Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Heheh, siellä meillä savolainen huutelee, ihanku ei tietäis että on kaikilla ignoressa.Micael sanoi:Voi vittu mitä teinijarnaa.
Heheh, siellä meillä savolainen huutelee, ihanku ei tietäis että on kaikilla ignoressa.Micael sanoi:Voi vittu mitä teinijarnaa.
Il Tempo Gigante sanoi:Ja moon surkia hakemaan valokuvia. Näin tänään yhden kuvan, joka on tällä koneella, mut nyt en muista missä.
Joku ei halua, että tosta ajetaan polkupyörällä?Il Tempo Gigante sanoi:No löytyi sentään.
Tämä on sellainen portti/ovi juttu. Heh.
Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:...sitäpaitti Melissa ja mä ei ollla jarnoissa ennenkään tarvittu erotuomareita kertomaan kumpi osapuoli erotuomarin mielestä teki ja mitä.
Jos sua jarna kiinnostaa, kehitä omasi, äläkä ala erotuomaroida muiden jarnoja.
Ilmankos ollut niin hiljasta.Runar ja Kyllikki sanoi:Heheh, siellä meillä savolainen huutelee, ihanku ei tietäis että on kaikilla ignoressa.
*läps*lara sanoi:Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
*läps*S.A sanoi:
Eikäkun mönkijöitä varten on nuo portit. Fillaroinut olen tuosta useasti. Kerran tuli ruhjeita.Runar ja Kyllikki sanoi:Joku ei halua, että tosta ajetaan polkupyörällä?
Mut sun lukihäiriö ei nyt liity tähän käsiteltävänä olevaan asiaan yhtään mitenkäään. Älä turhaan ota ittees. :ahem:lara sanoi:Mä mitään aloittanut erotuomaroida. Sainoin vaan niinku mä asian näin. Enkä mä tykkää jarnata. Mun alemmuuskompleksi ei kestä sitä. Oon heti, että -Joo joo..Sä oot hei oikeassa. Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
Ja tuolla taaempana ITSE ROBINSON!kouvotsvoni sanoi:SE ON PERJANTAI!!!
Ihan itse ottama kuva ja omalla koneella, mutta hukkasin toviksi. Löysin kuitenkin hanakalla etsimisellä. Nyt se on 'julkinen'.Runar ja Kyllikki sanoi:ITG: Tarkoittaako tuo "Näin tänään yhden kuvan, joka on tällä koneella, mut nyt en muista missä" sitä että sun ottama, sun koneella oleva ja sun julkaisema kuva oli julkaistu muuallakin ja näit sen?
Puhut sä samalla tavalla kuin Sössö-Nipa (Felipe Massa)? :nope: :thumbfh:lara sanoi:Mulla on lukihäiriö ja lievä ässävika ja aivan valtavan hyvät pakarat ja....kaikkee! :nope:
En. :nope:Moe Szyslak sanoi:Puhut sä samalla tavalla kuin Sössö-Nipa (Felipe Massa)? :nope: :thumbfh:
Eilen jiekiekkoa kahtoessa tuli mieleen Pohjis ja sen juttelut leuoista. Koo Jalosta sivuprofiilista tsuumailessa tuli mieleen, että mitä Kojo häviää maskuliinisessa leuassaan, se tuplana ottaa sen takaisin nokassaan. Vitsu mikä tukaani se on.Olga sanoi:Avatarkuvasi mukaan leukasi ei vaikuta kovin voimakkaalta! :wink:
Minulla tuli ensimmäisenä mieleen Schumin leuka.