Mä olen ihan helvetin paljon enemmän alkanut katsoo telkkaria sen jälkeen, kun hankin ton Topfieldin. Varmaan 10-kertaistunut katsomismäärät, siinä kun määrä ennen oli maksimissaan 1-2 tuntia keskivertoviikkona, se on nyt päivässäkin enemmän kun voi katsoa silloin kun huvittaa, laatu on telkkarilaatua ja ajastaminen on yksinkertaista. Mulla oli ennestään videot ja sellasella nauhoitettuja ei tosiaan viitsi katsoa
Joitain sarjoja olen katsonut sellaisia, että en ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota niihin, esim. sellanen ku "Titus" (tykkäsin, katson jatkossakin), "Frendit"(en tykännyt, en katso enää toista kertaa), Apinatarha(tykkäsin, katson jatkossakin) "70's Show"(En oikein päässyt jyvälle, voi olla että tarttee kattoo toinenkin kerta ja päättää jatkosta sen jälkeen) "Bernie Mac Show"(mitäänsanomaton, tuskin tulee toista kertaa katottua) "Täydelliset naiset"(Käsittämätöntä paskaa, en katso toista kertaa) "Chicagon lääkärit"(Kuten edellä, ei tosiaankaan tartte katsoa toista jaksoa enää) jne. jne.