kouvotsvoni
Banjottu
Esim Micran rekisteröinti päivää ei olla kehdattu kertoa jälkipolville.Tolleen.
Esim Micran rekisteröinti päivää ei olla kehdattu kertoa jälkipolville.Tolleen.
Sen saa helposti selville pirauttamalla moporekisterikeskukseen.Esim Micran rekisteröinti päivää ei olla kehdattu kertoa jälkipolville.
Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.Todennäköisesti käytän eläinlääkärillä, vaikka maksaakin.
Miksi vaivautua, jos nyt ei vaan halua tehdä sitä itse ja on valmis maksamaan siitä seuraavallakin kerralla?:tongue:Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.
Ei se kyllä kotonakaan itse tehtynä kovin kummoinen operaatio ole mutta eka kerralla voi pyytää vaikkapa jotain jo kyseisestä toimenpiteestä kokemusta omaavaa näyttämään, miten se tehdään.
Joskus ois fiksumpaa teipata se lampunvarjostin koiran perseeseen kiinni. :frank:Meidän koira ( vainaa nykyään ) ainakin hieroi persettään maahan aina silloin tällöin, joten ne rauhaset eivät käsittääkseni päässeet koskaan täyttymään.. Tosin kerran kävi niin että sen koiran perse tulehtui, jolloin sitä piti voidella.. ja koira sai lampunvarjostimen päähänsä..
Laita ens kerta kokovartalokuva, niin tekee paremman vaikutuksen. :ahem:Tekeydyin kh-nörtiksi ja perustin solisaliryhmän kus'hous'nördelöille. Yritän saalistaa kaikki kh-n:t sinne ja sitten pilkkaan niitä kaikkia kerralla! HÄHÄHÄÄÄ!! Herjaan niin että nilltä irtoo päät!
Toki lekuriin jos itse ei sitä halua/osaa tehdä.Miksi vaivautua, jos nyt ei vaan halua tehdä sitä itse ja on valmis maksamaan siitä seuraavallakin kerralla?:tongue:
Tollainen:Meidän koira ( vainaa nykyään ) ainakin hieroi persettään maahan aina silloin tällöin, joten ne rauhaset eivät käsittääkseni päässeet koskaan täyttymään.. Tosin kerran kävi niin että sen koiran perse tulehtui, jolloin sitä piti voidella.. ja koira sai lampunvarjostimen päähänsä..
Tuleeko Rauli mukaan?:doubtful:... menkäämme, maalle meidän landelle... startti hetken kuluttua :thumbup:
Perhana! Minä kun luulin, että eläinlääkärillä käyminen on ilmaista.Eläinlääkärihän tekee sen maksua vastaan siis, tyhjentää ja sen jälkeen desinfioi.
Ei se kyllä kotonakaan itse tehtynä kovin kummoinen operaatio ole mutta eka kerralla voi pyytää vaikkapa jotain jo kyseisestä toimenpiteestä kokemusta omaavaa näyttämään, miten se tehdään. Pahinta siinä on haju, ja koira voi hieman irvistellä toimenpiteen aikana. Toimenpiteen jälkeen desinfiointi kotioperaationkin jälkeen on paikallaan.
Oma koiranikin hieman näytteli hampaitaan mutta ei kuitenkaan pure, koska luottamus isäntään pitää olla ja onhan toimenpiteen jälkeen koirallakin helpompaa.
Onneksi tuota ei tarvii niin kovin usein tehdä.
Niin, ja syödä kannattaa ennen toimenpidettä, tai sitten sen jälkeen, jos meinaa että oma ruoansulatuskanava ottaa niin sanotusti "nokkiinsa".
Juurikin näin! :thumbup: Ja raha kietää ja kaikki tulevat onnellisemmiksi :ahem:Juu, niin kuin Jacq jo totesi eipä vaan kiinnosta omatoiminen toiminta tuossa asiassa, niin kuin ei kiinnosta monessa muussakaan asiassa. Olen sitä kuluttajasukupolvea joka tykkää ostaa palveluita muilta ja olla itte rennosti ja masistella rauhassa. :ahem: