Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Ei kiinnosta pätkääkään olla töissä :jaska: No onneksi tämä ja ensi viikko vielä sitten lomille.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jos mä olisin Tapani Kämäräinen Jollaksesta, en todellakaan menis omalla nimelläni ja kaupunginosankin ilmoittaen radioon kotien turvallisuutta käsittelevään ohjelmaosioon reteilemään, miten huonosti koti on turvattu. Ja vielä sillä reteilemään, ettei pelkää, että jotain tapahtuu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos mä olisin Tapani Kämäräinen Jollaksesta, en todellakaan menis omalla nimelläni ja kaupunginosankin ilmoittaen radioon kotien turvallisuutta käsittelevään ohjelmaosioon reteilemään, miten huonosti koti on turvattu. Ja vielä sillä reteilemään, ettei pelkää, että jotain tapahtuu.
ANSA!

Yrittää saada rosmot tulemaan Shäävvereiden ja Rotwailereiden kumiluuksi.:ahem: :ahem: :ahem:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Vellu sanoi:
Hitto, että pelästyin aamulla, kun oli puolustusvoimilta tullut kirje postilaatikossa. Vapisevin käsin avasin kuoren ja sieltä löytyi tuo mainittu lehti. Siinä vaiheessa en huomannut tuota saatekirjettä.

Sehän näyttäis vähän niinkuin siltä, että mun pakolliset kertaamiset olis kerrattu! :ahem:

Ehkä toi HRUP:n jäsenlomake täytyy silti täyttää. Vapaaehtoiset keikat voi olla ihan hauskojakin.. Eikä niihin ole pakko mennä, vaikka kutsu käviskin :D

Yritän olla tuulettamatta liikoja.. Huomenna kuitenkin tulee joku uudelleensijoituskirje :doubtful:
Samma häär. :ahem: :eek:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Moe Szyslak sanoi:
Mä/mua en/ei ole ikinä päässyt/kutsuttu kertaamaan.:(
Mitäs kerrattavaa miehistöllä olis? Kun vieläpä ne yksiköt on lakkautettu, jonne häröimmät yksilöt lähetettiin silloin...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Zaikom sanoi:
Mitäs kerrattavaa miehistöllä olis? Kun vieläpä ne yksiköt on lakkautettu, jonne häröimmät yksilöt lähetettiin silloin...
Niinkuin pansarintorjunta sekä kuljetus!:rolleyes: :D

Itsellähän ykköskoulutus oli KULJETUSMIEHEKSI ja kakkosena oli Pst-mies.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Menen muokkaamaan profiilia Lewiksen viimeaikaisten saavutuksien mukaan.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Menen muokkaamaan profiilia Lewiksen viimeaikaisten saavutuksien mukaan.:ahem:
No jo vain!

Voittaa noi jo Ruupenit. Taitaa pitää alkaa kirjoittamaan Elwikset joka kisasta.:eek: :ahem:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4574
Sijainti
Kokkola
Mitä idolit edellä, sitä fanit perässä. Autossa pakoputki viturallaan. Röpöttää kuin ralliautossa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Moe Szyslak sanoi:
Niinkuin pansarintorjunta sekä kuljetus!:rolleyes: :D

Itsellähän ykköskoulutus oli KULJETUSMIEHEKSI ja kakkosena oli Pst-mies.
Hmm... itse tarkoitin saaristomeren sotilaiksi sopeutumattomien muodostamia (jo lakkautettuja) yksiköitä.

Kutsunnoissa kun pyysin päästä sinne, eivät epäröineet sekuntiakaan.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Viimeksi muokattu:
Ylös