burb
.
Ihan hyv... eiku kost... eiku hä.Olga sanoi:Minkäs sitä luonteelleen voi. :doubtful:
Eihän noi nyt ollenkaan käy tohon vastaukseksi.
Ihan hyv... eiku kost... eiku hä.Olga sanoi:Minkäs sitä luonteelleen voi. :doubtful:
\o/Il Tempo Gigante sanoi:Pirtana kun meinasi unohtua. Näin tänään bordeaux'n punaisen VW Caddyn mustalla lavakuomulla.
Rekisterinumero oli LFB-360
Onnea voittajille.
Saako udeltaa mistä herran nikki tulee?lfb sanoi:\o/
Kiitos!
Samanalkuisia rekkareita tulee aina silloin tällöin vastaan, niille tulee hymähdeltyä.
No kyllä sultakin luonnistuu tuo jarnaaminen. Oot parsain kauneemman sukupuolen jarnaaja. Eri jutska sitten on se pitääkö sitä hienona vai huonona asiana?! Minun mielestäni se on hyvä^Melissa sanoi:Mä kyllä mielestäni yritän aina ruveta jarnaamaan asiasta, mutta jostakin syystä Runski vetää nämä aina pilkunnussimiseksi. :doubtful: No, olkoot väärässä jos siitä niin kovasti tykkää, mikäpä minä olen nuorempana naisena mitään sanomaan.
Teini on sellanen jolla stondaa jatkuvasti tai on pikkuhousut koko ajan märkinä. Ja että osaa röökata ja hokea vittua tarpeeksi tiheään. Daa. Vittu. Teiniys on siis mielentila ja keväällä kaikki on teinejä.Formulanomi sanoi:Mutta hei...mitenkäs määritellään teini...luulin, että se on 13-30? Vai meneekös tuo enimmäisikä vähän liian pitkälle? :thumbfh: Voin tinkiä siitä vielä 5 vuotta.
Knoukkari sanoi:Teini on sellanen jolla stondaa jatkuvasti tai on pikkuhousut koko ajan märkinä. Ja että osaa röökata ja hokea vittua tarpeeksi tiheään. Daa. Vittu. Teiniys on siis mielentila ja keväällä kaikki on teinejä.
En mä välittäis olla jarnaaja, mutten myöskään osaa olla hiljaa silloin kun vääristellään sanomisia/haukutaan valehtelijaksi.Formulanomi sanoi:No kyllä sultakin luonnistuu tuo jarnaaminen. Oot parsain kauneemman sukupuolen jarnaaja. Eri jutska sitten on se pitääkö sitä hienona vai huonona asiana?! Minun mielestäni se on hyvä
Mutta hei...mitenkäs määritellään teini...luulin, että se on 13-30? Vai meneekös tuo enimmäisikä vähän liian pitkälle? :thumbfh: Voin tinkiä siitä vielä 5 vuotta.
Ja mistäs moinen? "Teini" tulee englanninkielen "teen"-päätteestä ja on tällöin 11-19-vuotias.^Melissa sanoi:Teinin virallinen määritelmä on 13-19, mutten tiedä miten Runar sen laskee.
Siitä, että sanat "eleven" ja "twelve" eivät kata sitä -teen-määritettä.K.Yrjola sanoi:Ja mistäs moinen? "Teini" tulee englanninkielen "teen"-päätteestä ja on tällöin 11-19-vuotias.
No perhana! Niinpä onkin. Olenkin KURJA HOUKKA!!!^Melissa sanoi:Siitä, että sanat "eleven" ja "twelve" eivät kata sitä -teen-määritettä.
Sithän kaikki 113-119 vuotiaatkin on teinejä!^Melissa sanoi:Siitä, että sanat "eleven" ja "twelve" eivät kata sitä -teen-määritettä.
:ahem: Nekin on nokkavia eikä proffat juttele niille, mutta ainakin niillä on elämänkokemusta.Knoukkari sanoi:Sithän kaikki 113-119 vuotiaatkin on teinejä!
Karvoitus?Captain Howdy sanoi:Tulipa tehtyä mainos Provinssilehteen... Tee työtä, jolla on... on... no joku.
:thumbup:jupla sanoi:Tänään näin 3 uiveloa, 1 uros ja 2 naarasta. Varmaan Mehe, Olga ja Tukiainen :ahem:
Twelvteen ja elevteen^Melissa sanoi:Siitä, että sanat "eleven" ja "twelve" eivät kata sitä -teen-määritettä.
eleven, twelve...K.Yrjola sanoi:Ja mistäs moinen? "Teini" tulee englanninkielen "teen"-päätteestä ja on tällöin 11-19-vuotias.
se huamasK.Yrjola sanoi:No perhana! Niinpä onkin. Olenkin KURJA HOUKKA!!!
Niillä oli varmaan sovittu möötte jossain salaisessa paikassa.jupla sanoi:Tänään näin 3 uiveloa, 1 uros ja 2 naarasta. Varmaan Mehe, Olga ja Tukiainen :ahem: