Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Samalla varmaan nousee kulutus kun kaikki nämä ajelut Saloon ja Halikkoon ovatkin kuntaliitoksen jälkeen kaupunkiajoa!! :frank:
Ajattele positiivisesti. Ton jälkeenhän autos kulutus kaupunkiajossa päinvastoin putoaa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Euroopan ensimmäinen siperiankurppa soidintelee parhaillaan Värtsilässä. Tai ensimmäinen määritetty.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Meneepä pahasti päällekäin tuo ENG-POR -matsi ja F1 aika-ajot.
Noh, telkusta palloilua ja netistä päristelyä.

Taas tulee telkusta jotain pallon potkimista. Tai tuli siis ainakin aiemmin tänään. Perkele kun ei tuu kosaan kunnon ohjelmaa, aina ja jatkuvasti jotain potkupalloa vaan!! :mad:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Naapurin kusipää sano mulle tänään kaks kertaa "Terve!!" ja kysy kerran "Sähköhommiiko teet", En sanonut sille MITÄÄN, en ollut huomaavinani....ihan vaan siks etten ois sanonu sille ilkeesti ja käskenyt painumaan vittuun siitä kyyläämästä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Naapurin kusipää sano mulle tänään kaks kertaa "Terve!!" ja kysy kerran "Sähköhommiiko teet", En sanonut sille MITÄÄN, en ollut huomaavinani....ihan vaan siks etten ois sanonu sille ilkeesti ja käskenyt painumaan vittuun siitä kyyläämästä.
:doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
No kun yks vanhuudenhöperö muutti pois, niin muutti kyylä tilalle.

On riidoissa koko taloyhtiön kanssa.

Ekalla asumisviikollaan mm. meinas saada aikaiseksi sellaisen että meidän talot postit täytyis jatkossa hakea postilta kun meni postiautokuskille väittämään että taloyhtiö on päättänyt, että pihalle ei enää saa ajaa postiautolla. Ihan perätön hänen väitteensä. Hän oli kyllä jo aiemmin kun ei vielä asunut talossa mutta osallistui jo kokoukseen, hirveän harmistunut siitä, että postiautot ajavat pihalle koska "Ikkunaan lentää kuraa kun ne kaahaavat". Ei muuten kaahaa, eikä lennä kura. Kokous ei ottanut kantaa, lähinnä häntä tuijotettiin kummeksuen. Mä soitin tästä postinjakajalle, joka kertoi että asia on jo otettu esille esimiehen kanssa ja esimies on sanonut että jos pihalle tosiaan ei saa ajaa, asukkaiden täytyy hakea postit itse asiamiespostilta. Kerroin, että kyylä on selittänyt omiaan ja että tällaista päätöstä tosiaankaan ei ole tehty ettei siitä saisi ajaa.

Mulle se kyylä tuli yks ilta valittamaan, että auton ovi oli edellisenä iltana kolahtanut kiinni 3 minuuttia yli 23 vaikka hiljaisuus tulee klo 23 (En ollut todellakaan pihalla tuohon aikaan, ja vaikka olisin ollutkin, niin yksittäinen auton oven kiinni laittaminen tuskin on syy tulla valittamaan) ja kyseli että meneekö mulla vielä pitkään sinä iltana. Kello oli 22.36. Kun sanoin että "Puolisen tuntia", niin alkoi urputtaa että puolen tunnin päästä kello on jo kuusi minuuttia yli hiljaisuuden ja kun sanoin etten ole tässä niin kauaa, alkoi udella että mitä mun kello on, että varmasti olen sisällä ennen hiljaisuutta.

Taloyhtiön hallituksen pj:nä toimiva nainen poiistui itkien viime kokouksesta ja on nyt myymässä asuntoaan tuon kyylän jatkuvan vittuilun takia.

Kyylä painostaa talossa asuvaa "viisikymmentävuotiasta viisivuotiasta" eli forumillekin tuttua Kalevi the Janitoria.
Hän määräilee ja käskee Kalevia koko ajan ja tämä puolustuskyvyttömänä ja kilttinä ihmisenä sitten tottelee, mutta yksi ilta tuli mulle vedet silmissä kertomaan ettei jaksa enää tehdä kaikkea mitä kyylä käskee. Kalevi ei siis ole mikään oikea talonmies, vaan tekee ihan hyväksi hyvyyttään taloyhtiölle ilmaiseksi töitä, vie vanhuksille postit kotiin yms. yms. Oikeasti Kalevi on 5-vuotias kiltti pikkupoika aikuisenm ihmisen ruumissaa, näin kauniisti ilmaistuna. Tästä Kalevin määräilemisestä jo huomautin kyylälle, en mitenkään nätisti, ja hän alkoi syyttää minua uhkailusta ja sanoi että väite on perätön. Olen itse kuullut avoimesta ikkunasta kun hän määräilee Kalevia, joten Kalevin puheissa ON perää.

Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, olisin puuttunut asiaan silloin kun tämä ennen muuttoaan remppas kämppäänsä ja aloitti välillä seinien porailun tuntitolkulla ennen hiljaisuuden loppumista. Ihan aamuyöllä siis. Ajattelin kuitenkin olla ystävällinen uudelle asukkaalle ja ymmärtää, että hänellä on varmasti kamala into muuttaa pian uuteen asuntoon ja siksi on malttamaton remontin suhteen. Vaikka poraaminen vituttikin, en valittanut, en näyttänyt edes nyrpeää naamaa. Ja sitten tämä kusipää kehtaa selitellä jostain auton oven sulkemisesta klo 23.03.

Tässä ihan vaan pari syytä, miksen sano sille mitään, ettei vaan se "Painu nyt vittuun saatanan kyylä" vaan lipsahda suusta. Lähellä se oli tänäänkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tässä ihan vaan pari syytä, miksen sano sille mitään, ettei vaan se "Painu nyt vittuun saatanan kyylä" vaan lipsahda suusta. Lähellä se oli tänäänkin.
No, oisit sanonut jo paljon aiemmin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
No, oisit sanonut jo paljon aiemmin.

Kun mä pelkään, että sanon perään vielä jotain sellasta että "Tai alkaa lätty lätistä" ja sellainen uhkailu menee jo rikoksen puolelle, joten haluan välttää sellaista tilannetta. Tai en edes välttää, vaan en missään nimessä halua sellaista tilannetta, että alan uhkailla naapuriani vaikka tämä on miten kusipää.
Siksi vaikeneminen on kultaa tässä tapauksessa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kun mä pelkään, että sanon perään vielä jotain sellasta että "Tai alkaa lätty lätistä" ja sellainen uhkailu menee jo rikoksen puolelle, joten haluan välttää sellaista tilannetta. Tai en edes välttää, vaan en missään nimessä halua sellaista tilannetta, että alan uhkailla naapuriani vaikka tämä on miten kusipää.
Siksi vaikeneminen on kultaa tässä tapauksessa.
Pyydä hänet kylään vaikka kaffeelle ja sitten ikäänkuin puolihuolimattomasti jätät asekaapin oven raolleen... Kyll se siitä.:thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Pyydä hänet kylään vaikka kaffeelle ja sitten ikäänkuin puolihuolimattomasti jätät asekaapin oven raolleen... Kyll se siitä.:thumbup:

Se on muuten kylillä jutellut, että tarttis soittaa poliisille kun sillä Jalilla on niitä aseita, liekö laillisiakaan. Olen oikeesti toivonut että soittais ja tekis ilmiannon. Saisin äijän kuseen väärästä ilmiannosta. Joka ainut ase tässä asunnossa tällä hetkellä on a) laillinen b) säilytetään asianmukaisesti ja laillisesti.
Hassuintahan tässä on, että se ei ole koskaan edes nähnyt yhtään mun asetta. Mutta osaa silti uhota pitkin kyliä soittavansa poliisille.

Ei mua niinkään kismitä nuo minuun kohdistuneet vittuilut, kyllä mä osaan laittaa takaisin kaksinverroin ja voitan varmasti kun sanailemaan aletaan.
Mutta vituttaa tuollainen täysin puolustuskyvyttömän jälkeenjääneen ihmisen (Kalevin) kiusaaminen ja rääkkääminen sekä tuolle pj:lle vittuilu. He kun ovat molemmat ottaneet asian todella raskaasti ja selkeästi se vaikuttaa heidän jokapäiväisiin mielialoihinsakin masentavasti.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Se voi olla ihan hullu itsestäänkin. Siltä se vahvasti vaikuttaakin.

Eräs sukulaiseni menetti poikansa kun se vantaalla istui aukina olleessa ikkunassa ja putosi siitä kymmenestä metristä maahan. Ei selviytynyt hengestä kun tipahti pää edellä kovaan asfalttiin.

Siitä kuitenkin huolimatta hullu sukulaiseni soitti mutsilleni Ahvenanmaalle ja huusi puhelimessa kuin hullu, että kuinka äitini mukamas oli vastuussa poikansa kuolemassa ja salakuunteli kaiken aikaa poikaa. Tämä oli niin järjetöntä puhelua että äitini päätti vaihtaa puhelinumeroa, tiesi, että hullun sukulaisen tytär oli antanut sen numeron vaikka äitini oli sitä tyttärelle kieltänyt antamasta tietoon. Tytär ei uskaltanut, koska pelkäsi paljon äitiäänsä ja antoi numeron suoraan äidilleen ja tämä hullu rupesi soittamaan ja valittamaan poikansa kuolemasta, vaikka se mitenkään liity pojan kuolemaan.

Pakko on sanoa, että suomen potilaslakia pitäisi muuttaa niin, että jos on epäillys, että sukulainen on päästään vialla, pitäisi olla mahdollisuus lähettää hänet suoraan sairaalaan. Nykylaki sanoo, ettei voi lähettää ellei potilas ITSE ilmoita itsensä sairaalaan. Kaikki sukulaiseni ovat yrittäneet saada siskoaan sinne mielisairaalaan mutta turhin tuloksin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
Pakko on sanoa, että suomen potilaslakia pitäisi muuttaa niin, että jos on epäillys, että sukulainen on päästään vialla, pitäisi olla mahdollisuus lähettää hänet suoraan sairaalaan. Nykylaki sanoo, ettei voi lähettää ellei potilas ITSE ilmoita itsensä sairaalaan..

Tuo on ihan totta. Olen läheltä seurannut yhden tyypin (ex-avovaimon veli) luisumista hulluuden kautta kuolemaan. Se olisi saatu (luultavasti) estettyä kun poika olisi saatu hoitoon. Mutta kun ei saatu vaikka hänen äitinsä ja siskonsa sitä yrittivät.
Jos oikein ymmärsin, niin kyse oli siitä että lääkäri ei suostunut kirjoittamaan jotain pakkohoitolähetettä ja vapaaehtoisesti (täysi-ikäinen) poika ei hoitoon suostunut menemään.
 
Ylös