Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Huomenta jarnarit!

Remppa valmistuu pikkuhiljaa! Tietsikankin kasasin takaisin just äsken tähän työhuoneeseen! Pitänee lähteä puolenpäivän jälkeen ostamaan uusi toimistuoli, entinen alkaa olla mallia "loppuunkäytetty"!:dunno:
Mä en oo paljoa jarnannut lähiaikoina kun Noomi loistaa poissaolollaan. Paitti onhan se ihan 'poissa' vaikka on täällä forumillakin.:eek: :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pir*lauta, että oli mukava yllätys töihin tullessa. :doubtful: Joku ääliö oli ajanut pitkän perävaunullisen esittelyauton tms. meidän työpaikan parkkialueelle ja vallannut sillä toistakymmentä paikkaa. Tosi "kiva" oli alkaa kuikuilemaan, että mihin saa autonsa tökättyä, kun ei omaan ruutuun saa. :mad_old:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Mä en oo paljoa jarnannut lähiaikoina kun Noomi loistaa poissaolollaan. Paitti onhan se ihan 'poissa' vaikka on täällä forumillakin.:eek: :rolleyes:
Nomia taitaa kyrsiä edelleen Jokereiden putomaninen finaalista ja mitaleilta? EI kai työhommat sentään paina vai kevätväsymys?
Jokereiden rämpimisestä vielä pitl Sihvosen "viimeinen puukonkääntö tehdä haavassa" eilisessä Urheilulehdessä. Bluesia veikkailivat jopa uuden dynastian luojaksi. Tai no, pitihän Sihvosen löytää syy Bluesin menestykseen, Summanen pari vuotta sitten urheilutoimenjohtajana! Viimeisen n 15 vuoden aikana ollut TPS, Jokerit ja Kärpät. Kaikki ovat n 6::ssa vuodessa pudonneet tavallisten kuolevaisten joukkoon. No, tämä olisi saanut tulla sinne kiekko-osioon....
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
lara sanoi:
Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
Onhan fulla myöf kielikoru?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
lara sanoi:
Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:

Kuvallahan ton vois todistaa :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
SAMIXII!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

....lukuunottamatta ehkä tota lukihäiriötä ja lievää ässävikaa :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Pir*lauta, että oli mukava yllätys töihin tullessa. :doubtful: Joku ääliö oli ajanut pitkän perävaunullisen esittelyauton tms. meidän työpaikan parkkialueelle ja vallannut sillä toistakymmentä paikkaa. Tosi "kiva" oli alkaa kuikuilemaan, että mihin saa autonsa tökättyä, kun ei omaan ruutuun saa. :mad_old:
Sori, mutta kun toi oli paras esittelypaikka.:thumbfh:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Bobakki sanoi:
Onhan fulla myöf kielikoru?
Voi vittu just noi kanssa.:jaska: Ja tsadin maalaiset, jotka muutenkin sössöttää ässää, eikä osaa sanoa ää-kirjainta, niin vielä toi kielikoru.:nope: :thumbfh:

Elama on yhta hasssakkaa.:rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vesku sanoi:
Nomia taitaa kyrsiä edelleen Jokereiden putomaninen finaalista ja mitaleilta? EI kai työhommat sentään paina vai kevätväsymys?
Jokereiden rämpimisestä vielä pitl Sihvosen "viimeinen puukonkääntö tehdä haavassa" eilisessä Urheilulehdessä. Bluesia veikkailivat jopa uuden dynastian luojaksi. Tai no, pitihän Sihvosen löytää syy Bluesin menestykseen, Summanen pari vuotta sitten urheilutoimenjohtajana! Viimeisen n 15 vuoden aikana ollut TPS, Jokerit ja Kärpät. Kaikki ovat n 6::ssa vuodessa pudonneet tavallisten kuolevaisten joukkoon. No, tämä olisi saanut tulla sinne kiekko-osioon....
Soon kuule työhommat....olen juoksennellut asiakaspalavereissa, enkä ole tehnyt etätöitä. Duunista ei viitsi tänne edes vilkaista. Eilenkin nukahdin lätkämatsin aikana eli olen ollut pikkasen väsykin noista hässäköistä.

Ei mulle tuota toi Jokereiden tippuminen mitään erityisiä fiiliksiä. Luussia olen kannattanut nyt tässä finaalissa, mutta eivät ne perkeleet tee maaleja. (=Kräpät puolustaa, eikä päästä hyville tekopaikoille + jonkinmoinen tehottomuus).
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Sori, mutta kun toi oli paras esittelypaikka.:thumbfh:
Nyt se ääliö oli onneksi häipynyt ja kävin siirtämässä auton omalle paikalleen.

Muuten ei olisi ollut niin väliä siirtämisen kanssa, mutta kun on muutenkin pulaa parkkipaikoista, niin on tyhmää pitää omaa paikkaa tyhjänä ja vallata paikka muualta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Soon kuule työhommat....olen juoksennellut asiakaspalavereissa, enkä ole tehnyt etätöitä. Duunista ei viitsi tänne edes vilkaista. Eilenkin nukahdin lätkämatsin aikana eli olen ollut pikkasen väsykin noista hässäköistä.

Ei mulle tuota toi Jokereiden tippuminen mitään erityisiä fiiliksiä. Luussia olen kannattanut nyt tässä finaalissa, mutta eivät ne perkeleet tee maaleja. (=Kräpät puolustaa, eikä päästä hyville tekopaikoille + jonkinmoinen tehottomuus).
No lepäile nyt viikonloppu että olet TERÄKUNNOSSA taas ens viikolla.:thumbup:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
^Melissa sanoi:
Mulle tosin jarna = hyvin huonolaatuinen väittely. Ts. ei keskitytä omiin eikä toisen argumentteihin, vaan ruvetaan saivartelemaan pilkkuvirheistä, vaihdetaan puheenaihetta, kiemurrellaan, dissataan kommentteja :D ja :rolleyes: -hymiöiden ylikäytöllä ja niin edelleen. Foorumin ensyklopedia varmaan sanoo asiasta jotain ihan muuta.
Väärin. Kyllä jarna voi olla hyvälaatuinen. Parhaassa tapauksessa kaikki jarnan osapuolet (lukijat eivät välttämättä, ehkä siksi etteivät pääse siihen sisälle) nauttivat siitä.

Se on tietty ikävää, että nykyään jarnoista on tullut voittopuolisesti huonoja.

Itse määrittelisin, että jarna on pitkäkestoinen keskustelu missä taistellaan sanan säilällä yhden tai useamman keskustelijan toimesta. Hyvässä jarnassa useimmilla osallistujilla on hyviä argumentteja ja vasta-argumentteja. Niissä ei myöskään hermostuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin. (eikä tehdä muitakaan asioita mitä mainitsit) Parhaimmillaan jarnalla voidaan vaikuttaa toisen mielipiteisiin, eikä sen myöntäminen pitäisi olla, jos näin sattuu, liian vaikeaa. Taistelun ei siis välttämättä pidä päättyä kenenkään voittoon tai häviöön.

Mainittakoot vielä, että esim. Moen kesken ei tule koskaan hyviä jarnoja. :p
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Taistelun ei siis välttämättä pidä päättyä kenenkään voittoon tai häviöön.
Tota mieltä ovat ainoastaan ne, jotka poikkeuksetta häviävät jarnoissa eli siis niinkuin esim. just sinä! :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Väärin. Kyllä jarna voi olla hyvälaatuinen. Parhaassa tapauksessa kaikki jarnan osapuolet (lukijat eivät välttämättä, ehkä siksi etteivät pääse siihen sisällä) nauttivat siitä.

Se on tietty ikävää, että nykyään jarnoista on tullut voittopuolisesti huonoja.

Itse määrittelisin, että jarna on pitkäkestoinen keskustelu missä taistellaan sanan säilällä yhden tai useamman keskustelijan toimesta. Hyvässä jarnassa useimmilla osallistujilla on hyviä argumentteja ja vasta-argumentteja. Niissä ei myöskään hermostuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin. (eikä tehdä muitakaan asioita mitä mainitsit) Parhaimmillaan jarnalla voidaan vaikuttaa toisen mielipiteisiin, eikä sen myöntäminen pitäisi olla, jos näin sattuu, liian vaikeaa. Taistelun ei siis välttämättä pidä päättyä kenenkään voittoon tai häviöön.

Mainittakoot vielä, että esim. Moen kesken ei tule koskaan hyviä jarnoja. :p
Eihän se noin mene lainkaan. Jarnoissa tärkeintä on ensin keksiä joku toista puolta vituttava tai loukkaava asia. Sen jälkeen se 'naamioidaan' muun höpötyksen sisälle ja ollaan vaan jarnaavinamme.:ahem:

Juu, kyllä ei tule Nomin kanssa hyviä jarnoja. Ollaan niin eri sfääreissä älykkyyden ja hoksaamisen tasolla ettei vaan onnistu. Sitä vastoin Runskin, Knoukan ja esim. AJ:n kanssa saa hyvät, älykkäät, jarnat aikaan
.:eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Eihän se noin mene lainkaan. Jarnoissa tärkeintä on ensin keksiä joku toista puolta vituttava tai loukkaava asia. Sen jälkeen se 'naamioidaan' muun höpötyksen sisälle ja ollaan vaan jarnaavinamme.:ahem:

Juu, kyllä ei tule Nomin kanssa hyviä jarnoja. Ollaan niin eri sfääreissä älykkyyden ja hoksaamisen tasolla ettei vaan onnistu. Sitä vastoin Runskin, Knoukan ja esim. AJ:n kanssa saa hyvät, älykkäät, jarnat aikaan
.:eek:
No jopas! :rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Juu, kyllä ei tule Nomin kanssa hyviä jarnoja. Ollaan niin eri sfääreissä älykkyyden ja hoksaamisen tasolla ettei vaan onnistu. Sitä vastoin Runskin, Knoukan ja esim. AJ:n kanssa saa hyvät, älykkäät, jarnat aikaan
No noi tyypit on kyllä sun kannalta myös älykkyyden/hoksaamisen takia eri sfääreissä. :rolleyes:
 
Ylös