Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Menen sänkyyn lukemaan. Yöpöydällä odottaa uusin Harry Hole -dekkari, Lumiukko. Ainoita dekkareita, joita mä jaksan lukea.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Knoukkari sanoi:
Menen sänkyyn lukemaan. Yöpöydällä odottaa uusin Harry Hole -dekkari, Lumiukko. Ainoita dekkareita, joita mä jaksan lukea.
Mietiskelinkin tuossa että jotain kesälukemista pitäis hankkia enkä aikoihin ole lukenut dekkareita - näissä luonnollisesti kiinnostaa vielä miljöö.
Seitsemän Hole-kirjaa näyttää Nesbø kirjoittaneen, onko lukujärjestyksellä väliä?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tänään uitin koiraamme väkisin. Bokserit eivät tykkää juurikaan vedestä. Menin itse veteen ja yritin ensin maanitella koiraa mukaan. Ei onnistunut. Sitten otin rotkaleen syliin ja kannoin veteen niin pitkälle kuin jalkani ylsivät. Pidin ensin koiraa mahan alta kiinni kun tämä polski. Päästin sitten irti ja pokkeri uida loiskutti sulavan sujuvasti suoraan rantaan. Siellä sitten pudisteli itseään sitten ja näytti viluiselta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Darren sanoi:
Tänään uitin koiraamme väkisin. Bokserit eivät tykkää juurikaan vedestä. Menin itse veteen ja yritin ensin maanitella koiraa mukaan. Ei onnistunut. Sitten otin rotkaleen syliin ja kannoin veteen niin pitkälle kuin jalkani ylsivät. Pidin ensin koiraa mahan alta kiinni kun tämä polski. Päästin sitten irti ja pokkeri uida loiskutti sulavan sujuvasti suoraan rantaan. Siellä sitten pudisteli itseään sitten ja näytti viluiselta.
:confused:
Miksi se koira piti sitten väkisin sinne jorpakkoon tunkea?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
"Olin pieni, ihmettelin vähän kaikkea" lausahti Saarikoski aikoinaan.

Niin, mitäpä tuohon vieläkään mitään lisätä voisin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
burb sanoi:
:confused:
Miksi se koira piti sitten väkisin sinne jorpakkoon tunkea?
Meillä ei ainakaan tarvitse tunkea väkisin veteen. Menee itsestään ja liian pitkälle. Kaupunkilaiskoiralle on vaikea opettaa, että ei uida, kuin vaan mökillä valvotuissa olosuhteissa. Mut se onkin labbis.

 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Loman aikana käydään ilmeisesti Tampereella ja Pirkkalassa.
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Tämä on virallisesti merkityksetön ilmoitus

Minä menen naapuriin tapaamaan foorumistia.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Myin jokusen duplikaatin pois veitsikokoelmastani. 5 tarkemmin ottaen.

Harkitsen kovasti, josko laittais samantien menemään pari Cold Steeliä ja CRKT:tä. Kun on samanlaisia tullut köntässä ostaessa.
 
Ylös