Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pieniä marinoita

Tosi merkityksettömiä asioita, mutta pitää kuitenkin valittaa täällä, kun ei kehtaa suoraan sanoa asianosaisille.

1. Työpaikan parkkialueella on maksettuja tolppapaikkoja (merkitty mm. rekisterinumerolla) ja sitten vapaita paikkoja. Totta hitossa joku pässinpää on tunkenut autonsa minun maksetulle paikalleni. No, enhän minä tällaisella kelillä sitä tolppaa ja lämmitystä autolleni tarvitse, mutta sitten joudun itse tuuppaamaan oman kotteroni jonkun toisen paikalle. :doubtful: Meinasin kirjoittaa lapun tuulilasiin ja ihmetellä, miten onkaan sattunut, että meillä on sama rekisterinumero, kun ollaan samaan ruutuun tunkemassa. En viitsinyt, koska en ole 'pikkumainen' ihminen :rolleyes: .

2. Työpaikan kahvioon on pesinyt tällä viikolla ventovieras ihminen. Siellä se keittää meidän kahvia, lukee meidän lehtiä ja on kuin 'kotonaan'. :doubtful: En tunne häntä, enkä kehtaa mennä jututtamaan. Itse hengessäni vain sadattelen. Tiedän kuitenkin, että hän on väärässä paikassa, koska hän ei ole meillä töissä, vaikka on samassa talossa. Hänelle ei ole uutena työntekijänä ilmeisesti opastettu oman kahvion yms. sijaintia. No, jossain vaiheessa hänelle asia varmaankin kirkastuu. :rolleyes: Itse en kehtaa sanoa, koska en ole 'pikkumainen' ihminen. :eek:

Uskokaa nyt, en ole.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Tosi merkityksettömiä asioita, mutta pitää kuitenkin valittaa täällä, kun ei kehtaa suoraan sanoa asianosaisille.

1. Työpaikan parkkialueella on maksettuja tolppapaikkoja (merkitty mm. rekisterinumerolla) ja sitten vapaita paikkoja. Totta hitossa joku pässinpää on tunkenut autonsa minun maksetulle paikalleni. No, enhän minä tällaisella kelillä sitä tolppaa ja lämmitystä autolleni tarvitse, mutta sitten joudun itse tuuppaamaan oman kotteroni jonkun toisen paikalle. :doubtful: Meinasin kirjoittaa lapun tuulilasiin ja ihmetellä, miten onkaan sattunut, että meillä on sama rekisterinumero, kun ollaan samaan ruutuun tunkemassa. En viitsinyt, koska en ole 'pikkumainen' ihminen :rolleyes: .
Sun pomo vaan hienovaraisesti vihjailee, että voisit tulla aamulla aikaisemmin töihin :eek:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olga, mun mielestä se ei olisi ollenkaan pikkumaista jos oisit huomauttanut kummastakin asiasta.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Olga sanoi:
Tosi merkityksettömiä asioita, mutta pitää kuitenkin valittaa täällä, kun ei kehtaa suoraan sanoa asianosaisille.

2. Työpaikan kahvioon on pesinyt tällä viikolla ventovieras ihminen. Siellä se keittää meidän kahvia, lukee meidän lehtiä ja on kuin 'kotonaan'. :doubtful: En tunne häntä, enkä kehtaa mennä jututtamaan. Itse hengessäni vain sadattelen. Tiedän kuitenkin, että hän on väärässä paikassa, koska hän ei ole meillä töissä, vaikka on samassa talossa. Hänelle ei ole uutena työntekijänä ilmeisesti opastettu oman kahvion yms. sijaintia. No, jossain vaiheessa hänelle asia varmaankin kirkastuu. :rolleyes: Itse en kehtaa sanoa, koska en ole 'pikkumainen' ihminen. :eek:

Uskokaa nyt, en ole.
Sa oot kylla hirvean kehtaamaton, jos et uudelle tyypille uskalla puhua. Hanhan silti keittaa teille kahvia. Voisit sa nyt edes kiittaa. :frank:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
72 sanoi:
Olga, mun mielestä se ei olisi ollenkaan pikkumaista jos oisit huomauttanut kummastakin asiasta.
Joo ainakin tuo parkkipaikka juttu on ihan huomauttamisen arvoinen. Vaikka kylla sita itekkin on joskus vahingossa huomaamatta ajanut toisen paikalle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
lara sanoi:
Sa oot kylla hirvean kehtaamaton, jos et uudelle tyypille uskalla puhua. Hanhan silti keittaa teille kahvia. Voisit sa nyt edes kiittaa. :frank:
Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen. :cool:

Kyllä minä uskaltaisin puhua, mutta tuntuu typerältä mennä 'niuhottamaan'. :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Olga sanoi:
Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen. :cool:

Kyllä minä uskaltaisin puhua, mutta tuntuu typerältä mennä 'niuhottamaan'. :eek:
No eihan se nyt mitaan niuhottamista olisi. Perkele. Juo teidan kahvit! Se olisi enemmankin oikaisemista sanon mina. :frank:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olga sanoi:
Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen. :cool:

Kyllä minä uskaltaisin puhua, mutta tuntuu typerältä mennä 'niuhottamaan'. :eek:

Et menekään niuhottamaan, vaan naamioit sen nipotuksen ystävällisyyteen ja hymyillen toivotat tervetulleeksi taloon ja siinä samalla opastat ja ohjeistat by the wayna.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
72 sanoi:
Et menekään niuhottamaan, vaan naamioit sen nipotuksen ystävällisyyteen ja hymyillen toivotat tervetulleeksi taloon ja siinä samalla opastat ja ohjeistat by the wayna.
No hittolainen, se olisi pitänyt tehdä heti alkuviikosta. Nyt on myöhäistä.
Olen vain coolisti tervehtinyt. :eek: No, ensi viikolla sitten, jos ongelma jatkuu.
On siinä tietysti vielä yksi lieventävä vieraaseen liittyvä syy, jota en tässä viitsi kertoa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olga sanoi:
No hittolainen, se olisi pitänyt tehdä heti alkuviikosta. Nyt on myöhäistä.
Olen vain coolisti tervehtinyt. :eek: No, ensi viikolla sitten, jos ongelma jatkuu.
On siinä tietysti vielä yksi lieventävä vieraaseen liittyvä syy, jota en tässä viitsi kertoa.

No ei oo myöhäistä, vaan oikeestaan hyvä näin, koska nyt voitkin mennä ystävällisesti utelemaan, miten hän on viihtynyt viikon jälkeen. Ja kun olette tulleet hyvin juttuun, kautta rantain kyselet, onko hän jo ollut talossa sightseeingillä.....;)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
72 sanoi:
No ei oo myöhäistä, vaan oikeestaan hyvä näin, koska nyt voitkin mennä ystävällisesti utelemaan, miten hän on viihtynyt viikon jälkeen. Ja kun olette tulleet hyvin juttuun, kautta rantain kyselet, onko hän jo ollut talossa sightseeingillä.....;)
Ovela juoni. :wink: Maanantaina!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Heh. Tuolla ison kylän keskustassa asuessani mulla oli oma parkkiruutu taloyhtiön ahtaalla sisäpihalla. Rekisterinumeroineen päivineen.
Muutaman kerran siinä oli jonkun torven auto kun tulin porttikongista kotiinpäin. Pisti vihaksi, sillä kaikki lähitienoon parkkipaikat katujen varsilla oli maksullisia.

No kerran jätin oman autoni romun puskuriin kiinni, niin ettei se päässyt pois.
Kävin kirjoittamassa kotona lapun jonka vein ääliön tuulilasiin :

Hei
Olisit tarvinnut minun lupani jättäessäsi autosi parkkiruutuuni.
Nyt tarvitset minun lupani poistuaksesi ruudusta.
Otappa yhteyttä kun haluat siirtää kotterosi pois maksamaltani paikalta 040-1234567
Ei uskaltanut soittaa, näin kyllä kun tyyppi kävi pyörimässä parkkipaikalla ihmettelemässä jumittunutta asetelmaa. :D
Oli hakenut autonsa seuraavana päivänä kun olin töissä
 
Viimeksi muokattu:

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Olga sanoi:
Ei se meille keittänyt sitä kahvia. Omia aikojaan itselleen. :cool:

Kyllä minä uskaltaisin puhua, mutta tuntuu typerältä mennä 'niuhottamaan'. :eek:
Jos tilanne on niin, että kyseessä on vieraan firman ihminen, joka ei tiedä paikkoja, niin eikö olisi suorastaan kohteliasta sanoa, että heidän firman kahvipaikka on muualla. Jos kyseessä on yhtään normaali ihminen, häntä hävettää suuresti, kun tilanteen oikea tila hänelle joskus selviää. Siksi olisi suorastaan suuri palvelus käydä vihjaisemassa ennemmin kuin myöhemmin.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Eka työviikko takana kesätöissä, huh-huh! Virastotalon kiemurat eivät oikein vielä ole selvillä. Parkkitilaa on onneksi mukavasti. Se ihmetyttää, ettei kukaan muu juo kahvia koko talossa!

Yksi nainen mulkoilee silmäkulmastaan vähän väliä. Mitähän haluaa!? Tädillä on sitäpaitsi kukkahattu päässään, enpä uskalla mennä juttelemaan. Kaipa tämä tästä lähtee.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Eka työviikko takana kesätöissä, huh-huh! Virastotalon kiemurat eivät oikein vielä ole selvillä. Parkkitilaa on onneksi mukavasti. Se ihmetyttää, ettei kukaan muu juo kahvia koko talossa!

Yksi nainen mulkoilee silmäkulmastaan vähän väliä. Mitähän haluaa!? Tädillä on sitäpaitsi kukkahattu päässään, enpä uskalla mennä juttelemaan. Kaipa tämä tästä lähtee.
:D
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
jupla sanoi:
Eka työviikko takana kesätöissä, huh-huh! Virastotalon kiemurat eivät oikein vielä ole selvillä. Parkkitilaa on onneksi mukavasti. Se ihmetyttää, ettei kukaan muu juo kahvia koko talossa!

Yksi nainen mulkoilee silmäkulmastaan vähän väliä. Mitähän haluaa!? Tädillä on sitäpaitsi kukkahattu päässään, enpä uskalla mennä juttelemaan. Kaipa tämä tästä lähtee.
Onko sillä crocsit jalassa?
 
Ylös