Sulla on suomalainen netti vieläkin kun tuossa lukee: Ei. eikä Nej.S.A sanoi:
ANSA!Runar ja Kyllikki sanoi:Jos mä olisin Tapani Kämäräinen Jollaksesta, en todellakaan menis omalla nimelläni ja kaupunginosankin ilmoittaen radioon kotien turvallisuutta käsittelevään ohjelmaosioon reteilemään, miten huonosti koti on turvattu. Ja vielä sillä reteilemään, ettei pelkää, että jotain tapahtuu.
Samma häär. :ahem:Vellu sanoi:Hitto, että pelästyin aamulla, kun oli puolustusvoimilta tullut kirje postilaatikossa. Vapisevin käsin avasin kuoren ja sieltä löytyi tuo mainittu lehti. Siinä vaiheessa en huomannut tuota saatekirjettä.
Sehän näyttäis vähän niinkuin siltä, että mun pakolliset kertaamiset olis kerrattu! :ahem:
Ehkä toi HRUP:n jäsenlomake täytyy silti täyttää. Vapaaehtoiset keikat voi olla ihan hauskojakin.. Eikä niihin ole pakko mennä, vaikka kutsu käviskin
Yritän olla tuulettamatta liikoja.. Huomenna kuitenkin tulee joku uudelleensijoituskirje :doubtful:
Eikä mua. Tai olen ollut vapaehtoisissa harjoituksissa. Ns. pakollisiin kertauksiin ei ole tullut kutsua.Moe Szyslak sanoi:Mä/mua en/ei ole ikinä päässyt/kutsuttu kertaamaan.
Mitäs kerrattavaa miehistöllä olis? Kun vieläpä ne yksiköt on lakkautettu, jonne häröimmät yksilöt lähetettiin silloin...Moe Szyslak sanoi:Mä/mua en/ei ole ikinä päässyt/kutsuttu kertaamaan.
Niinkuin pansarintorjunta sekä kuljetus!Zaikom sanoi:Mitäs kerrattavaa miehistöllä olis? Kun vieläpä ne yksiköt on lakkautettu, jonne häröimmät yksilöt lähetettiin silloin...
No jo vain!Moe Szyslak sanoi:Menen muokkaamaan profiilia Lewiksen viimeaikaisten saavutuksien mukaan.:ahem:
Hmm... itse tarkoitin saaristomeren sotilaiksi sopeutumattomien muodostamia (jo lakkautettuja) yksiköitä.Moe Szyslak sanoi:Niinkuin pansarintorjunta sekä kuljetus!
Itsellähän ykköskoulutus oli KULJETUSMIEHEKSI ja kakkosena oli Pst-mies.
Kuulostaa rasvattomalta piimältä. Mis lie?Captain Howdy sanoi:Tulin takaisin Kefaloniasta.
Kreikassa. Kiva perheloma rauhallisessa rantalomakohteessa.elle sanoi:Kuulostaa rasvattomalta piimältä. Mis lie?
Tuollainen vois jo maistua.Captain Howdy sanoi:Kreikassa. Kiva perheloma rauhallisessa rantalomakohteessa.
Tuolla kaverilla on tuo valokuvaustaide hanskassa.Joni sanoi: