Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ajattelin, ettei se jahkailulla parane. Tilaan ensin viikolla joko nuo, jotka ovat kolmantena, tai sitten nuo, jotka ovat alimmaisena.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Otinpas tirsat. Nukahtaminen tapahtui niin nopeasti, että valmiiksi kirjoitettu herätyspyynnön sisältänyt tekstiviesti jäi lähettämättä. :eek: Onneksi heräsin sopivasti siitä huolimatta. :cool:
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ajattelin, ettei se jahkailulla parane. Tilaan ensin viikolla joko nuo, jotka ovat kolmantena, tai sitten nuo, jotka ovat alimmaisena.
Graffitin väriset vois sopia hyvin.

Mulla on erityisen huonoja kokemuksia tuosta Vannetukusta. Kannattaa heti ensimmäiseksi tarkistaa vanteiden mallit ja offsetit, ennen kuin asennuttaa kumit vanteille. Jos siis tuolta olet tilaamassa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Gearloose sanoi:
Mulla on erityisen huonoja kokemuksia tuosta Vannetukusta. Kannattaa heti ensimmäiseksi tarkistaa vanteiden mallit ja offsetit, ennen kuin asennuttaa kumit vanteille. Jos siis tuolta olet tilaamassa.
Sieltäpä sieltä. Kiitos vinkistä!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Partsi sanoi:
Köyhät ajaa peltivanteilla ja aluja on kaikilla. Mutta entäs pinnavanteet :dunno:

Niin, en oikeesti tiedä, kummat kannattaisi ihan oikeesti ostaa jos järkisyillä aletaan vanteita valita, kun peltivanteet tulee kalliimmaksi tai samanhintaisiksi. Tässä tapauksessa tosin peltivanteet tulisivat 8 euroa edullisemmaksi kuin edullsimmat aluvanteet. Edellisessä autossa (tai sii nyt vielä nykyisessä) peltivanteet tulivat monta kertaa kalliimmiksi kuin alut, siksi siinä on alut sekä kesä- että talvipyörissä. Onhan aluissa se hyvä puoli etteivät ruostu. Itse en kuitenkaan usko että tuon hintaluokan aluvanteilla on minkäänlaista vaikutusta ajo-ominaisuuksiin keventyneen jousittamattoman painon takia.

Pinnavanteet mulla on yhdessä autossa ja monessa moottoripyörässä ollut ja ne on ihan saatanan hankalat pitää hyvän näkösenä. Autossa olivat tosin sitä modernimpaa tyyppiä, ettei tarvinnut pinnoja kiristellä itse säännöllisin väliajoin. Tosin ei tollaseen koppimopoon pinnavanteet sopiskaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Il Tempo Gigante sanoi:
Kyllä vaan. Brazil'ia. Ei niin hyvää, kuin Juhla Mokka, mutta halpaa. Menettelee.
Mulla on kupissa jotain saksalaista myrkkyä, jota ostin lidlistä vaippoja hakiessa.
Halpuus houkutti kokeilemaan. Taisi olla 1,15 euroa puolen kilon paketti.

Ei pahaa, muttei hyvääkään. Juhlamokkaa joisin pal mielummin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Il Tempo Gigante sanoi:
Kyllä vaan. Brazil'ia. Ei niin hyvää, kuin Juhla Mokka, mutta halpaa. Menettelee.
Mä taas sanoisin että Brazil on parempaa mutta hittojakos näistä nyt väittelemään.

Eli täys rähinä päälle...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Mitäs Ranelle kuului (muuta kuin puhelimen hälytysääni) ?
Maanantaina kärrätä vaihteeksi Micra korjaamolle:eek: Kytkin pölläytti sen verta savua ja hajua, että katsoin paremmaksi sen kuin odottaa tielle hyytymistä.. Soitin siksi hänen korjaamoonsa, koska en jaksa aina kärrätä samaan paikkaan fiksattavaksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Maanantaina kärrätä vaihteeksi Micra korjaamolle:eek: Kytkin pölläytti sen verta, savua ja hajua, että katsoin paremmaksi sen kuin odottaa tielle hyytymistä.. Soitin siksi hänen korjaamoonsa, koska en jaksa aina kärrätä samaan paikkaan fiksattavaksi.
Ranenko? :eek!:
 
Ylös