Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
^Melissa sanoi:
Tätä ei kai kukaan ole täällä väittänytkään.
Alkuperäinen postaukseni kuitenkin sanoi: "Oikeastihan lukihäiriöisyys ei aiheuta sellaista että kirjoitetaan yhdyssanat erikseen ja erisnimet pienellä sekä taivutetaan ihan väärin. ("Ei pysty mennä" jne.)"

Nuo oli postauksessani kaikki niputettuna yhteen. En ymmärrä miksi sinun piti se "pilkkoa" osiin ja alkaa länkyttää asiasta josta et oikeasti tiedä näemmä yhtään mitään.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
^Melissa sanoi:
Kas kun mulle on sekä alan proffat että käytännön kokemus sanoneet ihan muuta. :rolleyes:

Teinitytöillähän sitä käytännön kokemusta on maailmassa aina kaikkein eniten ja joka asiasta. :D

Proffatkin käy teinitytöille kertomassa ihan pyytämättä ja yllättäen asioita lukihäiriöstä. :D :D :thumbup:

Mä otin asiasta selvää kun oli erittäin hyvä syy ja mun saamat tiedot on kyllä pahasti ristiriidassa niiden tietojen kanssa jota sulle on proffat laukanneet kertomassa. :D Noh, ehkäpä luotan kuitenkin saamiini tietoihin enemmän kuin jonkun nokkavan teinitytön pseudotietoihin nettiforumilla.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Tutkimus: Kasvot paljastavat, haluatko suhteen vai sänkyyn
Julkaistu: 9.4.2008 21:42
Päivitetty: 9.4.2008 22:48
helsingin sanomat

Ihmisten kasvoista voi jo lyhyellä vilkaisulla päätellä, sitoutuvatko he pitkään parisuhteeseen vai haluavatko vain pöllyttämään lakanoita, väittää tuore brittitutkimus.

Tutkijoiden mukaan ihmiset käyttävät varsin stereotypisiä ajatusmalleja hakiessaan tietynlaista suhdetta. Seksiä janoavat miehet valitsevat yleensä kohteekseen tavallista paremman näköisemmän naisen. Seksinnälkäiset naiset taas kiinnittivät huomionsa miesten maskuliinisiin piirteisiin: voimakkaaseen leukaan, isoon nenään ja pieniin silmiin.

Tutkijat haastattelivat yhteensä 700 ihmistä, joille näytettiin valokuvia mahdollisista seurustelu- tai seksikumppaneista. Kuvien kohteilta puolestaan kysyttiin heidän suhtautumistaan parisuhteeseen ja satunnaisseksiin.

Kun tuloksia verrattiin, selvisi, että ihmiset pystyivät varsin usein arvioimaan potentiaalisen kumppanin halut oikein.

"Tutkimus osoitti, että osaamme tehdä vaistomaisia arvioita hakiessamme seksiä. Alitajuntamme ei arvaa aina oikein, mutta tarjoaa varsin hyvän ohjenuoran", sanoi Durhamin yliopiston psykologian laitoksen tutkija Lynda Boothroyd BBC:lle.

Tutkimus julkaistiin Evolution and Human Behaviour -lehdessä keskiviikkona.
Siitäpä sitten rynnätkää peilin eteen tarkistamaan oma markkina-arvonne! :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Siitäpä sitten rynnätkää peilin eteen tarkistamaan oma markkina-arvonne! :rolleyes:
Miten voi olla VOIMAKAS LEUKA? Tai siis miten se mitataan? Lihasten koko leuassa vai puruvoimalla?

Tarkoitetaanko tässä nyt, että on ISO leuka? Ja millälailla iso? Mallia Shumi vai Cuutio?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Miten voi olla VOIMAKAS LEUKA? Tai siis miten se mitataan? Lihasten koko leuassa vai puruvoimalla?

Tarkoitetaanko tässä nyt, että on ISO leuka? Ja millälailla iso? Mallia Shumi vai Cuutio?
Avatarkuvasi mukaan leukasi ei vaikuta kovin voimakkaalta! :wink: :eek:

Minulla tuli ensimmäisenä mieleen Schumin leuka.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Avatarkuvasi mukaan leukasi ei vaikuta kovin voimakkaalta! :wink: :eek:
Pystyn kyllä ihan näkkäriä, omenaa ja lihaa pureksimaan. Eli mulla lienee ihan normi-voimakas-leuka.:ahem:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Avatarkuvasi mukaan leukasi ei vaikuta kovin voimakkaalta! :wink: :eek:

Minulla tuli ensimmäisenä mieleen Schumin leuka.

Pitäisikö vaimon huolestua, jos vaimolla kasvaa viikset ja mies vain silittää hänen leukaansa iltaisin?
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Runar ja Kyllikki sanoi:
Teinitytöillähän sitä käytännön kokemusta on maailmassa aina kaikkein eniten ja joka asiasta. :D

Proffatkin käy teinitytöille kertomassa ihan pyytämättä ja yllättäen asioita lukihäiriöstä. :D :D :thumbup:
En mä ole teini ollut enää muutamaan vuoteen. :nope: Enkä oikein voi sanoa että olisivat kertoneet pyytämättä eivätkä yllätyksenä, kun ihan vapaaehtoisesti menin yliopistolla asiaa käsittelevää luentoa kuuntelemaan.

Ja voi kun oliskin kokemusta joka asiasta, valitettavasti mulla on kokemusta vain lukihäiriöisistä tutuista, joiden kanssa tulee paljon esim. netissä juteltua. Eikä nämä ihmiset ole laiskoja sen enempää kuin kouluttamattomiakaan.

Edit: Lukihäiriötähän pidetään käsittääkseni nykyään hankaluutena hahmottaa kirjoituksen ja äänteiden yhteyttä, joten sen mukaan pitäisin ihan loogisena, että se vaikeuttaa myös yhdyssanojen hahmottamista. Näitä juttuja kannattaa yleensä katsoa sen pohjalta mikä ne aiheuttaa, eikä ajatella niitä vain oireluetteloina, josta voi sitten ruksailla mitä itseltä löytyy/ei löydy.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Huomenna saanen tietää yhen merkityksellisen jutun.
Niin ja eilen päätettiin ja sovittiin erään kanssa että mä meen vapuks Kuopioon, ja otampa vielä yhden vapaapäivän siihen lisäks. Eli sillon torstaista maanantaihin siis kuuntelen kalakukkojen laulua Kallavesjn äärellä. Sit voitas kans katella kedon kukkia ja syödä lettuja ja hilloa. Ja pullamössöä.
Tervetuloa Kuopijoon.

Käyp mualman navasta ostamassa I. Partasen kalakukon. Suat naatintaohojeen kaapanpiälle. Eeku kukkoa iäntä kohen elikkä kohen käkätintä. Mahottoman hyvvee kehuvatten. Tiiä sitten, kun ite tykkeen enämpi lanttukukosta. Ja piarukki sillä lähtee iha heleketin hyvin.

Mutta jos niät äijänrutaleen pyyhe vuan piällä, niin varo. Se voip olla pöhheikön piällikkö, Tartsani.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Teinitytöillähän sitä käytännön kokemusta on maailmassa aina kaikkein eniten ja joka asiasta. :D

Proffatkin käy teinitytöille kertomassa ihan pyytämättä ja yllättäen asioita lukihäiriöstä. :D :D :thumbup:

Mä otin asiasta selvää kun oli erittäin hyvä syy ja mun saamat tiedot on kyllä pahasti ristiriidassa niiden tietojen kanssa jota sulle on proffat laukanneet kertomassa. :D Noh, ehkäpä luotan kuitenkin saamiini tietoihin enemmän kuin jonkun nokkavan teinitytön pseudotietoihin nettiforumilla.
Ihan niinkuin Runarilta olis lipsahtanut hieman ohi tää atakki ja tähtäin oliskin Melissassa eikä asiassa...

:doubtful:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Ihan niinkuin Runarilta olis lipsahtanut hieman ohi tää atakki ja tähtäin oliskin Melissassa eikä asiassa...

:doubtful:
Katos kun sitten ei tarvii tehdä rukkasinvestointeja.

lmeisesti näissä R&K'n ja Melissan kähinöissä on kyse sanojen käyttötavoista sekä tarkoituksellisesta väärinymmärtämisestä puolin ja toisin. Hyvät nahinat on vain piristäviä ja parhaimmillaan niissä unohdetaan kokonaan mistä alunperin oli kyse.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
burb sanoi:
Ihan niinkuin Runarilta olis lipsahtanut hieman ohi tää atakki ja tähtäin oliskin Melissassa eikä asiassa...

:doubtful:
jps sanoi:
lmeisesti näissä R&K'n ja Melissan kähinöissä on kyse sanojen käyttötavoista sekä tarkoituksellisesta väärinymmärtämisestä puolin ja toisin. Hyvät nahinat on vain piristäviä ja parhaimmillaan niissä unohdetaan kokonaan mistä alunperin oli kyse.
Mä kyllä mielestäni yritän aina ruveta jarnaamaan asiasta, mutta jostakin syystä Runski vetää nämä aina pilkunnussimiseksi. :doubtful: No, olkoot väärässä jos siitä niin kovasti tykkää, mikäpä minä olen nuorempana naisena mitään sanomaan.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Ikä tuo kokemusta ja näkemystä, mutta ei tosiaankaan kaikille. Tuossa juuri parin n. 60v erittäin kokeneen alansa ihmisen kanssa pidin palaveria, mutta kun on omat henk.koht. kokemukset jostain 80-luvulta eikä liiemmin edes kuunnella mitä tänä päivänä on meno niin on kyllä pikemminkin surullista. Tee siinä sitten nuorten tapahtumaa :eek:
(Ei siis koske lukihäitiörä kun se lienee sama vaiva 80-luvulla kuin nyt).
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lähen reenaan. Toivottavasti hra Kaikkitietävä ei oo paikalla. Tai heitän sen pihalle- ja kauas.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No niin, josko lähtisi vaihteeksi kotiin. Onkin jo kohtalaisen pitkä työpäivä takana ja saattaa olla, ettei se vielä tähän lopu.

Juu, ei makseta niin paljon, että kannattaisi. Minkäs sitä luonteelleen voi. :doubtful: Joku vois epäillä uudenvuoden lupausten pettäneen... :eek:
 
Ylös