Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
lara sanoi:
En ma osaa sen kielta. Ja mita sitten vaikka puhuisinkin?!? :mad_old: Niinku ma sille jotain voisin. Oot sakin ihme hyypio.:nope:
Runar varmaan osaa kommentoida siihen, miten paha mun assavika on. Mun on vaikea sita ite maaritella. :rolleyes:
Ei sitä huomaa, jos et itse kerro siitä.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Formulanomi sanoi:
Itse määrittelisin, että jarna on pitkäkestoinen keskustelu missä taistellaan sanan säilällä yhden tai useamman keskustelijan toimesta. Hyvässä jarnassa useimmilla osallistujilla on hyviä argumentteja ja vasta-argumentteja. Niissä ei myöskään hermostuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin. (eikä tehdä muitakaan asioita mitä mainitsit) Parhaimmillaan jarnalla voidaan vaikuttaa toisen mielipiteisiin, eikä sen myöntäminen pitäisi olla, jos näin sattuu, liian vaikeaa. Taistelun ei siis välttämättä pidä päättyä kenenkään voittoon tai häviöön.
Toi olis mun kirjoissani tavallinen (hyvä) väittely. En ole nähnyt tällä foorumilla vielä yhtäkään. :thumbdown
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
^Melissa sanoi:
Toi olis mun kirjoissani tavallinen (hyvä) väittely. En ole nähnyt tällä foorumilla vielä yhtäkään. :thumbdown
Sulla on varmaan sitten rähmää silmissä....tai sit olet vain liian kiivasluonteinen immeinen. ;)
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei sitä huomaa, jos et itse kerro siitä.
Ollakseni vaihteeksi jostain samaa mieltä Runarin kanssa, niin mä olen yleensä hirveän huono noteeraamaan varsinkaan tuttujen ihmisten puhevikoja. Ne jotenkin sulautuvat osaksi ihmisen puhetapaa ja persoonaa, eikä niitä osaa ajatella vikoina tai virheinä.

Hirveän korosteiset puheviat saattavat olla asia erikseen, kuten lukioni legendaarinen matikanopettaja, jolta ei oikein mikään konsonantti taipunut kunnolla. Tosin kyseinen henkilö oli muutenkin (ja on varmaan vieläkin) melkoinen Persoona, joten hänessäkään puhetapa ei ollut se silmiinpistävin piirre.
 
Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Formulanomi sanoi:
Sulla on varmaan sitten rähmää silmissä....tai sit olet vain liian kiivasluonteinen immeinen. ;)
Saattaa johtua myös siitä että mä en ole erityisen aktiivinen foorumisti, ja sekin vähä mitä täällä tulee pyörittyä, tapahtuu lähinnä Vapaan puolella. Ei mitään käsitystä siitä, mitä te tuolla asiakeskusteluissa puuhaatte.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Onko Melissa siis reilu parikymppinen kiivasluontoinen seireeni, jolla on omia mielipiteitä?! Jumalauta täällä jarnataan jarnaamisesta kun pitäis huutaa SCREENSHOTTIA! :thumbup: Aivan tumpulaa touhua. :nope:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mehe Rienarsuo sanoi:
Onko Melissa siis reilu parikymppinen kiivasluontoinen seireeni, jolla on omia mielipiteitä?! Jumalauta täällä jarnataan jarnaamisesta kun pitäis huutaa SCREENSHOTTIA! :thumbup: Aivan tumpulaa touhua. :nope:
On ollu jo skriinsottia. Sätissä. :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
En ma osaa sen kielta. Ja mita sitten vaikka puhuisinkin?!? :mad_old: Niinku ma sille jotain voisin. Oot sakin ihme hyypio.:nope:
Runar varmaan osaa kommentoida siihen, miten paha mun assavika on. Mun on vaikea sita ite maaritella. :rolleyes:
Ota se herne nenästä ettet rupea vielä honottamaan kaiken lisäksi. Ja sisäpaisti, se on Hyypiä eikä hyypiö se jalkapalloilija. :ahem:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Itse määrittelisin, että jarna on pitkäkestoinen keskustelu missä taistellaan sanan säilällä yhden tai useamman keskustelijan toimesta. Hyvässä jarnassa useimmilla osallistujilla on hyviä argumentteja ja vasta-argumentteja. Niissä ei myöskään hermostuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin. (eikä tehdä muitakaan asioita mitä mainitsit) Parhaimmillaan jarnalla voidaan vaikuttaa toisen mielipiteisiin, eikä sen myöntäminen pitäisi olla, jos näin sattuu, liian vaikeaa. Taistelun ei siis välttämättä pidä päättyä kenenkään voittoon tai häviöön.
Täähän on nimenomaan täydellinen esimerkki huonosta jarnasta. Hyvät väittelyt sitten erikseen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Höh höppänä keittiököpö. :jaska:
Meni vähän maustepurkit sekaisin. Tein safkaa johon piti tupsauttaa reilu satsi currya, tupsautin sitten kurkumaa. :thumbfh:
Onneksi ei ton voimakkaampi mauste sattunut käsiin.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Ota se herne nenästä ettet rupea vielä honottamaan kaiken lisäksi. Ja sisäpaisti, se on Hyypiä eikä hyypiö se jalkapalloilija. :ahem:
En honota lain. Mutta muuten siis ihan tosi hyva idea! Toimin heti toiveesi mukaan. Noin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Runar ja Kyllikki sanoi:
HÄHÄHÄHÄHÄ :D :D :D :D HÄHÄHÄHÄHÄ JÄTKÄ LAITTO JONKU FANIKIRJEEN HÄHÄHÄHÄ :D
Joo kai se alkaa käydä kohta itquksi ja niisquksi. Ei ole Miss. Wilde vieläkään vastannut. Ja niinkuin odotin. Voi voi. On elämä kamalaa. Tuskin minkään arvoista.
 
Ylös