Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
Minulla on osa kelloista valmiiksi kesäajassa - en muuttanut syksyllä ollenkaan normaaliaikaan.
Samixii.
Mulla on keittiön seinäkello kesäajassa.
En 'viitsinyt' siirtää sitä talviaikaan, koska käytän sitä kelloa vain ruuan tekoon. Eli ihan sama missä aikavyöhykkeessä se on, kunhan pystyn tarkistamaan siitä kellosta kuinka kauan uuni on ollut päällä yms..

pendellstock

Well-known member
Hyvä fiilis, vähän jännittää ens viikon yks juttu mut ei tarvii jännittää ku miettii sillein et ihan kohtahan se on jo ohikin! Sitäpaitsi se voi olla tosi kivaakin. Kauniita unia pikku-pupuset!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tunnenpa nyt itseni astetta huonommaksi ihmiseksi, kun en herännytkään seitsemältä vaan kahdeksalta:(

Makkonen

Guest
Toukokuussa olen menossa katsomaan tallinanrallia. Majoitun tuolla.
Ovat panostaneet hyvin suomenkielisiin sivuihin.
Paikkana ihan mukava, olin viime vuonnakin tuolla kun olin rallireissulla.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Miten minusta tuntuu ettei hahmo juhnilla ole kaikki inkkarit kanootissa?
Voin varmuudella kertoa, ettet ole ainoa jolla on tuollainen tunne.
Montakohan adressia juhni muuten on nyt kaikenkaikkiaan tehnyt? Ainakin Wikipedian kieltämiseksi, neekeri-sanan kieltämiseksi, FOMin boikotoimiseksi, MTV3:n boikotoimiseksi...mutta taitaa olla muitakin.

JOC

tavallinen virtanen
Tarttisin kämpän hesasta kesäks. Jos jollain on tarjolla paikkakunnalta väliaikaisesti muuten yms syiden johdosta niin vain pmmää tulemaan. Olen keilarannassa duunissa, eli sitä silmälläpitäen kämpän sijainti priorisoituisi.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
http://www.youtube.com/user/juhni
Laitan tubeen mainoksia ja ym. youtubeen. Laitan ne tänne kuvaamalla. Valitettavasti minulla ei ole tallentavaa DVD-soitinta. Kuvaan ne digikameralla. Joissakin videoissa on valiteltu kuvaamisesta. Teen videot kuvaamalla, niin kauan, kun minulla ei ole tallentavaa DVD-soitinta. Muistakaa, että valittajien kommentit poistetaan!

Tulossa lähiaikoina:
Mainoksia MTV:ltä ja MTV3:lta. Kolmoskanavalta minulta ei löydy enempää matskua. Greediä eli tietokilpailua.
Country: Finland

Örfil

Guest
Knoukkari sanoi:
Soon nakannu ne järveen.
Luulisin että sen adressi "Kieltäkää intiaanit" meni läpi ja se seilaa nyt tyhjällä kanootilla. Sahas oksan altansa pois :ahem:

Örfil

Guest
Voi teitä raasua. Mun ei tartte mennä työpaikalle ens viikollakaan kun aikaisintaan torstaina. Tää tukiaisen eikun turkasen kuume jatkuu kuudetta päivää antibiooteista huolimatta. Kurkkutulehdus on hoidossa mut nyt tuntuu pukkaavan seuraavaks poskionteloihin.

Onneks en varannut perjantaina lentoja, ens viikon Saksan reissu jää nyt väliin. Säästin pomon perjantaina "ilouutisilta" ja soitan sille vasta aamulla :dunno: