Hoh. Ma laitan heti tulemaan.PekPoy sanoi:Ei oo näkyny. :frown:
Hoh. Ma laitan heti tulemaan.PekPoy sanoi:Ei oo näkyny. :frown:
Sun pomo vaan hienovaraisesti vihjailee, että voisit tulla aamulla aikaisemmin töihinOlga sanoi:Tosi merkityksettömiä asioita, mutta pitää kuitenkin valittaa täällä, kun ei kehtaa suoraan sanoa asianosaisille.
1. Työpaikan parkkialueella on maksettuja tolppapaikkoja (merkitty mm. rekisterinumerolla) ja sitten vapaita paikkoja. Totta hitossa joku pässinpää on tunkenut autonsa minun maksetulle paikalleni. No, enhän minä tällaisella kelillä sitä tolppaa ja lämmitystä autolleni tarvitse, mutta sitten joudun itse tuuppaamaan oman kotteroni jonkun toisen paikalle. :doubtful: Meinasin kirjoittaa lapun tuulilasiin ja ihmetellä, miten onkaan sattunut, että meillä on sama rekisterinumero, kun ollaan samaan ruutuun tunkemassa. En viitsinyt, koska en ole 'pikkumainen' ihminen .
Heh, kun se itse ei ole taas mailla eikä halmeilla.Sam sanoi:Sun pomo vaan hienovaraisesti vihjailee, että voisit tulla aamulla aikaisemmin töihin
Sa oot kylla hirvean kehtaamaton, jos et uudelle tyypille uskalla puhua. Hanhan silti keittaa teille kahvia. Voisit sa nyt edes kiittaa. :frank:Olga sanoi:Tosi merkityksettömiä asioita, mutta pitää kuitenkin valittaa täällä, kun ei kehtaa suoraan sanoa asianosaisille.
2. Työpaikan kahvioon on pesinyt tällä viikolla ventovieras ihminen. Siellä se keittää meidän kahvia, lukee meidän lehtiä ja on kuin 'kotonaan'. :doubtful: En tunne häntä, enkä kehtaa mennä jututtamaan. Itse hengessäni vain sadattelen. Tiedän kuitenkin, että hän on väärässä paikassa, koska hän ei ole meillä töissä, vaikka on samassa talossa. Hänelle ei ole uutena työntekijänä ilmeisesti opastettu oman kahvion yms. sijaintia. No, jossain vaiheessa hänelle asia varmaankin kirkastuu. Itse en kehtaa sanoa, koska en ole 'pikkumainen' ihminen.
Uskokaa nyt, en ole.
Joo ainakin tuo parkkipaikka juttu on ihan huomauttamisen arvoinen. Vaikka kylla sita itekkin on joskus vahingossa huomaamatta ajanut toisen paikalle.72 sanoi:Olga, mun mielestä se ei olisi ollenkaan pikkumaista jos oisit huomauttanut kummastakin asiasta.
Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen.lara sanoi:Sa oot kylla hirvean kehtaamaton, jos et uudelle tyypille uskalla puhua. Hanhan silti keittaa teille kahvia. Voisit sa nyt edes kiittaa. :frank:
No eihan se nyt mitaan niuhottamista olisi. Perkele. Juo teidan kahvit! Se olisi enemmankin oikaisemista sanon mina. :frank:Olga sanoi:Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen.
Kyllä minä uskaltaisin puhua, mutta tuntuu typerältä mennä 'niuhottamaan'.
Olga sanoi:Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen.
No hittolainen, se olisi pitänyt tehdä heti alkuviikosta. Nyt on myöhäistä.72 sanoi:Et menekään niuhottamaan, vaan naamioit sen nipotuksen ystävällisyyteen ja hymyillen toivotat tervetulleeksi taloon ja siinä samalla opastat ja ohjeistat by the wayna.
Olga sanoi:No hittolainen, se olisi pitänyt tehdä heti alkuviikosta. Nyt on myöhäistä.
Olen vain coolisti tervehtinyt. No, ensi viikolla sitten, jos ongelma jatkuu.
On siinä tietysti vielä yksi lieventävä vieraaseen liittyvä syy, jota en tässä viitsi kertoa.
Ovela juoni. :wink: Maanantaina!72 sanoi:No ei oo myöhäistä, vaan oikeestaan hyvä näin, koska nyt voitkin mennä ystävällisesti utelemaan, miten hän on viihtynyt viikon jälkeen. Ja kun olette tulleet hyvin juttuun, kautta rantain kyselet, onko hän jo ollut talossa sightseeingillä.....
Ei uskaltanut soittaa, näin kyllä kun tyyppi kävi pyörimässä parkkipaikalla ihmettelemässä jumittunutta asetelmaa.Hei
Olisit tarvinnut minun lupani jättäessäsi autosi parkkiruutuuni.
Nyt tarvitset minun lupani poistuaksesi ruudusta.
Otappa yhteyttä kun haluat siirtää kotterosi pois maksamaltani paikalta 040-1234567
Jos tilanne on niin, että kyseessä on vieraan firman ihminen, joka ei tiedä paikkoja, niin eikö olisi suorastaan kohteliasta sanoa, että heidän firman kahvipaikka on muualla. Jos kyseessä on yhtään normaali ihminen, häntä hävettää suuresti, kun tilanteen oikea tila hänelle joskus selviää. Siksi olisi suorastaan suuri palvelus käydä vihjaisemassa ennemmin kuin myöhemmin.Olga sanoi:Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen.
Ota myös parkkilappu mukaan.Olga sanoi:Maanantaina sitten! :ahem:
jupla sanoi:Eka työviikko takana kesätöissä, huh-huh! Virastotalon kiemurat eivät oikein vielä ole selvillä. Parkkitilaa on onneksi mukavasti. Se ihmetyttää, ettei kukaan muu juo kahvia koko talossa!
Yksi nainen mulkoilee silmäkulmastaan vähän väliä. Mitähän haluaa!? Tädillä on sitäpaitsi kukkahattu päässään, enpä uskalla mennä juttelemaan. Kaipa tämä tästä lähtee.
Onko sillä crocsit jalassa?jupla sanoi:Eka työviikko takana kesätöissä, huh-huh! Virastotalon kiemurat eivät oikein vielä ole selvillä. Parkkitilaa on onneksi mukavasti. Se ihmetyttää, ettei kukaan muu juo kahvia koko talossa!
Yksi nainen mulkoilee silmäkulmastaan vähän väliä. Mitähän haluaa!? Tädillä on sitäpaitsi kukkahattu päässään, enpä uskalla mennä juttelemaan. Kaipa tämä tästä lähtee.