Onks hän suomalainen? Suurimman osan taitaisin tunnistaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Jahas, systerin miehen työpaikka se siinä vissiin.
kouvotsvoni sanoi:Meinasin kirjoittaa F1-puolelle mutta enpä jaksa, samat asiat kisasta kuitenkin varmaan sanottu jo 500 aiemmassa postauksessa.
Joko siellä on lehdet pudonneet puusta? :eek!: :frown:Knoukkari sanoi:Lähen salille treenaan. Hirveä räntäsade, tais tulla syksy.
Toivottavasti älysit katsoa leffan teräväpiirtona ja 5.1 soundeilla. :ahem:yussi sanoi:Kahtoin yhen leffan yöllä. Joku Citizen Kane. Oli hyvä filmi.
Tietokoneen ruudulta, äänet noin minimissä, kuulokkeet päässä.Miguel sanoi:Toivottavasti älysit katsoa leffan teräväpiirtona ja 5.1 soundeilla. :ahem:
Mitä luulet mun just NYT tekevänburb sanoi:Soita rokkia ja juo kaljaa, silleen unohtuu tollaset hommat helposti.
Et ole tainnut pitää lupaustasi?72 sanoi:Päätin, että mulla on privapäivä, eli vastaan kaikille, jotka laittaa mulle tänään privaa!
Varmaan aloitit listan alkupäästä eli keittiötähän sä varmaan just nyt remppaat.Jussi sanoi:Mitä luulet mun just NYT tekevän