Minä en ikinä ole pessyt pyykkiä.S.A sanoi:Pesen pyykkiä.
Minä en ikinä ole pessyt pyykkiä.S.A sanoi:Pesen pyykkiä.
Olga sanoi:Tulin seiskaksi töihin ja kone ei aluksi hyväksynyt edes kirjautumistani. Meinasin lähteä takaisin kotiin. :doubtful:
Emmää usko, että se meri siitä mihinkään katoaisiCaptain Howdy sanoi:Huomenna Kreikan meri, meri Kreikan. Tosin siellä on just toi yks maa järissyt, joten saapa nähä kuinka jätkän käy.
Pysyt vaan rauhallisena, koska kyseessä on mitä todennäköisimmin jälleen kerran sun vaimosi keksimä käytännönpila :frank:Captain Howdy sanoi:Mutta mitäpä jos maahan ilmestyykin sellainen... sellainen SUUNNATON MONTTU, johon kapteeni Howdy vajoaa? Maannielemä olisi se ja mä.
Kiitos.OoPee sanoi:Pysyt vaan rauhallisena, koska kyseessä on mitä todennäköisimmin jälleen kerran sun vaimosi keksimä käytännönpila :frank:
Ui vittu.PekPoy sanoi:Olin juhannuksen maalla vanhempieni ja tyttöystäväni kera. Juhannusaatto sujui oikein mukavissa kesäisissä merkeissä.
Juhannuspäivän aamuna tunnelmat laskivat aikalailla. Isä heräsi kännykän soittoon. Siellä soitteli nuoremman veljensä vaimo, asiana oli että isän veli oli kuollut. Isä vanheni sillä hetkellä 10 vuotta. Loput viikonlopusta ei ollutkaan niin mukavaa.
Kerrassaan paska juttu.
Voi itku. :frown: Voimia!PekPoy sanoi:Olin juhannuksen maalla vanhempieni ja tyttöystäväni kera. Juhannusaatto sujui oikein mukavissa kesäisissä merkeissä.
Juhannuspäivän aamuna tunnelmat laskivat aikalailla. Isä heräsi kännykän soittoon. Siellä soitteli nuoremman veljensä vaimo, asiana oli että isän veli oli kuollut. Isä vanheni sillä hetkellä 10 vuotta. Loput viikonlopusta ei ollutkaan niin mukavaa.
Kerrassaan paska juttu.
Aha ok, se privakin sit jo selvisMoe Szyslak sanoi:Kiitos.
Kävin just hakemassa kahvit.
Osanottoni ja voimiaPekPoy sanoi:Olin juhannuksen maalla vanhempieni ja tyttöystäväni kera. Juhannusaatto sujui oikein mukavissa kesäisissä merkeissä.
Kerrassaan paska juttu.
Voimia:frown:PekPoy sanoi:Olin juhannuksen maalla vanhempieni ja tyttöystäväni kera. Juhannusaatto sujui oikein mukavissa kesäisissä merkeissä.
Kerrassaan paska juttu.