Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Zür!
...12.20
Zür!
...12.20
Jos ois ollu niin en ois tullu näin pian takas.72 sanoi:Luin että rahakasan.
Kylla makin olen hiukka jo viisastunut, ja kohta loppuu metsatyot kun tama tontti lahtee alta ja uudella tontilla ei ole metsaa....Knoukkari sanoi:Eikä pystynyt rantehommiin, piha ihan jääkaljamalla eikä uskalla alkaa moottoriasahalla siellä taiteileen. Paitti Myllis varmaan uskaltais. Kävin pari pinoa hakemassa mettästä lisää siksi kun jää sulaa, ei luulis paria päivää kauemmin menevän. Mettässäkin niin huono keli liikkua että, paita märkänä sai mennä vaikka en ollu ajohevosen virkaa raskaammassa.
Mulle puhuminen viela menee, mutta kirjottaminen on aivan kamalaa... :thumbfh:elle sanoi:.. tai ranskahan on helppoa niin kauan kun ei tarvitse puhua.
Taloussanomissa onkin hyvä juttu näistä uusavuttomista okt-asujista... oisko ne ostajat just niitä!Myllis sanoi:Ihmettelen kylla kun ostajat pyysivat viemaan halot mukana, mielellani nuo nappaankin, on uudessa kampassa takka.
Millakohan he ajattelivat taman kampan takkaa ja kiuasta lammittaa.....
Erittain vahvasti epailen jotta ovat.Knoukkari sanoi:Taloussanomissa onkin hyvä juttu näistä uusavuttomista okt-asujista... oisko ne ostajat just niitä!
Eipähän sun tarvinnut sitten eritellä ja erikseen näyttää mitä olet tehnyt ja minkä takia :thumbup: Sen mitä minä olen pari taloa myynyt, niin olen käynyt tekemäni remontit hyvinkin tarkkaan läpi, jotta tuleva asukas on ainakin periaatteessa tietoinen mitä mistäkin löytyy. Jos vaikka joskus myöhemmin innostuu remontoimaan lisää. Edellisen kyllä sain valmiiksi esittelypäivän aamunaMyllis sanoi:Erittain vahvasti epailen jotta ovat.
Halusivat kylla kuntoarvion ja tarkastaja sanoi etta talo on loistava esimerkki siita kuinka talo tulee rakentaa. Ei mitaan huomautettavaa, erittain loistavassa kunnossa.
Mies kylla myonsi etta han ei osaa mitaan tehda, eika haluakaan, enka usko etta vaimo on yhtaan sen kummempi.
Sellaisia hiukkasen yli kolmekymppisia, uran alussa molemmat ja lapsia ei ole suunnitteilla, silla ura on tarkeinta nyt.
Heh, Mosley.Mutku sanoi:Heh, Luthi
Sä oot remonttiholisti. Mä tunnen taudin. Sitä alkaa ensin pienillä annoksilla, listoistusta ja sen sellasta. Mutta sietokyky ja himo kasvaa. Ja kohta ei mikään muu kun remontti mielessä. Että millon pääsee taas sahaan kiinni ja paukuttamaan parit naulat. Sitä miettii ja suunnittelee elämänsä remontin ehdoilla, kaikki muu saa väistyä: perheenjäsenet, lemmikit ja huonekalutkin. Sit jossain vaiheessa alkaa miettiä että oisko toisenlaista elämää, elämää ilman remonttia. Että miltä se tuntus ettei koko ajan remppais. Sitä päättää panna kalut laatikkoon ja laatikon vintille piiloon. Ja laittaakin, pyörii muutan viikon sängyssä ja hikoilee. Miettii koko ajan että ens kuussa, ens keväänä... ihan joitain pientä. Lopulta repsahtaa, hakee kamat vintiltä, vaihtaa pari kynnyslautaa, oikoo tallinoven, on hetken tyytyväinen että täähän on ihan hanskassa. Mutta ei oo. Kohta on saunan piirrustukset päässä, sitten paperilla ja kohta kunnanvirastossa, hirvee määrä tavaraa tilattuna ja puolen vuoden remontti edessä.Sam sanoi:Eipähän sun tarvinnut sitten eritellä ja erikseen näyttää mitä olet tehnyt ja minkä takia :thumbup: Sen mitä minä olen pari taloa myynyt, niin olen käynyt tekemäni remontit hyvinkin tarkkaan läpi, jotta tuleva asukas on ainakin periaatteessa tietoinen mitä mistäkin löytyy. Jos vaikka joskus myöhemmin innostuu remontoimaan lisää. Edellisen kyllä sain valmiiksi esittelypäivän aamuna
Myönnän, että nautin tekemisestä. Rakentaminen ja remppaaminen on mukavaa vastapainoa palkkatyölle. Saa jotain oikeaa, näkyvää työtä aikaiseksi. Työtahtini ei kuitenkaan ole mitenkään kehuttava. Teen hommia hitaasti, pieniä pätkiä kerrallaan. Olen huomannut että tammikuussa en saa mitään aikaiseksi. Kun talon on laittanut joulukuntoon, menee pitkän aikaa ennenkuin taas tarttuu työkaluihin. Tänä vuonna meni helmikuukin lorviessa. Nyt on taas tekemisen himo päällä ja odotan lumien sulamista ja roudan lähtemistä, että pääsen oikein kunnon projektiin kiinni. Sitä ennen pientä viilailua sisällä.Knoukkari sanoi:Sä oot remonttiholisti. Mä tunnen taudin. Sitä alkaa ensin pienillä annoksilla, listoistusta ja sen sellasta. Mutta sietokyky ja himo kasvaa. Ja kohta ei mikään muu kun remontti mielessä. Että millon pääsee taas sahaan kiinni ja paukuttamaan parit naulat. Sitä miettii ja suunnittelee elämänsä remontin ehdoilla, kaikki muu saa väistyä: perheenjäsenet, lemmikit ja huonekalutkin. Sit jossain vaiheessa alkaa miettiä että oisko toisenlaista elämää, elämää ilman remonttia. Että miltä se tuntus ettei koko ajan remppais. Sitä päättää panna kalut laatikkoon ja laatikon vintille piiloon. Ja laittaakin, pyörii muutan viikon sängyssä ja hikoilee. Miettii koko ajan että ens kuussa, ens keväänä... ihan joitain pientä. Lopulta repsahtaa, hakee kamat vintiltä, vaihtaa pari kynnyslautaa, oikoo tallinoven, on hetken tyytyväinen että täähän on ihan hanskassa. Mutta ei oo. Kohta on saunan piirrustukset päässä, sitten paperilla ja kohta kunnanvirastossa, hirvee määrä tavaraa tilattuna ja puolen vuoden remontti edessä.
Nim: kokemusta on
Kiitos ja kyllä 3 muuta mun lisäksi. Yhteensä 10 ehdokkuutta kääräistiin koko lafkan kera (ketjussa 4 liikettä). Että hyviin käsiin olen itseni järjestänyt. :thumbup:elle sanoi:Onnea lartsulle kilpailuun! Pidetään peukkuja. Pääsikö monikin ahjostanne ehdolle lähetetty?
Näin on. Mutta pari remonttiperiaatetta aion jatkossa pitää: että saan remontin pois silmistä kun haluan. Vaikka vain oven taakse, mutta pois silmistä ja pois mielestä (toista sataan neliötä lankkulattian hiomista ja öljyvahaamista opetti ).Sam sanoi:Myönnän, että nautin tekemisestä. Rakentaminen ja remppaaminen on mukavaa vastapainoa palkkatyölle. Saa jotain oikeaa, näkyvää työtä aikaiseksi. Työtahtini ei kuitenkaan ole mitenkään kehuttava. Teen hommia hitaasti, pieniä pätkiä kerrallaan. Olen huomannut että tammikuussa en saa mitään aikaiseksi. Kun talon on laittanut joulukuntoon, menee pitkän aikaa ennenkuin taas tarttuu työkaluihin. Tänä vuonna meni helmikuukin lorviessa. Nyt on taas tekemisen himo päällä ja odotan lumien sulamista ja roudan lähtemistä, että pääsen oikein kunnon projektiin kiinni. Sitä ennen pientä viilailua sisällä.
Moon pitänyt tota Kiiraa aina jotenkin ilmeettömänä tyttönä, mutta tossahan sillä on oikein kiva ilme.Runar ja Kyllikki sanoi:Kysymys kuului: Kauankohan kestää ennenkuin tuosta alkaa kiertää shopattuja versiota.
Vastaus oli: N. 5 minuuttia.
Isänsähän on hyvinkin ilmeetön ihminen. Hyvin harvoin hymyilee.Knoukkari sanoi:Moon pitänyt tota Kiiraa aina jotenkin ilmeettömänä tyttönä, mutta tossahan sillä on oikein kiva ilme.
Voiko Kiiran palveluja jo ostaa? :eek!: :eek!: :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Kysymys kuului: Kauankohan kestää ennenkuin tuosta alkaa kiertää shopattuja versiota.
link?Runar ja Kyllikki sanoi:Kysymys kuului: Kauankohan kestää ennenkuin tuosta alkaa kiertää shopattuja versiota.