Puhumattakaan niistä "käsipapereista", mitä on ns. yleisissä vessoissa. Hiekkapaperia...Olga sanoi:Olishan se elämä paljon hankalampaa, jos paperinenäliinoja ei olisi keksitty. Montakohan sataa Nessua tässä on parin viikon aikana käytetty ja lisää tarvitaan.
Ei tartte ehdottaa talouspaperia tms. vaihdokiksi.
Tokihan niitä vois käyttää, mutta etoo ajatus käytetyn sellaisen laittamisesta taskuun tms.S.A sanoi:Mites sitten noi kangasnenäliinat...
Sun pitää tehä erillinen pussi niille! :idea:Olga sanoi:Tokihan niitä vois käyttää, mutta etoo ajatus käytetyn sellaisen laittamisesta taskuun tms.
En minä sellaisia kangaslutjakkeita halua säilöä. Paperinessut voi pistää tuhoon heti käytön jälkeen. :ahem:S.A sanoi:Sun pitää tehä erillinen pussi niille! :idea:
Jos lekurien ohjeita noudattaa, niin ei kannattais käyttää kumpiakaan. Niistämistä flunssasena ei suositella minkäänlaisessa tapauksessa. Jos nokan tukkoisuus tai vuotaminen häiritsee, nenäsuihkeetkin on paljon parempi vaihtoehto kuin niistäminen, jolla varmistetaan se, että bakteerit menevät voimalla syvemmälle hengitysteihin.Olga sanoi:En minä sellaisia kangaslutjakkeita halua säilöä. Paperinessut voi pistää tuhoon heti käytön jälkeen. :ahem:
Siksku sä olet searchilla hakenut krapula-sanaa. Silloin löydetyt sanat näytetään punasena.kouvotsvoni sanoi:Ei saattana. Miksi kaikki forumin "krapula"-sanat ovat punaisia :eek!:
Ja sataakin muuten aika runsaasti.S.A sanoi:Ulkona sataa lunta.
Ei ole kovinkaan miellyttävää antaa limanuljaskan valua pitkin naamaa, joten kyllä se hieman häiritsee. :doubtful: Mihinkäs se nenänuljaska sillä suihkeella häviää? Eikö niillä ole mitään haittavaikutuksia? Muistelen, että usein käytettynä ne kehittävät jotain 'haittapallukoita'.Runar ja Kyllikki sanoi:Jos lekurien ohjeita noudattaa, niin ei kannattais käyttää kumpiakaan. Niistämistä flunssasena ei suositella minkäänlaisessa tapauksessa. Jos nokan tukkoisuus tai vuotaminen häiritsee, nenäsuihkeetkin on paljon parempi vaihtoehto kuin niistäminen, jolla varmistetaan se, että bakteerit menevät voimalla syvemmälle hengitysteihin.
Järkyttävää :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Siksku sä olet searchilla hakenut krapula-sanaa. Silloin löydetyt sanat näytetään punasena.
Yli kahta viikkoa ei saa käyttää. Johkin se vaan häviää nenäsuihkeella, kun limakalvoturvotus häviää. Mulla ainakin 'kuivuu' nenä muutamassa minuutissa kun suihkauttaa.Olga sanoi:Ei ole kovinkaan miellyttävää antaa limanuljaskan valua pitkin naamaa, joten kyllä se hieman häiritsee. :doubtful: Mihinkäs se nenänuljaska sillä suihkeella häviää? Eikö niillä ole mitään haittavaikutuksia? Muistelen, että usein käytettynä ne kehittävät jotain 'haittapallukoita'.
Miten se tapahtuu? Mä ainakin niistä ulospäin... :doubtful: Ny en ymmärräRunar ja Kyllikki sanoi:kuin niistäminen, jolla varmistetaan se, että bakteerit menevät voimalla syvemmälle hengitysteihin.
Paine nenäontelossa nousee jne...Mutku sanoi:Miten se tapahtuu? Mä ainakin niistä ulospäin... :doubtful: Ny en ymmärrä