Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tekeydyin kh-nörtiksi ja perustin solisaliryhmän kus'hous'nördelöille. Yritän saalistaa kaikki kh-n:t sinne ja sitten pilkkaan niitä kaikkia kerralla! HÄHÄHÄÄÄ!! Herjaan niin että nilltä irtoo päät!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Asensin Briteistä tilatut sumuvalot.

Valojen hinta Suomessa 413 euroa. Nyt ne on paikallaan tuolla auton nokalle ja kokonaiskustannus oli n. runsas 50 euroa. Tollanen 360 euroa tuli siis säästöä siihen verrattuna, jos oisin tilannut nuo auton mukana.
Valot ovat siis ihan alkuperäset Suzukin merkki/mallikohtaiset sumuvalot. Briteistä tilaamalla sain about samalla hinnalla kuin täältä saa aika heikkolaatuiset tarvikevalot.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Todennäköisesti käytän eläinlääkärillä, vaikka maksaakin.
Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.

Ei se kyllä kotonakaan itse tehtynä kovin kummoinen operaatio ole mutta eka kerralla voi pyytää vaikkapa jotain jo kyseisestä toimenpiteestä kokemusta omaavaa näyttämään, miten se tehdään. Pahinta siinä on haju, ja koira voi hieman irvistellä toimenpiteen aikana:D. Toimenpiteen jälkeen desinfiointi kotioperaationkin jälkeen on paikallaan.

Oma koiranikin hieman näytteli hampaitaan mutta ei kuitenkaan pure, koska luottamus isäntään pitää olla ja onhan toimenpiteen jälkeen koirallakin helpompaa.

Onneksi tuota ei tarvii niin kovin usein tehdä.

Niin, ja syödä kannattaa ennen toimenpidettä, tai sitten sen jälkeen, jos meinaa että oma ruoansulatuskanava ottaa niin sanotusti "nokkiinsa".
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.

Ei se kyllä kotonakaan itse tehtynä kovin kummoinen operaatio ole mutta eka kerralla voi pyytää vaikkapa jotain jo kyseisestä toimenpiteestä kokemusta omaavaa näyttämään, miten se tehdään.
Miksi vaivautua, jos nyt ei vaan halua tehdä sitä itse ja on valmis maksamaan siitä seuraavallakin kerralla?:tongue:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Meidän koira ( vainaa nykyään :( ) ainakin hieroi persettään maahan aina silloin tällöin, joten ne rauhaset eivät käsittääkseni päässeet koskaan täyttymään.. Tosin kerran kävi niin että sen koiran perse tulehtui, jolloin sitä piti voidella.. ja koira sai lampunvarjostimen päähänsä..
Joskus ois fiksumpaa teipata se lampunvarjostin koiran perseeseen kiinni. :frank:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Tekeydyin kh-nörtiksi ja perustin solisaliryhmän kus'hous'nördelöille. Yritän saalistaa kaikki kh-n:t sinne ja sitten pilkkaan niitä kaikkia kerralla! HÄHÄHÄÄÄ!! Herjaan niin että nilltä irtoo päät!
Laita ens kerta kokovartalokuva, niin tekee paremman vaikutuksen. :ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Miksi vaivautua, jos nyt ei vaan halua tehdä sitä itse ja on valmis maksamaan siitä seuraavallakin kerralla?:tongue:
Toki lekuriin jos itse ei sitä halua/osaa tehdä.

Kesällä lekuriin on vaan aika vaikea saada aikoja, koska kyseessä ei ole kovin akuutti tapaus; parin päivän viiveellä voi saada aikoja tuon opetation tekemiseen ja kun sen itsekin osaa niin mitäpä sitä odottamaan kun koiralle helpotusta luvassa heti kun asia havaittu.

Kysyin tuon operaation hintaa ja toimenpidemaksu vaihtelee 60 - 120 € välillä, joten ihmeteltävän suuri on hintahaarukka ainakin näillä seuduilla.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Lähden tästä tankkaamaan Venetzuelaan.. siellä päin kun bensa maksaa sen 0.02€ litralta.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.

Ei se kyllä kotonakaan itse tehtynä kovin kummoinen operaatio ole mutta eka kerralla voi pyytää vaikkapa jotain jo kyseisestä toimenpiteestä kokemusta omaavaa näyttämään, miten se tehdään. Pahinta siinä on haju, ja koira voi hieman irvistellä toimenpiteen aikana:D. Toimenpiteen jälkeen desinfiointi kotioperaationkin jälkeen on paikallaan.

Oma koiranikin hieman näytteli hampaitaan mutta ei kuitenkaan pure, koska luottamus isäntään pitää olla ja onhan toimenpiteen jälkeen koirallakin helpompaa.

Onneksi tuota ei tarvii niin kovin usein tehdä.

Niin, ja syödä kannattaa ennen toimenpidettä, tai sitten sen jälkeen, jos meinaa että oma ruoansulatuskanava ottaa niin sanotusti "nokkiinsa".
Perhana! Minä kun luulin, että eläinlääkärillä käyminen on ilmaista. :rolleyes:

Juu, niin kuin Jacq jo totesi eipä vaan kiinnosta omatoiminen toiminta tuossa asiassa, niin kuin ei kiinnosta monessa muussakaan asiassa. Olen sitä kuluttajasukupolvea joka tykkää ostaa palveluita muilta ja olla itte rennosti ja masistella rauhassa. :ahem:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Juu, niin kuin Jacq jo totesi eipä vaan kiinnosta omatoiminen toiminta tuossa asiassa, niin kuin ei kiinnosta monessa muussakaan asiassa. Olen sitä kuluttajasukupolvea joka tykkää ostaa palveluita muilta ja olla itte rennosti ja masistella rauhassa. :ahem:
Juurikin näin! :thumbup: Ja raha kietää ja kaikki tulevat onnellisemmiksi :ahem:
 
Ylös