Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Il Tempo Gigante sanoi:
Pirtana kun meinasi unohtua. Näin tänään bordeaux'n punaisen VW Caddyn mustalla lavakuomulla.

Rekisterinumero oli LFB-360

Onnea voittajille.
\o/

Kiitos!

Samanalkuisia rekkareita tulee aina silloin tällöin vastaan, niille tulee hymähdeltyä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
^Melissa sanoi:
Mä kyllä mielestäni yritän aina ruveta jarnaamaan asiasta, mutta jostakin syystä Runski vetää nämä aina pilkunnussimiseksi. :doubtful: No, olkoot väärässä jos siitä niin kovasti tykkää, mikäpä minä olen nuorempana naisena mitään sanomaan.
No kyllä sultakin luonnistuu tuo jarnaaminen. Oot parsain kauneemman sukupuolen jarnaaja. Eri jutska sitten on se pitääkö sitä hienona vai huonona asiana?! Minun mielestäni se on hyvä

Mutta hei...mitenkäs määritellään teini...luulin, että se on 13-30? Vai meneekös tuo enimmäisikä vähän liian pitkälle? :thumbfh: Voin tinkiä siitä vielä 5 vuotta. :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Formulanomi sanoi:
Mutta hei...mitenkäs määritellään teini...luulin, että se on 13-30? Vai meneekös tuo enimmäisikä vähän liian pitkälle? :thumbfh: Voin tinkiä siitä vielä 5 vuotta. :D
Teini on sellanen jolla stondaa jatkuvasti tai on pikkuhousut koko ajan märkinä. Ja että osaa röökata ja hokea vittua tarpeeksi tiheään. Daa. Vittu. Teiniys on siis mielentila ja keväällä kaikki on teinejä.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Knoukkari sanoi:
Teini on sellanen jolla stondaa jatkuvasti tai on pikkuhousut koko ajan märkinä. Ja että osaa röökata ja hokea vittua tarpeeksi tiheään. Daa. Vittu. Teiniys on siis mielentila ja keväällä kaikki on teinejä.
:D

...että kollit mouruaa ja naaraat naukuu
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Formulanomi sanoi:
No kyllä sultakin luonnistuu tuo jarnaaminen. Oot parsain kauneemman sukupuolen jarnaaja. Eri jutska sitten on se pitääkö sitä hienona vai huonona asiana?! Minun mielestäni se on hyvä

Mutta hei...mitenkäs määritellään teini...luulin, että se on 13-30? Vai meneekös tuo enimmäisikä vähän liian pitkälle? :thumbfh: Voin tinkiä siitä vielä 5 vuotta. :D
En mä välittäis olla jarnaaja, mutten myöskään osaa olla hiljaa silloin kun vääristellään sanomisia/haukutaan valehtelijaksi.

Teinin virallinen määritelmä on 13-19, mutten tiedä miten Runar sen laskee.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tänään näin 3 uiveloa, 1 uros ja 2 naarasta. Varmaan Mehe, Olga ja Tukiainen :ahem:
 
Ylös