PuoliPöhkö sanoi:Puuseppiä kouluttavista oppilaitoksista löytyy.
siinähän surautat.kouvotsvoni sanoi:Tänään on Impin ja Immin nimipäivät. Sen kunniaksi voisi vaikka sumpit pirauttaa.
Tikulla silmään sitä joka puusilmää muistelee!72 sanoi:Valmistuuko sieltä niitä puusilmiä Räikkösen iloksi? :doubtful:
PuoliPöhkö sanoi:Tikulla silmään sitä joka puusilmää muistelee!
Onks toi Graham Bonnet joku harvinaisempi sääilmiö?Facebook sanoi:Kristian Yrjölä "diggaa" tuota alati vaihtuvaa säätilaa. Tänään Graham Bonnet.
Kyllä se olis parasta kun kaikki veis omat postinsa itte perille (...ja jalkaisin) eikä jättäis niitä muiden kuljetettavaksi:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Luulis, että tuota postin kulkua pystyttäisiin jotenkin järkeistämään asiakkaan kannalta ajatellen.
.
Laskin, että saisin sen verran pisteitä, että viime vuoden rajoilla en olisi päässyt lukemaan teknillistä fysiikkaa ja matematiikkaa. Edellisvuoden rajoilla olisin tainnut päästä. Vielä on siis jännää 4.7 asti.S.A sanoi:Diplomi-insinöörikoulutuksen valinnan koetulokset julkaistaan 11.6.2008 klo 12 tulospalvelussa ja ilmoitustauluilla.
Niitten perusteella voi sitten jotain jo sanoakin...
Onks se se pisteraja?S.A sanoi:Vielä on siis jännää 4.7 asti.
Eikun lämpötila!K.Yrjola sanoi:Onks se se pisteraja?
Vois tietää:alppu:Jason DeVillain sanoi:On se prkl kumma ettei vieläkään tiedä milloin ois kesäloma. :mad_old:
No kerros mullekin millon mun kesäloma on?kouvotsvoni sanoi:Vois tietää:alppu:
No mistä minä nyt muitten lomista tietäisin:frank:Jason DeVillain sanoi:No kerros mullekin millon mun kesäloma on?
Koulutyö alkaa maanantaina 11.8.2008 klo 9:00Micael sanoi:Lomalla 7.8.08 saakka.:alppu:
Koulutyö alkaa ..... Nevö!kouvotsvoni sanoi:Koulutyö alkaa maanantaina 11.8.2008 klo 9:00
Niinpä. Pitää ensin laatia sotasuunnitelmat valmiiksi ennen opiskelijoiden saapumista.kouvotsvoni sanoi:Koulutyö alkaa maanantaina 11.8.2008 klo 9:00
Alkaa, joo... Mut hei, voithan mennä vaikka autokoulun kertauskurssille, tai johonkin kansalaisopiston kielikurssille opettelemaan vaikka hebreaa ja arabiaa, serbiaa tai vaikka swahilia. Olis meinaan mukavaa vaihtelua sinunkin ainaiseen matkavoittoiseen myyntityöhön ja hotellielämään.:ahem:Moe Szyslak sanoi:Koulutyö alkaa ..... Nevö!