Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Järkkäsin yöpaikan itselleni huomiseksi Savonlinnaan..pakko mennä naispuolisen luokse yötä, kun pikkuveljellä jotain säätöä omassa kämpässään. Nykynuoriso :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mä olen ihan helvetin paljon enemmän alkanut katsoo telkkaria sen jälkeen, kun hankin ton Topfieldin. Varmaan 10-kertaistunut katsomismäärät, siinä kun määrä ennen oli maksimissaan 1-2 tuntia keskivertoviikkona, se on nyt päivässäkin enemmän kun voi katsoa silloin kun huvittaa, laatu on telkkarilaatua ja ajastaminen on yksinkertaista. Mulla oli ennestään videot ja sellasella nauhoitettuja ei tosiaan viitsi katsoa

Joitain sarjoja olen katsonut sellaisia, että en ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota niihin, esim. sellanen ku "Titus" (tykkäsin, katson jatkossakin), "Frendit"(en tykännyt, en katso enää toista kertaa), Apinatarha(tykkäsin, katson jatkossakin) "70's Show"(En oikein päässyt jyvälle, voi olla että tarttee kattoo toinenkin kerta ja päättää jatkosta sen jälkeen) "Bernie Mac Show"(mitäänsanomaton, tuskin tulee toista kertaa katottua) "Täydelliset naiset"(Käsittämätöntä paskaa, en katso toista kertaa) "Chicagon lääkärit"(Kuten edellä, ei tosiaankaan tartte katsoa toista jaksoa enää) jne. jne.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Meen seiskalle, arvostelkaa!kummat vaatteet laitan kouluun ekana päivänä.

A)
+ musta huppari
+ musta t-paita jossa lukee "mum's little monster"
+ vaaleat farkut
+ niittivyö
+ mustat kengät, hieman conversejen tapaiset, pitkävartiset
+ mustia käsikoruja & hopeisia sormuksia

B)
+ musta Children of Bodomin t-paita
+ mustat väljät housut
+ samat kengät kuin edellisessä
+ samat korut kuin edellisessä

Mustat hiukset tupeerattu. Ja musta reppu. Tää olis tärkeää, kun en itse millään osaa päättää. Kiitos kaikille jotka viitsitte vastata.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Musta sun pitäis pukeutua kokonaan mustiin. Eli suosittelen koirannahkaturkkia.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jostain naapurista kuuluu jotain outoa kolinaa. Onkohan siellä juotu liikaa "kolinaa"?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Tuolla kuusen takana tarjotaan parhaillaan (klo 10.00 alkaen) palvilihakeittoa Matti Vanhasen piikkiin. Vanhasen keikkabussi odotti valoissa edessäni ja minä nöyrästi koirankakkapussi kädessäni vonkasin vuoroani toiseen suuntaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:

Tuolla kuusen takana tarjotaan parhaillaan (klo 10.00 alkaen) palvilihakeittoa Matti Vanhasen piikkiin. Vanhasen keikkabussi odotti valoissa edessäni ja minä nöyrästi koirankakkapussi kädessäni vonkasin vuoroani toiseen suuntaan.
Käytkö/kävitkö maistelemassa vaalisoppaa ?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
E. Minen oo semmonen ihminen, joka tuollaisten soppien tai rokkien perässä tormailee. :wink:
oisit käyny laittamassa kädessäsi olleesta pussista lisämaustetta soppaan. :rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
oisit käyny laittamassa kädessäsi olleesta pussista lisämaustetta soppaan. :rolleyes:
Not mii. Nysse Vanhis on tuolla meidän Kaukametsässä innostamassa kainuulaisia äänestämään. Lähdenpäs tästä ajelemaan siihen suuntaan. En tosin mene sinne, vaan ajan ohi. Mennään yhden koiran 4-vuotissynttäreille. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
E. Minen oo semmonen ihminen, joka tuollaisten soppien tai rokkien perässä tormailee. :wink:
Tärkeetä on kuitenkin KERTOA se forumille että näit Vanhasen bussin. :D

Näin muuten semmosen Vanhasen Focuksen. :ahem: Näytin vaistomaisesti keskaria :rolleyes: :eek: :(