Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä yritin myös rymistellä tonne sättiin taitoluistelukuvioiden perässä.
Se ei taida toimia(?)

Yritin kirjotella tohon alariville Hellouta ja Huhuuta, mutta mitään ei tapahtunut.

Mitä mä en nyt käsnää tossa Foorumin sättihommassa?

Ihan ekaks se väitti, että mun nikki on errorisoitunut. "PuoliP?" tjsp.
Vaihdoin jonkun jaskajokusen siihen tilalle niin jo kölökkäsi!
Se ei taida vaatia tota salasanaa sisäänkirjautumisessa?
Puolipöhkön salasanan mä tiedän mutta jaskajokusen osalta tekee tiukkaa. Ihan himmee värkki.

Ihmettelin kanssa tota kohtaa : "359 474 Current local users "... jotenkin mä epäilen, että F1-forumin sätti ei ole ihan noin suosittu :D

Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
Kyllä sä kait siellä äsken kävit, keskustelu vaan taisi olla vähän hiljaista tuolla:

[00:51:19] -!- KookkoJalmonen (~5873ba1f@webchat.irc.cz) has joined #f1_forum
[00:56:21] -!- KookkoJalmonen (~5873ba1f@webchat.irc.cz) has quit: "CGI:IRC (Ping timeout)"

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
.

Okei...Mä en vaan nähnyt yhtään kirjoittamaani tekstiä ruudussa, eli joku siellä mättää. :eek!:

Oujee, tää oli kahdeskymmeneskahdeksastuhannes vastaus tähän toikkiin.

Pärät Kläsh!

.

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kainuun maakunta sulkee työkännyköiden tekstiviestit

Jopas on Kanerva-kohu otettu tosissaan, kun tuollaiseen toimeen ryhdytään. Kielto astuu voimaan tänään. No jopas. Siinähän sitä on monelle yllätystä. Kuinka sattuikaan, että muutos tulee voimaan tänään. :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Jopas on Kanerva-kohu otettu tosissaan, kun tuollaiseen toimeen ryhdytään. Kielto astuu voimaan tänään. No jopas. Siinähän sitä on monelle yllätystä. Kuinka sattuikaan, että muutos tulee voimaan tänään. :rolleyes:
Mut kuvaviestejä voi lähettää. :ahem:

Mun mielestä parempi tempaus olisi luopua palkan maksamisesta vaaralliselle Sampo-pankille ja maksaa tili vain käteisellä ja markoissa. Kukaan ei pääsisi vetämään välistä herkkäuskoista kainuulaista.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Miguel sanoi:
Mut kuvaviestejä voi lähettää. :ahem:

Mun mielestä parempi tempaus olisi luopua palkan maksamisesta vaaralliselle Sampo-pankille ja maksaa tili vain käteisellä ja markoissa. Kukaan ei pääsisi vetämään välistä herkkäuskoista kainuulaista.
Palkka maksetaan käteisellä ja jono muodostetaan kaupungintalon ovelle. (eikös näissä aina ole se idea että yritetään saada ihmiset liikkeelle jonnekin, että päästää nauramaan?)

72

Well-known member
Mahtaakohan Jacques osallistua Tuusulanjärven fillarijuttuun?

72

Well-known member
Selvittäkää, mikä jono täytti eilen iltapäivällä Urho Kekkosen kadun! Kovinkin animetyyppisesti pukeutuneita tyttöjä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Vissiin tämä:

Helsinki.fi -tapahtumakalenteri

Musiikki

Versailles (JAP), Matenrou Opera (JAP)
Päivämäärä:
31.3.2008

Paikka:
Tavastia Klubi

Kellonaika:
18.30

Kaksi vahvasti visuaalista j-rock-yhtyettä saapuvat Suomeen maaliskuun lopussa osana yhteistä Ästhetik Revolution -kiertuetta. Laajaa menestystä keränneen, ranskalaisvaikutteisen Larine-kokoonpanon laulaja Kamijo johtaa nyt nähtävää Versaillesia. Bändissä vaikuttaa myös kitaristi Hizaki, joka tunnetaan parhaiten soolotyöstään. Euroopan-kiertueelle Versailles tuo mukanaan Kamijon levy-yhtiön tulokkaan, synkempää tyyliä edustavan Matenrou Operan.

Knoukka

Well-known member
Ollu jotenkin vaikeita ja hitaita aamuja nyt kesäajassa. Kyllä se herkimpiin toi tunninkin siirto vaikuttaa.

72

Well-known member
Olipa oivaltava kirjoitus 100-lehdessä palovaroittimen hankkimiseen liittyen, se meni jotensakin näin: "Muistakaa vuoteessa tupakoijat, tuhka jota karistatte voi olla omaanne."

Örfil

Guest
En mene töihin tänäänkään koska olen sairaslomalla - ahhhhhhhhh..........kerrankin saa levätä ittensä kuntoon :)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Taidan ottaa töitä mukaan ja lähteä kotiin. Kuulostelen vielä sopiiko se organisaation ylemmälle taholle. :cool:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olga sanoi:
Taidan ottaa töitä mukaan ja lähteä kotiin. Kuulostelen vielä sopiiko se organisaation ylemmälle taholle. :cool:
Tietääkö ne, että menet samantien päiväunille?

Mangelo

Well-known member
Olga sanoi:
Niinpä. Juuri samana päivänä kuin seksiviesti-ike sai potkut.