Mietiskelinkin tuossa että jotain kesälukemista pitäis hankkia enkä aikoihin ole lukenut dekkareita - näissä luonnollisesti kiinnostaa vielä miljöö.Knoukkari sanoi:Menen sänkyyn lukemaan. Yöpöydällä odottaa uusin Harry Hole -dekkari, Lumiukko. Ainoita dekkareita, joita mä jaksan lukea.
Darren sanoi:Tänään uitin koiraamme väkisin. Bokserit eivät tykkää juurikaan vedestä. Menin itse veteen ja yritin ensin maanitella koiraa mukaan. Ei onnistunut. Sitten otin rotkaleen syliin ja kannoin veteen niin pitkälle kuin jalkani ylsivät. Pidin ensin koiraa mahan alta kiinni kun tämä polski. Päästin sitten irti ja pokkeri uida loiskutti sulavan sujuvasti suoraan rantaan. Siellä sitten pudisteli itseään sitten ja näytti viluiselta.
Uimaan.burb sanoi:
Miksi se koira piti sitten väkisin sinne jorpakkoon tunkea?
No joo V***u tajusin kai mä nyt sen. Mutta miksi siis kiusata koiraa tolleen (muuten kuin kostoks)?jps sanoi:Uimaan.
PitäisiIl Tempo Gigante sanoi:Pitäisikö keitellä iltakahvit ?
Meillä ei ainakaan tarvitse tunkea väkisin veteen. Menee itsestään ja liian pitkälle. Kaupunkilaiskoiralle on vaikea opettaa, että ei uida, kuin vaan mökillä valvotuissa olosuhteissa. Mut se onkin labbis.burb sanoi:
Miksi se koira piti sitten väkisin sinne jorpakkoon tunkea?
Siks että se uis?burb sanoi:No joo V***u tajusin kai mä nyt sen. Mutta miksi siis kiusata koiraa tolleen (muuten kuin kostoks)?
Notta se saatiin uimaan? :thumbfh:burb sanoi:No joo V***u tajusin kai mä nyt sen. Mutta miksi siis kiusata koiraa tolleen (muuten kuin kostoks)?
Kertoisitko tarkemmin?Olga sanoi:Juhlistin loman alkamista käymällä suihkussa keskellä päivää. Se on luksusta.