Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä! Kaukana valistuneesta lännestä! :(
Tehhään joukkopako Ruottiin, jätetään verot maksamatta ja nostetaan täyet avustukset. Sit ois aikaa skeittailla skanssenilla ja serkein torilla joka päivä. Turpaan veettäis kaikkia jotka tulis ryppyileen. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Tehhään joukkopako Ruottiin, jätetään verot maksamatta ja nostetaan täyet avustukset. Sit ois aikaa skeittailla skanssenilla ja serkein torilla joka päivä. Turpaan veettäis kaikkia jotka tulis ryppyileen. :ahem:
Niin ja puhuttais kaikki ruåtsia keskenämme :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
Kirittävä pistemäärä...kas kummaa...
Tärkein ja paras F1-toikki ikuna! Upeitten toikkien lisäksi minut tunnetaan über komeasta ulkonäöstä, paksusta lompakosta, pitkästä p..innasta ja vaatimattomuudesta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Oletteko huomanneet, että oma huolimattomuus kirjoittaessa on nykyisin muodikasta laittaa lukihäiriön piikkiin?
Oikeastihan lukihäiriöisyys ei aiheuta sellaista että kirjoitetaan yhdyssanat erikseen ja erisnimet pienellä sekä taivutetaan ihan väärin. ("Ei pysty mennä" jne.)
Sellaisen aiheuttaa oma laiskuus ja/tai sivistymättömyys. Ei lukihäiriö. Mun mielestä se on jopa loukkaavaa oikeita lukihäiriöisiä kohtaan että ihan vakavissaan yritetään vierittää lukihäiriön piikkiin omaa laiskuutta/sivistymättömyyttä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sellaisen aiheuttaa oma laiskuus ja/tai sivistymättömyys. Ei lukihäiriö. Mun mielestä se on jopa loukkaavaa oikeita lukihäiriöisiä kohtaan että ihan vakavissaan yritetään vierittää lukihäiriön piikkiin omaa laiskuutta/sivistymättömyyttä.
Kenen syyksi sen sitten voisi helpommin laittaa? Ja kyllä lukihärjöisisskin vrmasti lytyy laiksoja ja siveettömiä henkilöitä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jps sanoi:
Kenen syyksi sen sitten voisi helpommin laittaa? Ja kyllä lukihärjöisisskin vrmasti lytyy laiksoja ja siveettömiä henkilöitä.
Varmasti löytyy. Mutta luki häiriöinekään ei kirjoita yhdys sanoja väärin, eris nimiä Pienellä Kirjaimella ja käytä muodikkaita, väänneltyjä lause rakenteita luki häiriönsä takia.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Varmasti löytyy. Mutta luki häiriöinekään ei kirjoita yhdys sanoja väärin, eris nimiä Pienellä Kirjaimella ja käytä muodikkaita, väänneltyjä lause rakenteita luki häiriönsä takia.
Ei niin, mutta kuinka moni sen tietää. Selityksenä menee ihan hyvin läpi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jps sanoi:
Selityksenä menee ihan hyvin läpi.
Ei ihan joka paikassa. :D
Tämä nimittäin tuli mieleen siitä, kun erällä toisella forumilla oli tyyppi, joka kirjoitti koko ajan ihan päin vittua kaiken. Niin pahasti päin vittua, että muut forumilaiset eivät yleensä oikein edes saaneet selvää mitä tyyppi kirjoitti.
Kun muut huomauttelivat asiasta ja pyysivät kirjoittamaan kunnolla, hän ensin vetosi murrejuttuihin, sitten siihen että kieli on muuttunut ja lopulta lukihäiriöön. Kuittasin sen lukihäiriöväitteen vastaamalla "Älä jauha paskaa" ja laitoin tyypille bännin ja toivotin tervetulleeksi takaisin kun kunnioittaa muita forumilaisia sen verran, että edes yrittää kirjoittaa niin, että muutkin sais selvää.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oletteko huomanneet, että oma huolimattomuus kirjoittaessa on nykyisin muodikasta laittaa lukihäiriön piikkiin?
Ja jos häslää niin "mulla on ADHD" ja sitten pitäisi ns. ymmärtää että hommat on tekemättä tai ne on tehty hutiloiden.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Älä jauha paskaa" ja laitoin tyypille bännin ja toivotin tervetulleeksi takaisin kun kunnioittaa muita forumilaisia sen verran, että edes yrittää kirjoittaa niin, että muutkin sais selvää.
Joo, mä olen edelleen katkera.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mutku sanoi:
Ja jos häslää niin "mulla on ADHD" ja sitten pitäisi ns. ymmärtää että hommat on tekemättä tai ne on tehty hutiloiden.
Pitää vedota siihen, että sutta syntyy ennätysvauhtia. Tähän ei muut pysty.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Varmasti löytyy. Mutta luki häiriöinekään ei kirjoita yhdys sanoja väärin, eris nimiä Pienellä Kirjaimella ja käytä muodikkaita, väänneltyjä lause rakenteita luki häiriönsä takia.
Nyt on taas Runaria joku pistany silmaan. :D
Kylla mulla on lieva lukihairio ja just sen takia mun on vaikea hahmottaa, kirjoitetaanko jotkut sanat yhteen, -taivuttaa joitakin lauseita ja varsinkin vasyksissa voi lauseesta puuttua sana, enka ma sita lukiessani huomaa. Jos mun pitaa kirjoittaa synttari kortti kirjoitan sen 80% varmuudella ekat 2 kertaa vaarin. Paljon Onea tms. En vaan huomaa, etta siina on joku virhe.
Toki ma oon laiskakin. Kirjoittamisen suhteen se on vahentynyt Moen riittavalla vittuilulla ja nyt aloitan lauseet isolla ja yritan muutenkin kirjoittaa entista tarkemmin. Kiireessa en ehdi jokaista yhdyssanaa tarkistamaan, mutta koita lukea sormet silmien edessa kun naet mun postauksia. Ehka se auttaa.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oletteko huomanneet, että oma huolimattomuus kirjoittaessa on nykyisin muodikasta laittaa lukihäiriön piikkiin?
Oikeastihan lukihäiriöisyys ei aiheuta sellaista että kirjoitetaan yhdyssanat erikseen ja erisnimet pienellä sekä taivutetaan ihan väärin. ("Ei pysty mennä" jne.)
Sellaisen aiheuttaa oma laiskuus ja/tai sivistymättömyys. Ei lukihäiriö. Mun mielestä se on jopa loukkaavaa oikeita lukihäiriöisiä kohtaan että ihan vakavissaan yritetään vierittää lukihäiriön piikkiin omaa laiskuutta/sivistymättömyyttä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lähen tekeen tän talven viimeset lumityöt ny. Ala enää vappuna kolaileen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tuli veroehdotus. Vajaa 500 takaisin ja puuttuu työhuone ja elatusmaksuvähennykset vielä kokonaan.:rolleyes:
 
Ylös