Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Voin varmuudella kertoa, ettet ole ainoa jolla on tuollainen tunne.
Montakohan adressia juhni muuten on nyt kaikenkaikkiaan tehnyt? Ainakin Wikipedian kieltämiseksi, neekeri-sanan kieltämiseksi, FOMin boikotoimiseksi, MTV3:n boikotoimiseksi...mutta taitaa olla muitakin.
Itsehän alan pikkuhiljaa taipua sille kannalle, että kyseessä on väärinymmärretty nero. Hän tekee aivan älyttömiä addresseja, ja niistä voidaan sen jälkeen laskea kuinka moni oikeasti on niin älytöntä mieltä ja hyvällä tsägällä kyseiset henkilöt vielä paljastavat nimensä tuolla addressissa. juhni tekee hyvää työtä paljastaessaan asiat, mitkä oikeasti eivät ole ongelmia. Jos jonkun kanssa tulee joku F1-ajojen kieltäminen puheeksi, niin voi näyttää, että 5-miljoonaisesta kansasta vain kourallinen ihmisiä on oikeasti tuollaista mieltä.

Sanoisin, että hyvää työtä tuollainen!

juhnille vinkkinä, että jos hankit tietokoneeseen liitettävän digi-virittimen (USB tai PCI-kortti), niin saat nauhoitettua suoraan levylle, eikä tartte digikameralla sohia telkkariruutua.

JOC

tavallinen virtanen
JOC sanoi:
Tarttisin kämpän hesasta kesäks. Jos jollain on tarjolla paikkakunnalta väliaikaisesti muuten yms syiden johdosta niin vain pmmää tulemaan. Olen keilarannassa duunissa, eli sitä silmälläpitäen kämpän sijainti priorisoituisi.
Ensimmäinen mukava ihminen ehti jo lähettääkin privaa. Muutkin saavat toki mielellään heittää vinkkejä tai kämppiä.

elle

-------
72 sanoi:
Mulla on jotenkin tarve laulaa.....vähän niinkuin Heikki Kinnusella Turhapuro-sketsissä. Yks värssy vaan.

Mut mua laulattas nyt toi "...tuolta tulee auto jolla matka taittuisi, kaikki huutaa SEIS mut´auto ohi pyyhkäisi, pikkurilli luovutti. Neljä vauhtiveikkoa tahtoo matkustaa, asettuvat pientareelle, käyvät liftaamaan......"

Siis kauhee paine, täytyy laulaa tota sitten kotona. Hitsin FP minkä teki!
Sain vasta palikat käsiini ja voin arvata, että alkaa oma pää soimaan. Kiits.

elle

-------
lara sanoi:
Taahan nyt ei mun elamassa ole mitenkaan merkitykseton ilmoitus, elamani kohokohta voisin sanoa. Mut on tanaan valittu ehdokkaaksi Hollandian tukanlaitto kisassa. Viime vuonna oli n.3000 kampaajaa ottanut osaa, joista n. 50 saa ehdokkuuden eri kategorioissa. Olen itsestani hyvin ylpea.
Onnea lartsulle kilpailuun! Pidetään peukkuja. Pääsikö monikin ahjostanne ehdolle lähetetty?

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Valittuja Paloja lukiessa tuli mieleen R&K, kun siellä luki Lucinda Williamsin ihannemies.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olispa sitkas käveltävä tuo baana, jos olisi kiviä kengissä, kuten minulla äsken koirakävelyllä. :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Lähden tänään ulkomaanpelleilemään, mutta vain hetkeksi. Keksiviikkona olen taas täällä teidän kiusananne :rolleyes:

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Lähden tänään ulkomaanpelleilemään, mutta vain hetkeksi. Keksiviikkona olen taas täällä teidän kiusananne :rolleyes:

Ruotsiin vai Viroon?