Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
...sitäpaitti Melissa ja mä ei ollla jarnoissa ennenkään tarvittu erotuomareita kertomaan kumpi osapuoli erotuomarin mielestä teki ja mitä.
Jos sua jarna kiinnostaa, kehitä omasi, äläkä ala erotuomaroida muiden jarnoja. :D
Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
ITG: Tarkoittaako tuo "Näin tänään yhden kuvan, joka on tällä koneella, mut nyt en muista missä" sitä että sun ottama, sun koneella oleva ja sun julkaisema kuva oli julkaistu muuallakin ja näit sen?

Jos, niin sellaisesta voipi saada rahaa. Ei mitään hirmusummia mutta kuitenkin. Itse sain 220 euroa eräältä lehdeltä, kun lupasin olla nostamatta oikeusjuttua tekijänoikeusrikkomuksesta.
Olivat yhden jutun kuvituksena (ja itseasiassa koko jutun lähteenä) käyttäneet muualle kirjoittamastani artikkelista napattua tekemääni kaaviokuvaa, joka on esillä myös eräällä nettisivulla.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
lara sanoi:
Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
Mut sun lukihäiriö ei nyt liity tähän käsiteltävänä olevaan asiaan yhtään mitenkäään. Älä turhaan ota ittees. :ahem:

Pakarat vois liittyä...kun laitetaan liittymään!! :D
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Runar ja Kyllikki sanoi:
ITG: Tarkoittaako tuo "Näin tänään yhden kuvan, joka on tällä koneella, mut nyt en muista missä" sitä että sun ottama, sun koneella oleva ja sun julkaisema kuva oli julkaistu muuallakin ja näit sen?
Ihan itse ottama kuva ja omalla koneella, mutta hukkasin toviksi. Löysin kuitenkin hanakalla etsimisellä. Nyt se on 'julkinen'.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
Puhut sä samalla tavalla kuin Sössö-Nipa (Felipe Massa)?:eek: :nope: :thumbfh: :(
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Avatarkuvasi mukaan leukasi ei vaikuta kovin voimakkaalta! :wink: :eek:

Minulla tuli ensimmäisenä mieleen Schumin leuka.
Eilen jiekiekkoa kahtoessa tuli mieleen Pohjis ja sen juttelut leuoista. Koo Jalosta sivuprofiilista tsuumailessa tuli mieleen, että mitä Kojo häviää maskuliinisessa leuassaan, se tuplana ottaa sen takaisin nokassaan. Vitsu mikä tukaani se on.:D


 
Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Huomenta jarnarit!

Remppa valmistuu pikkuhiljaa! Tietsikankin kasasin takaisin just äsken tähän työhuoneeseen! Pitänee lähteä puolenpäivän jälkeen ostamaan uusi toimistuoli, entinen alkaa olla mallia "loppuunkäytetty"!:dunno:
 
Ylös