Olga
.
Oho. Joko se kisa loppui.
Heh, Massa.Olga sanoi:Oho. Joko se kisa loppui.
Ei ole OoPee nyt ollenkaan tilanteen takana :nope:OoPee sanoi:Heh, Massa.
Heh, Hämäläinen, kisan musta hevonen.Sam sanoi:Ei ole OoPee nyt ollenkaan tilanteen takana :nope:
Heh, Hamilton
Olga sanoi:Ärsyttää, kun nuo uudet mummoasukit eivät tajua, että 'tilatun' hissin ovi avautuu todellakin vasta, kun hissi on kerroksessa ja pysähtynyt. Hissi on ihan makkarini vieressä ja olen ihmetellyt, että mikä ihmeen 'jykytys' käytävästä kuuluu, kun hissi liikkuu. Jykytyksen syy paljastui, kun satuin naapurin kanssa odottamaan hissiä yhtä aikaa. Mummo nyki ovea auki koko ajan, kun hissi oli tulossa yläkertaan.
Hieman samanlaisia kokemuksia täälläkin. Meillä ne ihmettelijät tosin eivät ole mummoikäisiä vaan maahanmuuttajaperheiden lapsia. Voisin sanoa pari pahaakin nimitystä heistä, mutta en nyt viitsi, sillä minähän en ole rasisti, vielä, vaikka kyllä parhaansa yrittävät tämän talon muista asukkaista sellaisia tehdä.Olga sanoi:Ärsyttää, kun nuo uudet mummoasukit eivät tajua, että 'tilatun' hissin ovi avautuu todellakin vasta, kun hissi on kerroksessa ja pysähtynyt. Hissi on ihan makkarini vieressä ja olen ihmetellyt, että mikä ihmeen 'jykytys' käytävästä kuuluu, kun hissi liikkuu. Jykytyksen syy paljastui, kun satuin naapurin kanssa odottamaan hissiä yhtä aikaa. Mummo nyki ovea auki koko ajan, kun hissi oli tulossa yläkertaan.
Kävittekö Cernissä? Mua kiinnostais toi paikka.:ahem:elle sanoi:Täällä oli maan alla avoimet ovet yleisölle tänään. Jenkit taitavat jo maalata mustaa aukkoa.
Elle voi järjestää sulle henkilökohtaisen kierroksen kera tulkkauksen. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Kävittekö Cernissä? Mua kiinnostais toi paikka.:ahem:
Ei tietty ihme, että ohjaus täristi:"Ahnehdin vähän liikaa ja jarrutin niin rajusti, että rengas meni kuutioksi", Kovalainen sanoi.
Tota, mä olen vaan köyhä duunari. Ei oo 4 tonnin kaffekuukkareita.Miguel sanoi:Elle voi järjestää sulle henkilökohtaisen kierroksen kera tulkkauksen. :ahem:
Ei käyty tänään, siellä oli nyt valtava ryysiskin. On se tutustumisen arvoinen paikka. Parin kuukauden takaiselta keikalta:Moe Szyslak sanoi:Kävittekö Cernissä? Mua kiinnostais toi paikka.:ahem:
Ui hitsi!elle sanoi:Ei käyty tänään, siellä oli nyt valtava ryysiskin. On se tutustumisen arvoinen paikka. Parin kuukauden takaiselta keikalta:
Toi on ihan selkeesti lähikuva Cernin kaffehuoneen radion vahvistimen tai kattohalogeenin rengassydänmuuntajasta! :thumbup:elle sanoi:Parin kuukauden takaiselta keikalta:
Jahas, systerin miehen työpaikka se siinä vissiin.elle sanoi:Täällä oli maan alla avoimet ovet yleisölle tänään. Jenkit taitavat jo maalata mustaa aukkoa.
Paranemisia ja jaksamisia.Olga sanoi:Päähän koskee, nenä vuotaa, niska on kipeä. Lunta sataa lähes vaakasuoraan ja idästä tuulee reippaasti. Noistako johtunee, ettei ole oikein fiilistä. :doubtful:
Kiitos. Kyllä se tästä. Kai.Sam sanoi:Paranemisia ja jaksamisia.
Täällä sataa vettä. Muuten aamu on lähtenyt miellyttävästi käyntiin.