Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ensin ajattelin että onpa kauhee panetus, mutta karnosiinihan se kihelmöikin. Sielläkin. :eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Oon vissiin väsyny, kun tirskahtelen vapaan jutuille.

Vähä tylsistyttääkin. Pitäis keksiä jotain, tai muuten on kohta sellanen "mua ei huvita enää yhtään mikään" -olo.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Juskanen sanoi:
Oon vissiin väsyny, kun tirskahtelen vapaan jutuille.
Tirskahtelet niinku mistä?

Taas löi salama, ei jyrähdystä, en irrota tietsikkaa seinästä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Tirskahtelet niinku mistä?
Naamasta! :frank:

En oo saanu tänään huomiota lain. Tympiinnyn ihan justiinsa. Voisin aloittaa jonkun jännän harrastuksen. Niinku vaikka tupakinpolton.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Pensaklupi on tuottanut niin hyvin, että siitä ilosta lahjoitan forumilaisille erinomaisen tilasuuden saada rahhoo TÄYSIN ILMAISEKSI!!

Pitäkää kiirutta, vain nopein kerkee saamaan Jahvarilta rahhoo:

Hello,

I am Engineer.Jafar Alaie from Tehran-Iran presently in Nigeria in West
Africa Working with Nigerian National Petroleum Corporation (NNPC).as a
Contract Staff.

I wish to contact you to be a partner on a very lucretive business.I will
discuss further details with you as soon as i read from you.

Best Regards,


Eng.Jafar Alaie
Email:engr.jafaralaie55@yahoo.com.my
Skype:eng.jafaralaie
Tehran – Iran
Landline: +23412189789
Mobile:+2347033264457
Luultavasti Jahvarilla on joku perkeleen hyvä tarjous josta tulee hilloa ihan saakelisti. Öljymiehiä sentään.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pensaklupi on tuottanut niin hyvin, että siitä ilosta lahjoitan forumilaisille erinomaisen tilasuuden saada rahhoo TÄYSIN ILMAISEKSI!!

Pitäkää kiirutta, vain nopein kerkee saamaan Jahvarilta rahhoo:



Luultavasti Jahvarilla on joku perkeleen hyvä tarjous josta tulee hilloa ihan saakelisti. Öljymiehiä sentään.
Niin paljon rahaa ettei kädet näppikselle taivu!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
burb sanoi:
No joo V***u tajusin kai mä nyt sen. Mutta miksi siis kiusata koiraa tolleen (muuten kuin kostoks)?
Joo siis yleinen sääntö on, ettei koiraa pidä pakottaa. Toisaalta meidän koira on sen verran luupää, että useimmat asiat se oppii kantapään kautta ja pienellä pakottamisella. Tärkeintä on tuntea oma koiransa. Kyllä sen huomaa koirasta koska tätä jännittää ja koska pelottaa kuollakseen. Jos koiraa vain jännittää, se pystyy kokemaan uusia asioita ja oppimaan niistä. Se, että pelon kautta harjoittaa, ei johda tuloksiin. Koirat ovat siis erilaisia. Jotkin oppii maanittelulla, jotkin pienellä pakottamisella. Ja se uintitaidon satunnainen treenaaminen on ihan hyödyksi meidän koiralle, jos vaikka veneestä sattuu putoamaan.
 
Ylös