Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Tulipa kiire. Auton ikkunat olivat jäässä. Sisätilanlämmitin oli päällä ja sulatti lumen ikkunaan ja siihen se oli sitten jäätynyt. Oli vähän ajoitus pielessä. :doubtful: *kirsk*
Eli ns. Finlandia-vodka efekti. Tuulilasi on kuin Finlandia-vodkapullon pinta!:thumbfh: :nope:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Junaliikenteessä oli taas aamulla häiriöitä :mad_old: K-juna ei pysähtynyt ollenkaan Ogelissa, mikä nyt ei mua haitannut. Mutta myöhässä oli, ja se kismittää aina.

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Junaliikenteessä oli taas aamulla häiriöitä :mad_old: K-juna ei pysähtynyt ollenkaan Ogelissa, mikä nyt ei mua haitannut. Mutta myöhässä oli, ja se kismittää aina.
18.3.2008
Helsingin ja Tikkurilan välillä I ja K-junat myöhästelevät 5-10 minuuttia.

www.vr.fi

Örfil

Guest
Mä tiedän: kuvaa Mossen kyökistä ulos lentonopeutta, kun vaimolle selvisi että "kuulat" olikin Mozar kugeleita ;)

Mangelo

Well-known member
Juskanen sanoi:
Mikäs siinä kismittää? Eikö se ole kohtuuton vaatimus että pitäis aina tulla tasan samaan aikaan? Missä muualla voit odottaa samanlaista palvelua?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Zaikom sanoi:
Mikäs siinä kismittää? Eikö se ole kohtuuton vaatimus että pitäis aina tulla tasan samaan aikaan? Missä muualla voit odottaa samanlaista palvelua?
Kyllä tuo nyt pikkaisen kismittäisi jos julkisen liikenteen bussit, junat ym kulkisisivat vääriin aikoihin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tais jäädä Mozartit ostamatta pääsiäiseksi. Jotain muuta ehkä tulee ostettua, kuten suklaata erilaisissa muodoissa, sekä jäätelöä, johon voi sotkea sekaan mansikoita, banaania ja suklaata. Niin, ja mämmiä tietenkin.

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Tais jäädä Mozartit ostamatta pääsiäiseksi. Jotain muuta ehkä tulee ostettua, kuten suklaata erilaisissa muodoissa, sekä jäätelöä, johon voi sotkea sekaan mansikoita, banaania ja suklaata. Niin, ja mämmiä tietenkin.
Micaelilla talon mämmit ja suklaat?