Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Suomen vai Venäjän Värtsilässä?
Ihan Suomen. Pitänee lähteä illalla käymään paikalla videovermeiden kera. Saattaa olla joku sata muutakin optiikan ulkoiluttajaa paikalla, varmaan on jo myös ensimmäiset britit ja ruotsalaiset ehtinyt bongaamaan.

Miksei voi soidinnella yksin? Lajilla koiras vetää taivaanvuohimaista vauhtilentoa taivahalla, naaras ihailee esitystä maassa (mistä sitä ei helpolla huomaa).
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Heräsin ja menin suihkuun. Viileähkön veden mukavasti virkistäessä tuli mieleen, etten muistanut katsoneeni kelloa. Eihän se sitten ollutkaan vasta kuin 1:48. :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runskille kyylänaapurista sen verran, että hulluista selviää parhaiten kun ei oo huomaavinaan niitä. Paitti ettei aina selviä. Toi kuulostaa siltä lajilta, että pahenee vaan. Väitän, että ainoa päästä tuon kyylän terrorista on saada se muuttamaan tai muuttaa itse. Normaali ihminen on aika lailla aseeton tuossa tilanteessa. Lain kirjaintakin voi lukea laveasti ja kaikenlaista voi sattua, mutta ei tollanen sosiopaatti siitä muuta kuin innostu. Piruja seinälle maalaamatta pelkään, että Runskilla ja naapureilla on edessä vuosien helvetti ton kanssa. Mitä tolla pitäis oikeasti tehdä on kunnon selkäsauna, ja kaukana kotoa.

Nim: kokemusta on.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Duunikaveri ajo perjantai-ilatana moottoripyörällä mällin, tuli auto vasemmalta eikä joko nähny kundia tai ei välittäny ja pam :nope:

Ei käynny onneksi kovin pahasti, pari viikkoa kuitenkin vähintään sairaslomaa, ilmeisesti ei edes murtunut mitään. Ruhjeilla selvis.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kyllä se runskin kyylä-naapuri rauhottuu, kun vähän vilautat magnumia. :ahem:

Noh.. vakavasti otettuna, niin onhan tuo harmillinen juttu. Erityisesti tuo tapa, miten tuo kyylä kohtelee muita talon asukkaita, on vähintäänkin törkeä. Tuollaisten ihmisten ei pitäisi asua lähellä muita ihmisiä vaan ihan omakotitalossa keskellä ei mitään, ja välimatka lähimpään naapuriin pitäisi olla vähintään 1km.. Mutta valitettavasti taitavat saada nautintoa juuri siitä, että voivat aiheuttaa muille mielipahaa ja harmia.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Knoukkari sanoi:
Runskille kyylänaapurista sen verran, että hulluista selviää parhaiten kun ei oo huomaavinaan niitä. Paitti ettei aina selviä. Toi kuulostaa siltä lajilta, että pahenee vaan. Väitän, että ainoa päästä tuon kyylän terrorista on saada se muuttamaan tai muuttaa itse. Normaali ihminen on aika lailla aseeton tuossa tilanteessa. Lain kirjaintakin voi lukea laveasti ja kaikenlaista voi sattua, mutta ei tollanen sosiopaatti siitä muuta kuin innostu. Piruja seinälle maalaamatta pelkään, että Runskilla ja naapureilla on edessä vuosien helvetti ton kanssa. Mitä tolla pitäis oikeasti tehdä on kunnon selkäsauna, ja kaukana kotoa.

Nim: kokemusta on.
Joo, tossa vois olla pointtinsa. Eli neuvottelua muiden kanssa ja sopis ettei ole huomaavinaankaan koko tyyppiä. Ja sille taloyhtiön pj:lle pitäisi osoittaa nyt suuresti tukea, koska jos hän muuttaa pois, niin sehän on kyylälle suurvoitto ja tilanne pahenee entisestään.
Sit jos se ei auta, niin sitten kai alkaa talossa muuttovirta..
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mä on usko, että se ignooraminen auttaa. Voi tietty kokeilla.

Ruunarin kannattaisi (tai oikeastaan taloyhtiön) koota joukkovoimaa ja sanoa, että nyt tollainen huseeraaminen loppuu...tai...

Sitä mitä toi tai pitää sillään joutuu kyllä hiukka varmaan miettimään. Siis laillisesti pitää edetä ja varovaisesti.

Oleellista olisi, että toi kyylä tekisi jonkin virheen. (johon voi puuttua). Kyylä voitetaan varmaan vain tämän omilla tempuilla....ts. kyykyttäkää vuorostaa sitä. ;)
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Thunder sanoi:
Pakko on sanoa, että suomen potilaslakia pitäisi muuttaa niin, että jos on epäillys, että sukulainen on päästään vialla, pitäisi olla mahdollisuus lähettää hänet suoraan sairaalaan. Nykylaki sanoo, ettei voi lähettää ellei potilas ITSE ilmoita itsensä sairaalaan. Kaikki sukulaiseni ovat yrittäneet saada siskoaan sinne mielisairaalaan mutta turhin tuloksin.
Lähde: TEO
Hoitoon määrääminen
9.6.2008
Täysi-ikäisen hoitoon määrääminen

Mielenterveyslain mukaan täysi-ikäinen henkilö voidaan määrätä psykiatriseen sairaalahoitoon tahdostaan riippumatta vain seuraavissa tapauksissa:

1. Hänen todetaan olevan mielisairas.

2. Hän on mielisairautensa vuoksi hoidon tarpeessa siten, että hoitoon toimittamatta jättäminen olennaisesti:
- pahentaisi hänen mielisairauttaan tai
- vakavasti vaarantaisi hänen terveyttään tai turvallisuuttaan tai
- vakavasti vaarantaisi muiden henkilöiden terveyttä tai turvallisuutta

3. Mitkään muut mielenterveyspalvelut eivät sovellu käytettäviksi tai ovat riittämättömiä.

Kaikkien edellä esitettyjen edellytysten on täytyttävä samanaikaisesti. Laki rajaa tahdosta riippumattoman hoidon ainoastaan sairaalassa tapahtuvaksi.

Mielisairaudella tarkoitetaan sellaista vakavaa mielenterveyden häiriötä, johon liittyy selvä todellisuudentajun häiriintyminen ja jota voidaan pitää psykoosina. Psykooseja ovat mm. skitsofreeniset psykoosit, harhaluuloisuushäiriöt, psykoottisia oireita sisältävät mielialahäiriöt, vakavat sekavuustilat ja dementian vaikea-asteiset ilmenemismuodot.

Alaikäisen hoitoon määrääminen

Alaikäisen hoitoon määräämisen välttämättömänä edellytyksenä ei ole mielisairauden asteinen mielenterveyden häiriö. Alaikäinen voidaan määrätä hoitoon myös, jos hän on vakavan mielenterveyden häiriön vuoksi hoidon tarpeessa, ja muut mielenterveyspalvelut eivät sovellu käytettäviksi. Kysymyksessä olevia vakavia mielenterveyden häiriöitä voivat olla mm. hyvin vakavat käyttäytymisen häiriöt, hyvin vakavaa itsetuhoisuutta aiheuttavat häiriöt ja hyvin vakavat syömishäiriöt.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Mä on usko, että se ignooraminen auttaa. Voi tietty kokeilla.

Ruunarin kannattaisi (tai oikeastaan taloyhtiön) koota joukkovoimaa ja sanoa, että nyt tollainen huseeraaminen loppuu...tai...

Sitä mitä toi tai pitää sillään joutuu kyllä hiukka varmaan miettimään. Siis laillisesti pitää edetä ja varovaisesti.

Oleellista olisi, että toi kyylä tekisi jonkin virheen. (johon voi puuttua). Kyylä voitetaan varmaan vain tämän omilla tempuilla....ts. kyykyttäkää vuorostaa sitä. ;)
Juu, voi olla että tuo joukkovoimakin tehoaa.. Tai oikeastaan joukkovoimaahan tuo ignooraminenkin on.. Se on ensimmäinen keino vain ja jos se ei auta niin sitten tosiaan vähän kovemmat keinot peliin.

Tuohan tuossa on kaikkein ärsyttävintä miten kyylä käyttää hyväkseen Kalevia. :(
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
R&K'lle tuosta uudesta sympaattisesta naapurista. Mun mielestä sen huomioimatta jättäminen ei paranna tilannetta alkuunkaan. Järjestelmällinen ja mielellään kattava jatkuva vittuillu ja nipottaminen sen tekemisistä toimii parhaiten. Varsinkin jos siihen saa mahdollisimman monen lähtemään mukaan. Tuollainen kusipää pyrkii käytöksellään kontrolloimaan kaikkia ja muuttamaan käytöstään, ainoa viesti mitä tuollainen valitettavasti ymmärtää on koville pistäminen.

Vaikka taloyhtiön järjestyssäännöissä on määritelty hiljaisuus, se ei estä normaalia elämistä. Eihän voi olettaa, ettei kukaan saisi tulla kotiin / lähteä kotoa kello 23 jälkeen tai taloyhtiön järjestyssäännöissä olisi määritelty nukkumaanmenoaika.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ruunarille vielä:

Siitäkin voisi olla apua, että selvitätte mistä ko. tyyppi on muuttanut. Ja onko aiheuttanut samanlaista siellä vanhassa paikassa...ja jos on (mikä on enemmän kuin todennäköistä) niin voisi ehkä saada sieltä vinkkejä mitkä tohon tyyppiin tepsisi.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Formulanomi sanoi:
Ruunarille vielä:

Siitäkin voisi olla apua, että selvitätte mistä ko. tyyppi on muuttanut. Ja onko aiheuttanut samanlaista siellä vanhassa paikassa...ja jos on (mikä on enemmän kuin todennäköistä) niin voisi ehkä saada sieltä vinkkejä mitkä tohon tyyppiin tepsisi.
Ehkä sama kun vittuiseen työkaveriin: vihjata sille uudesta haastavammasta duunista ja kirjoittaa loistosuositukset sitä paikkaa varten. Veikkaan että ex-naapurit on tehneet just niin tollekin mulkulle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ei!!!

Hittolainen, että minulla on asennevamma. Pitäisi ottaa uusi ohjelma käyttöön ja minä inhoan sitä ohjelmistoa, I-N-H-O-A-N! Se ei voi olla vaikea, koska minua pöllömmätkin sitä muualla käyttävät, mutta minä en halua käyttää sitä. EN.

Tällaisessa mielentilassa pitäisi kirjoittaa houkutteleva, leppoisa, mukaansatempaava tiedote, jolla saan ihmiset hyväksymään vastenmielisiä asioita. Ei onnistu. Sormet touhuavat näppiksen tienoilla, mutta tulos on onnetonta. Tulos näkyy vain forumilla. :doubtful:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Hittolainen, että minulla on asennevamma. Pitäisi ottaa uusi ohjelma käyttöön ja minä inhoan sitä ohjelmistoa, I-N-H-O-A-N! Se ei voi olla vaikea, koska minua pöllömmätkin sitä muualla käyttävät, mutta minä en halua käyttää sitä. EN.

Tällaisessa mielentilassa pitäisi kirjoittaa houkutteleva, leppoisa, mukaansatempaava tiedote, jolla saan ihmiset hyväksymään vastenmielisiä asioita. Ei onnistu. Sormet touhuavat näppiksen tienoilla, mutta tulos on onnetonta. Tulos näkyy vain forumilla. :doubtful:
Mahtaisiko ratkaisu löytyä tosta sun käyttämästä sigusta. ;)

Kerro ne sen ohjelman hyvät puolet. Niitäkin varmaan on.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
Kerro ne sen ohjelman hyvät puolet. Niitäkin varmaan on.
Esimerkiksi, se että kotiinlähteminen työpäivän jälkeen tuntuu entistäkin mukavammalta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Formulanomi sanoi:
Mahtaisiko ratkaisu löytyä tosta sun käyttämästä sigusta. ;)

Kerro ne sen ohjelman hyvät puolet. Niitäkin varmaan on.
Sigu on hyvin harkiten valittu! :thumbup:

Ohjelmaa käytän vain minä (meillä), eikä siinä ole hyviä puolia (koska en halua nähdä niitä). :cool: Asenne. :eek:

jps sanoi:
Esimerkiksi, se että kotiinlähteminen työpäivän jälkeen tuntuu entistäkin mukavammalta.
No kun se hittolainen seuraa mukana kotiin. On työ, joka on tehtä töissä tai kotona.

No, kaippa se tästä. :eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Yx pimatsu kertoi äsken, että ainakin miljoona itikkaa oli tikannut reikiä ihoon pitkällä metsäkeikalla. Sanoin siihen, että kohta olet sitten turvoksissa kuin Johanna Tukiainen. Pitkä hiljaisuus ennen kuin neito lausui: "Minnuu ei oo ikinä loukattu näin pahasti!".

Missä meni pieleen :confused:
 
Ylös