Olga
.
Nyt on pakko tunnustaa, että kerroin sen kyllä ihan pelkästään sinun takiasi!Moe Szyslak sanoi:Tärkeetä on kuitenkin KERTOA se forumille että näit Vanhasen bussin.
Nyt on pakko tunnustaa, että kerroin sen kyllä ihan pelkästään sinun takiasi!Moe Szyslak sanoi:Tärkeetä on kuitenkin KERTOA se forumille että näit Vanhasen bussin.
:thumbup:Olga sanoi:Nyt on pakko tunnustaa, että kerroin sen kyllä ihan pelkästään sinun takiasi!
Kuin myös.Moe Szyslak sanoi:Näin muuten semmosen Vanhasen Focuksen.
Il Tempo Gigante sanoi:Kuin myös.
Il Tempo Gigante sanoi:
Minkä mä sille voin että kepun apina eiku siis apila saa mun ytimenjatkeen toimimaan :nope:AJ sanoi:Moe on siitä outo eläin, että se saattaa joitain nähdessään näyttää jotain vaistomaisesti.
Mites muutenS.A sanoi:Rikoin tuolin, kaadoin valokuvan (en saa sitä nostettua), en (MUKA) osaa mehuakaan kaataa ja silleen!
Ja sitten mut yritetään pakottaa tonne ulos pimeään iltaan...
No kiitos kysymästä, koko ajan valitetaan kun muka kirjotan kaiken foorumille (tai livesättiin) ja sitten vielä valitetaan kun olen tämän useasti jo kertonut....McMike sanoi:Mites muuten
jaksamisia!S.A sanoi:No kiitos kysymästä, koko ajan valitetaan kun muka kirjotan kaiken foorumille (tai livesättiin) ja sitten vielä valitetaan kun olen tämän useasti jo kertonut....
Kirjoittaa vaan :thumbup: , antaa valittajien valittaaS.A sanoi:No kiitos kysymästä, koko ajan valitetaan kun muka kirjotan kaiken foorumille (tai livesättiin) ja sitten vielä valitetaan kun olen tämän useasti jo kertonut....
Minkä merkkinen uuni?VR sanoi:Hauki tulee kohta uunista.
Nyt mulle valitetaan, että mä valitan!McMike sanoi:Kirjoittaa vaan :thumbup: , antaa valittajien valittaa
:thumbup:formulastara sanoi:Ja se on kossupullo kaikille foorumilaisille, jos Kimi ei tänä vuonna voita mestaruutta.
Gorenje. Tai on se siis liesikin.McMike sanoi:Minkä merkkinen uuni?