Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
lara sanoi:
Rantaa ja aurinkoa. Ei periaatteessa muuta väliä. 1 viikko.
Sukellus mahdollisuus olia mun iso plussa.
Eilat Israelissa on sukellusharrastajien suosikkikohde. Samoin Sharm el Sheikh Siinain eteläkärjessä Egyptissä. Takuuvarma aurinko, lämmintä riittävästi ja kristallinkirkkaat vedet sekä Punaisen Meren ainutlaatuinen vedenalainen maailma. Siinäpä syitä, miksi juuri noilla alueilla käy vuosittain tuhansia sukelluksen harrastajia kautta maailman.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Eilat Israelissa on sukellusharrastajien suosikkikohde. Samoin Sharm el Sheikh Siinain eteläkärjessä Egyptissä. Takuuvarma aurinko, lämmintä riittävästi ja kristallinkirkkaat vedet sekä Punaisen Meren ainutlaatuinen vedenalainen maailma. Siinäpä syitä, miksi juuri noilla alueilla käy vuosittain tuhansia sukelluksen harrastajia kautta maailman.
Mulla estää poliittinen RASISMI menemästä kumpaakaan.:ahem:

Samasta syystä saa Turkki, Tunisia, yms. kusipäämaat jäädä nuolemaan näppejään mun vaivaisia rahojani.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Oma suosikkini Kreikan meri, meri Kreikan. Kreeta esimerkiksi oli mitä mukavin löhäpaikka maisemineen, sukelluksineen kaikkineen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:

Samasta syystä saa Turkki, Tunisia, yms. kusipäämaat jäädä nuolemaan näppejään mun vaivaisia rahojani.
Tän asian tultua nyt tiedoksi on kyseisten maiden hallitukset kutsuttu jo hätäistuntoon miettimään tämän ongelman pikaista ratkaisua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Tän asian tultua nyt tiedoksi on kyseisten maiden hallitukset kutsuttu jo hätäistuntoon miettimään tämän ongelman pikaista ratkaisua.
Erottamaan itsensä? :doubfull:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Heh, kirjoitin muutama hetki sitten tekstiviestiä, kun samaan syssyyn kännykkä soi: Jarkko Elisasta, terve, sun nappikuulokkeet on tullu takuusta...

Puhelun ollessa vielä kesken soi ovikello. Kaksi kolmekymppistä jakkupukunaista.
Lapun antoivat käteen:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
No siinähän sulla on lauantaiksi ohjelmaa. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Heh, kirjoitin muutama hetki sitten tekstiviestiä, kun samaan syssyyn kännykkä soi: Jarkko Elisasta, terve, sun nappikuulokkeet on tullu takuusta...

Puhelun ollessa vielä kesken soi ovikello. Kaksi kolmekymppistä jakkupukunaista.
Lapun antoivat käteen:
Jahvekin kutsui! :thumbup: Kai kutsuit jakkupukutytöt sisälle?

Dev

Well-known member
En tiennyt minne laittaa, mutta kuka vitun toope on käynyt mainostamassa tätä foorumia iltalehden sivuilla? Sieltä noita perkelen kaksoisnikki juntteja tulee ym. :jaska:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:

Toiset on vaan avarakatseisempia ja tutustuvat mielellään toisiin kulttuureihin turistin näkökulmasta katsottuna. Turistia ei poliittinen rasismi rasita. Sitä paitsi nuo kohteet ovat lähinnä turistikohteita.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Jooh, piti mennä tänään puoli kolmelta leffaan kattoon menetetty maa toistamiseen, mutta kävi sikäli hassusti että pääsin melkein tohon keskustaan asti kun autosta meni kytkimen käyttövipu paskaks ja kytkin luonnollisesti sano työsuhteen irti. Siitä tarvi ottaa sitten nokka kohti kangasalaa että saa auton isäukolle fiksattavaks. Lisää muuten kummasti ennakointia tommonen tilanne. Kerran jouduin vain onneksi pysähtymään.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Käy työhön samalla tavalla kuin telkkä lentää
pesäpönttöönsä: sumeilematta, päistikkaa.

-Tauno Yliruusi
Siinäpä oli vauhditusta töihinlähtöön!
Ai niinkuin se telkkäneito, joka viime keväänä syöksyi naapuritalon savupiippuun? Joku tolkku töihinpyrkimisellekin pittää olla!