiöstä että näyttäisi siltä etten ole kotona.
Ei, en pelkää tv-lupatarkastajaa vaan virpojia, mulla ei taaskaan ole oikein mitään heille jaettavaksi.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
burb sanoi:
Puhelin äänettömälle, telkkari hiljaiselle ja valot pois keittiöstä että näyttäisi siltä etten ole kotona.
Ei, en pelkää tv-lupatarkastajaa vaan virpojia, mulla ei taaskaan ole oikein mitään heille jaettavaksi.
Mä jouduin siis huijatuksi. :(

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Telkkarissa äänet, luurissa kanssa ja sen verta valoisaa ettei keittiöön valoja tartte. Ei aukaista ovea, ei.

JOC

tavallinen virtanen
Lola ex-odusoga wallinkoski oli aika timmin näköisessä kunnossa eilen åbon tanssilattialla. Yllättyttiin aika kovin, koska jossian kuvissa oli vielä tuhdimman näköinen.

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
yussi sanoi:
Ihan oikea lehmä, oli halvautunut.
Missä on Moe, kun häntä tarvitaan? Heitin tämän "ihan oikea lehmä, oli halvautunut"-kommentin siltä varalta että Moe pystyy tekemään hauskoja (ja pervoja) kommenteja. :mad:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Haahuilin merenrannalla hetki sitten.

Osui silmään:
Hittiläinen, että on upeita simpukoita. :thumbup: Tällainen sisämaassa asuva maakrapu ei ole noita ikinä luonnossa nähnyt.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Aloin katella mulle ja äitille lomamatkaa..Viikoksi etelään.:thumbup: Ehdotuksia?