Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Knoukkari sanoi:
Ennakkoluulottomat ja avoimet ihmiset tapaa kuunnella muita, mutta nämä mainitsemani ei just sitä suostu missään tekemään. Ja katsella vähän muiden ihmisten elekieltä, että häiritseekö mahdollisesti. Esimerkiksi kuntosalilla EI KOSKAAN mennä kesken sarjan häiritsemään toista.

Nämä tyypit kun paasaa, ohjeistaa ja tulee iholle aina vaan.

Se suurena erona puheliaisiin ja helposti lähestyviin/lähestyttäviin ihmisiin.
Ite pidän salilla, niin kuin varmasti monet muutkin, plugeja korvissa, niin eipä tartte muita kuunnella tai muihin keskittyä. Omalla salillani keskustassa ei juuri juttukumppaneida tarjoudu, ellei sitten joku muualta tuttu ole samaan aikaan puntilla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
JOC sanoi:
Ite pidän salilla, niin kuin varmasti monet muutkin, plugeja korvissa, niin eipä tartte muita kuunnella tai muihin keskittyä. Omalla salillani keskustassa ei juuri juttukumppaneida tarjoudu, ellei sitten joku muualta tuttu ole samaan aikaan puntilla.
Stadin salilla oli juttukavereita ja vuosien myötä myös ystäviä joiden kans oli aina kiva vaihtaa kuulumiset jokapäiväiset kuulumiset. Treenistä salilla tuskin puhutaan koskaan.

Mä en oikein uskalla plugit korvilla treenata, tuntuu jotenkin turvattomalta kun ei kuule ympäristöä ja saattaa olla painoja päällä aika lailla. Myös toisinpäin ettei tule kuurona törmäiltyä. Ehkä tää on tottumuksen puutetta ja ylivarovaisuutta. En muuten juoksekaan koskaan plugit korvissa, tuntuu ettei kuule omaa kehoaa ja että juoksusta jää jotain paitsi. Enkä esimerkiksi kyykkäämään alkaisi kuulokkeet korvissa, tasapainossa tuntuu heti.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Knoukkari sanoi:
En muuten juoksekaan koskaan plugit korvissa, tuntuu ettei kuule omaa kehoaa ja että juoksusta jää jotain paitsi. Enkä esimerkiksi kyykkäämään alkaisi kuulokkeet korvissa, tasapainossa tuntuu heti.
Sama.
Paitti että silleen eri, etten käytä aurinkolaseja.

Esim. jos juttelen jonkun kanssa ja mulla on aurinkolasit (tai sillä toisella) se häiritsee mua käsittämättömän paljon.
Mun mielestä jutellessa pitää nähdä silmät - molemmin puolin.
Jos mulla on jostain kumman syystä aurinkolasit (joita en siis omista) kun joku tulee juttelemaan,
niin otan ne refleksinomaisesti pois päästä, jotta se toinen voi nähdä silmäni.

Weird? Todennäköisesti :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Keksin töihin yhden niin hyvän jutun (ihan asiaa, ei joke), että jopas on suu 'messingillä'. :wink:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
72 sanoi:
Pidinpäs! Lähin töistä 14 aikaan ja avasin kotikoneen vasta paljon myöhemmin, ja heti vastasin. Toivottavasti on tullut perille.

Tulihan perille?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
PuoliPöhkö sanoi:
Jos mulla on jostain kumman syystä aurinkolasit kun joku tulee juttelemaan,
niin otan ne refleksinomaisesti pois päästä, jotta se toinen voi nähdä silmäni.
Sama juttu. Minusta noin on paljon kohteliaampaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
On tässä ollut vähän huono olo eilisillasta alkaen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Keksin töihin yhden niin hyvän jutun (ihan asiaa, ei joke), että jopas on suu 'messingillä'. :wink:
Edelleen on. Saa nähdä ymmärtääkö juttua kukaan. Parin tunnin päästä tiedän. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olga sanoi:
Edelleen on. Saa nähdä ymmärtääkö juttua kukaan. Parin tunnin päästä tiedän. :ahem:
Jos ei ymmärrä niin suosittelen kerrankin niiden päikkäreiden sijaan päiväkänniä! Vois antaa ihan erilaiset sävärit se Olgallekin!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Knoukkari sanoi:
Jos ei ymmärrä niin suosittelen kerrankin niiden päikkäreiden sijaan päiväkänniä! Vois antaa ihan erilaiset sävärit se Olgallekin!
Tuohon voisin sanoa, että mistäs tiedät...? :wink: Tosin ei tuossa ymmärtämisessä minulla ole ongelmia, vastapuolia epäilen.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Tossa kävin äsken katsomassa postit niin huomasin, että siinä ulkosalla postilaatikkorivin päällä oli mulle osoitettu paketti. Paketin kyljessä oli kuminauhalla kiinnitettynä lappu, jossa luki että paketti on haettavissa 7.4. klo 17:00 jälkeen läheisestä S-marketin postista. Posteljouni oli siis mitä ilmeisimmin unohtanut paketin tohon, eikä vienyt sinne postiin noudettavaksi. Ja se on eilisestä asti ollut tossa, kun en eilen tullut posteja tsekanneeksi. Kuka tahansahan olisi voinut napata tuosta paketin matkaansa. Noh, onnneksi näin ei käynyt.

Posti kulkee ja kusti polkee. :thumbdown
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
SamiJ sanoi:
Tossa kävin äsken katsomassa postit niin huomasin, että siinä ulkosalla postilaatikkorivin päällä oli mulle osoitettu paketti. Paketin kyljessä oli kuminauhalla kiinnitettynä lappu, jossa luki että paketti on haettavissa 7.4. klo 17:00 jälkeen läheisestä S-marketin postista. Posteljouni oli siis mitä ilmeisimmin unohtanut paketin tohon, eikä vienyt sinne postiin noudettavaksi. Ja se on eilisestä asti ollut tossa, kun en eilen tullut posteja tsekanneeksi. Kuka tahansahan olisi voinut napata tuosta paketin matkaansa. Noh, onnneksi näin ei käynyt.

Posti kulkee ja kusti polkee. :thumbdown
Mulle oli kerran tuotu paketti ihan luhtikäytävään (3.kerros) asti. Olihan se siinä suuren yleisön katseilta piilossa mutta saman käytävän varrella asuvat naapurit olis siitä saaneet napattua mukaansa paketillisen c- ja dv-levyjä.
 
Ylös