Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Örfil

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
Näin asia oli. Pullonkerääjät olivat innoissaan, mutta muu asujaimisto erittäin nyrpeällä mielellä. Syystäkin.

Moon nähnyt tuon jälkisotkun. Mahotonta meininkiä.
Seuraavaksihan koko homman voisi siirtää Ämmässuon kaatopaikalle Espooseen.

Siivouskulut jäisi plussan puolelle, sekä lokki- ja rottaongelma ratkaistaisiin palkkaamalla mm. Ismo Alanko "laulamaan" :idea:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Jussi sanoi:
Seuraavaksihan koko homman voisi siirtää Ämmässuon kaatopaikalle Espooseen.

Siivouskulut jäisi plussan puolelle, sekä lokki- ja rottaongelma ...
Tossa kohtaa jäin odottamaan vanhaa vitsiä "Et jos nyt on vähän haisee ja on meteliä, niin eiköhän ne pian totu"
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Seuraavaksihan koko homman voisi siirtää Ämmässuon kaatopaikalle Espooseen.

Siivouskulut jäisi plussan puolelle, sekä lokki- ja rottaongelma ratkaistaisiin palkkaamalla mm. Ismo Alanko "laulamaan" :idea:
Jos nyt on vähän haisee ja on meteliä, niin eiköhän ne pian totu
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nyt on sopiva aika lähteä liikenteeseen. Kalliin bensiinin aikana ajeleminen on luksusta, ellei peräti luxusta. Aikomus ajaa ajoissa aika-ajoiksi takaisin. :cool:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olen varmaan 25 vuoteen ensimmäistä kertaa juhannuksena kotona. Urheilua ja musiikkia. Eipä ole ihmeemmin tehnyt mieli riekkua. Juhannuskin on amatöörien juhla. Kohta tuleekin viiden vknlopun putki kaikenmaailman tapahtumaa, kaikki oluella voideltu.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

jupla sanoi:
Olen varmaan 25 vuoteen ensimmäistä kertaa juhannuksena kotona. Urheilua ja musiikkia. Eipä ole ihmeemmin tehnyt mieli riekkua. Juhannuskin on amatöörien juhla. Kohta tuleekin viiden vknlopun putki kaikenmaailman tapahtumaa, kaikki oluella voideltu.
Moon viimeksi ollut poissa kotoa vuoden 1994 tai 1995 Ukon Juhlana.

Saas nähdä kuinka on vuoden kuluttua...
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Runski!

Tossa kun tultiin Brysselistä saunasta niin pysäihdyin huoltsikalle ostamaan muutamat bisukat. Parkissa mun auton vieressä oli prätkä, Hondan 1800-kuutioinen. Vasta jälkeenpäin bonjasin että olihan aikamoinen mylly vehkeessä. Pikakuuklella löysin Honda Runen, mutta mun mielestä se prätkä oli joku muu. Olikohan joku viritelmä?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Tossa kun tultiin Brysselistä saunasta niin pysäihdyin huoltsikalle ostamaan muutamat bisukat. Parkissa mun auton vieressä oli prätkä, Hondan 1800-kuutioinen. Vasta jälkeenpäin bonjasin että olihan aikamoinen mylly vehkeessä. Pikakuuklella löysin Honda Runen, mutta mun mielestä se prätkä oli joku muu. Olikohan joku viritelmä?
Jos se oli rakenneltu 1800 VTX tms?
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos se oli rakenneltu 1800 VTX tms?
Se ei ollut customi, semmonen katettu oli. Eli muovia loyty, mutta kone oli jatetty nakyviin. Ilmeisesti tahallaan:D Pannun kyljessa tais lukea se '1800'.

Edit: rakennettu tommosesta se tietty vois olla, mutta noi alkuperaiset on paljon natimpia.
 

Makkonen

Guest
Sain äsken tekstarin eräältä entiseltä suomalaiselta f1-kuskilta.. Tais olla jonniin verran 'juhannustunnelmissa' :)
 
Ylös