AJ
Well-known member
Ja höp pöp! :nope:McMike sanoi:Toisen maailman sijainti selvitetty:
Ja höp pöp! :nope:McMike sanoi:Toisen maailman sijainti selvitetty:
No onhan säteissäkin puhuvaa päätä, joulupukkia jne. Miksei sitten puhuva persekin vois olla. :ahem:Jacques sanoi:puhuva perse?
Valinta on Eastwoodin länkkärit: Hyvät, Pahat ja Rumat, Kourallinen Dollareita sekä Vain Muutaman Dollarin Tähden jossa on kenties elokuvahistorian hienoin musiikki.burb sanoi:Nyt vois suorittaa jonkun leffamaratonin, vaihtoehtoina Band of Brothers, StarWars 4-6, Tarantino (boksi+Natural born killers), Taru Sormusten herrasta, Alien boksi, Terminaattorit, Monty Pythonit, Eastwood-länkkärit...
Tai sitten jos vaan painuis pehkuihin, tai polttais metsän.
HAA! Hieno valinta! Just tuos kattoin kans koko dollari-trilogian läpi. Bonuksena vielä Ruoskan (joka ei kyllä paskanhäävi ollu). Armottoman vois vielä kattoa jossaki välis. Ja ristus joo, dollarin tähden sisältää kyllä sellaset musat että hngh!burb sanoi:Valinta on Eastwoodin länkkärit: Hyvät, Pahat ja Rumat, Kourallinen Dollareita sekä Vain Muutaman Dollarin Tähden jossa on kenties elokuvahistorian hienoin musiikki.
Sä tietenkin siihen vastasit notta: [Kiminnarina]No emmä tiiä, mulla olis menoa ton kyllikin kanssa tässä ihan kotisohvallakin, katotaan nyt mitä muut tekee.[/Kiminnarina] :nope:KnowHow sanoi:Ja yksi perse sieltä ihan parhaimmasta päästä kysyi kotipippaloihin huomisillaksi! :thumbup:
Kunhan ilmoitat hyvissä ajoin niin kerkiän siivota ja laittaa ykköset päälle.S.A sanoi:Minen mitään kutsuja tarvii, ilmotan vain olevani tulossa...
burb sanoi:Nyt vois suorittaa jonkun leffamaratonin, vaihtoehtoina...
Pannahinen! Osuit arkaan paikkaan, mulla ei ole yhtään Bondia. :nope:AJ sanoi:Suosittelen Bond-maratonia.
burb sanoi:Pannahinen! Osuit arkaan paikkaan, mulla ei ole yhtään Bondia. :nope:
Nythän ne on (ainakin osa) niin halpoja että pitäis vaan alkaa keräilemään.
Ite oot!kouvotsvoni sanoi:Vitttu mää oon känniddä
Mut täällä onkin myöd nsinn Puhuu rutkale puhelimeen.burb sanoi:Ite oot! Lopetais, niin pääsi hommaamaan.
Eiku niinhänsä ootki...
Paina paina, kouvo, anna palaa, vielä viimeinen mutka, nyt hanaaa, PAAAAAALUUUUUU!!!!!!!!11111kouvotsvoni sanoi:Vitun paskaa tekstin lainaussta, Kyl tää paranewe!
Sä oot aivan hirveessä tekokännissä.kouvotsvoni sanoi:Vitttu mää oon känniddä