Niinpä. Sitä pitää olla pienistäkin asioista iloinen! :ahem:jupla sanoi:Olipa näin suomalaisittain nautittava urheiluviikonloppu :thumbfh: Ainoa positiivinen seikka oli se, ettei Suomi hävinnyt EM-jalkapallossa yhtään ottelua.
Oon kateellinen tuosta hymiöstä. Mä vaan täällä töissä ja jätkä onan... eikun siis harrastaa bodylanguagea.kouvotsvoni sanoi:Tähän kaupunginosaan on tulossa päihdehuoltoyksikkö, ihanaa
Siitä on onania kaukana jos herää spurgulauman jaloitteluhetkeen.Vellu sanoi:Oon kateellinen tuosta hymiöstä. Mä vaan täällä töissä ja jätkä onan... eikun siis harrastaa bodylanguagea.
Taidanpa lähtee himaan.
Nykyisin on tavoitteena tuoda palvelut lähelle asiakkaita. :wink:kouvotsvoni sanoi:Tähän kaupunginosaan on tulossa päihdehuoltoyksikkö, ihanaa
Mikäpä sen mukavampaa:thumbup:Olga sanoi:Nykyisin on tavoitteena tuoda palvelut lähelle asiakkaita. :wink:
Voi perkele, sullekin tuli sit vammajaska sanoi:Jaahas! Takaristisiteessä näkyy jälki, mutta se ei ole rikki
-> 6 vko kielto juoksuun/muuhun jalalle tärähdyksiä aiheuttavaan urheiluun.
Ja vielä 20 sentin panoksella!Moe Szyslak sanoi:Unohtin kertoa että perstaina sain pitsoja ototellessa pokeripelissä VÄRISUORAN!:ahem:
Kai se on terveen miehen merkki että on joku paikka vähän hajalla. Tai niinku.jaska sanoi:Jaahas! Takaristisiteessä näkyy jälki, mutta se ei ole rikki
-> 6 vko kielto juoksuun/muuhun jalalle tärähdyksiä aiheuttavaan urheiluun.
Kyseleppä Antilta.PuoliPöhkö sanoi:Mille tilille mun pitää maksaa se kakskymppiä,
että saan laitettua pärstäni
<- tohon?
Kyselinpä Antilta.burb sanoi:Kyseleppä Antilta.
urheilija ei tervettä päivää näeburb sanoi:Kai se on terveen miehen merkki että on joku paikka vähän hajalla. Tai niinku.
60 senttiä. 20 senttinen oli kyllä taskussa.jusban sanoi:Ja vielä 20 sentin panoksella!
Huh, onneksi ei ollut punaviinipullo. Sillo olis ottanut pattiin.VR sanoi:Saatanan saatana!
Putos valkoviinipullo parketille.
Vittu! :mad_old: